Autor Tema: Sr. Moya CADA jugador AL SEU LLOC i deixem-nos d'invents  (Llegit 7224 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re: Sr. Moya CADA jugador AL SEU LLOC i deixem-nos d'invents
« Respondre #20 el: 12 de Octubre de 2009, 21:41:02 pm »
De Navas a la banqueta????  :borratxo
Habrá hecho cantadas pero cada partido hace mínimo un paradón que con Ginard y sobre todo con Adrià Mir serian gol seguro. De Navas ha demostrado y esta demostrando que es un grandísimo portero que tendria que estar jugando en una categoria superior.
« Darrera modificació: 13 de Octubre de 2009, 21:13:46 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #21 el: 12 de Octubre de 2009, 22:11:22 pm »
De Navas, des que és al Sabadell, és aquesta la temporada que ha començat més en forma...  :yes:

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #22 el: 13 de Octubre de 2009, 11:17:05 am »
En este equipo se ha demostrado que nadie tiene la plaza assegurada, diganselo a De la Plata de la temporada pasada que con De Navas fue el que más partidos jugo y ahora ya no esta aqui.

Hace dos temporadas llego Miguel Angel como un "increible" portero pero no se le dio la oportunidad porque el equipo iba mas o menos bien, como no podemos saber que los porteros suplentes que tenemos no estan al nivel o no pueden cuajar un buen partido y poner un poco de presión al portero titular, De Navas. Que en mi opinion no esta ni mucho menos al nivel de otras temporadas; como dice alguno por aqui hace algun paradon en el partido, cosa que encuentro correcto, pero también hace cosas impropias de él en las temporadas anteriores.

Otro tema son los fichajes fuera del mercado de verano y la obsesion de Moya. Siempre que Moya ficha a alguien fuera del mercado veraniego le da una confianza absoluta haciendole titular en los primeros partidos son casos de De Navas, Jose Mari, Pradas, Arnal, Paco Valera, etc. Creo que esto puede afectar a la confianza del equipo ya que jugadores que llevan más tiempo en el equipo se veen remplazados por jugadores que no llevan ni un telediario en el equipo.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #23 el: 13 de Octubre de 2009, 11:52:19 am »
Ya qu se saca el tema de navas. Los 2 gole que nos metio el barça B fueron culpa suya. Este hombre no tiene valor para pegar un salto y pillar el balon. Es muy bueno en los 1 contra 1 pero por alto yo creo que es el peor portero de la categoria. No tiene autoridad y cada corner es un suplicio, aunque vaya al area pequeña la pelota, el tio no la va a coger.

Y que conste que para mi es un porterazo, pero ese punto debill, es muy debil, pesa mucho y nos cuesta muchos disgustos.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #24 el: 13 de Octubre de 2009, 12:06:11 pm »
creo que estamos acostumbrados a que de navas lo pare todo,y cuando no lo hace ya rajamos de el!dudo que el problema sea de navas,y es el ultimo tio que pondria de reserva!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #25 el: 13 de Octubre de 2009, 12:11:24 pm »
A ver que os parece, vamos a jugar a un juego.

Quiero que todos penseis en el mejor portero mundial que conozcais.......... ................. Bien una vez pensado ese portero que tanto os gusta y que seguramente maravilla al mundo entero ahora me lo poneis en la porteria del Sabadell, la cual hoy por hoy no tiene laterales a un buen nivel y que hasta los centrales a muenudo hacen alguna pifia monumental. Conclusión este "pedazo" de portero, ya no lo seria tanto.

Resultado del juego: la culpa no es de De Navas.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #26 el: 13 de Octubre de 2009, 15:40:28 pm »
Cuando está mal el equipo no hay que individualizar en nadie, todos estan mal! Yo ahora mismo no salvo a nadie después de un partido malo, incluyendo a De Navas. Así que ya vereis cuando ganemos que buenos nos volveran a parecer todos.
Yo creo que sentimos impotencia porque vemos que nosotros no le hacemos un gol ni al arco iris y otros (Badalona o Benidorm) nos llegan 2-3 veces y nos hacen goles, por eso no salvamos ni al portero. De Navas es un buen portero para la categoria pero si fuera capaz de sacar siempre las 2-3 pelotas complicadas que le lleguen en un partido no estaría en segunda B, evidentemente tiene sus limitaciones, pero como decian compañeros no está peor que años anteriores ni diferente al resto.

Xandri

• Visitant
« Respondre #27 el: 13 de Octubre de 2009, 20:52:10 pm »
Ya qu se saca el tema de navas. Los 2 gole que nos metio el barça B fueron culpa suya. Este hombre no tiene valor para pegar un salto y pillar el balon. Es muy bueno en los 1 contra 1 pero por alto yo creo que es el peor portero de la categoria. No tiene autoridad y cada corner es un suplicio, aunque vaya al area pequeña la pelota, el tio no la va a coger.

Y que conste que para mi es un porterazo, pero ese punto debill, es muy debil, pesa mucho y nos cuesta muchos disgustos.
Quizás debió salir en algun córner, pero en los dos se metió dos paradones impresionantes, en que el fallo fue de los defensas por quedarse parados.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #28 el: 14 de Octubre de 2009, 14:46:22 pm »
Cuando está mal el equipo no hay que individualizar en nadie, todos estan mal! Yo ahora mismo no salvo a nadie después de un partido malo, incluyendo a De Navas. Así que ya vereis cuando ganemos que buenos nos volveran a parecer todos.
Yo creo que sentimos impotencia porque vemos que nosotros no le hacemos un gol ni al arco iris y otros (Badalona o Benidorm) nos llegan 2-3 veces y nos hacen goles, por eso no salvamos ni al portero. De Navas es un buen portero para la categoria pero si fuera capaz de sacar siempre las 2-3 pelotas complicadas que le lleguen en un partido no estaría en segunda B, evidentemente tiene sus limitaciones, pero como decian compañeros no está peor que años anteriores ni diferente al resto.

Doncs si no s'ha d'invidualitzar no posis a parir al De Navas, que em sembla el més implicats de tots. I sí, diumenge va fallar en un dels gols, però quans en salva durant tota la temporada!!!! Mare meva el que s'ha de sentir! Massa nervis veig per aquí!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #29 el: 14 de Octubre de 2009, 16:55:09 pm »

Doncs si no s'ha d'invidualitzar no posis a parir al De Navas, que em sembla el més implicats de tots. I sí, diumenge va fallar en un dels gols, però quans en salva durant tota la temporada!!!! Mare meva el que s'ha de sentir! Massa nervis veig per aquí!
Igual no ha quedado claro lo que queria poner, pretendia decir que cuando perdemos, todos son igual de malos y cuando ganamos tiene que ser también por mérito de todos y hablo de De Navas porque algunos antes que yo han empezado la discusión sobre el portero, unos que si todo bueno y otros que si no sale, que si no sabe jugar con el pie y yo por mi parte digo que evidentemente si no tuviera esas limitaciones (con el resto de virtudes que tiene) y parara todo lo que le llega no estaria en segunda B. Pero vaya, que ni lo veo mejor ni peor que otras temporadas (partidos mejores y partidos peores como el resto de jugadores).
En ningún caso se me ocurriría echarle la culpa a De Navas de nuestra situación actual, culpa de todos company!! :beer2

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #30 el: 14 de Octubre de 2009, 17:34:03 pm »

Igual no ha quedado claro lo que queria poner, pretendia decir que cuando perdemos, todos son igual de malos y cuando ganamos tiene que ser también por mérito de todos y hablo de De Navas porque algunos antes que yo han empezado la discusión sobre el portero, unos que si todo bueno y otros que si no sale, que si no sabe jugar con el pie y yo por mi parte digo que evidentemente si no tuviera esas limitaciones (con el resto de virtudes que tiene) y parara todo lo que le llega no estaria en segunda B. Pero vaya, que ni lo veo mejor ni peor que otras temporadas (partidos mejores y partidos peores como el resto de jugadores).
En ningún caso se me ocurriría echarle la culpa a De Navas de nuestra situación actual, culpa de todos company!! :beer2

Això sí, ara t'escolto!  :clap2
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat aficio al futbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
¿ JUGAMOS A FUTBOL ?
« Respondre #31 el: 26 de Octubre de 2009, 19:00:30 pm »
Después de ver todos los partidos que llevamos de temporada, creo que jugamos a todo menos a futbol.
Me explico:

El sistema que utiliza nuestro mister es el sigüiente, colgar balones en largo buscando la cabeza de Arnal. Este es todo nuestro sistema de ataque.
Ninguna jugada por banda, ninguna triangulación, etc...
Yo ya se que nuestro Sabadell no va a jugar como el Barça, pero con los jugadores que tenemos deberiamos jugar al futbol, combinando y llegando hasta la linea de fondo para que nuestros delanteros tengan alguna oportunidad de gol.
Tema aparte son las alineaciones que presenta el Sr. Moya. No me explico lo sigüiente:
¿Tan mal lo hizo Blas para no ir ni convocado?
¿Con el sistema de ataque que utilizamos, es mejor colocar a Arnal en punta que a Fran que es mucho mas corpulento?
¿Debe jugar Joel en banda derecha, cuando no encara ninguna vez al lateral contrario?

En fin, lo que mas rabia me da es que por nuestra manera de jugar, hacemos buenos a los contrarios ( salvo al pobre Gava que es una banda)

Força Sabadell

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: ¿ JUGAMOS A FUTBOL ?
« Respondre #32 el: 26 de Octubre de 2009, 19:11:32 pm »
Después de ver todos los partidos que llevamos de temporada, creo que jugamos a todo menos a futbol.
Me explico:

El sistema que utiliza nuestro mister es el sigüiente, colgar balones en largo buscando la cabeza de Arnal. Este es todo nuestro sistema de ataque.
Ninguna jugada por banda, ninguna triangulación, etc...
Yo ya se que nuestro Sabadell no va a jugar como el Barça, pero con los jugadores que tenemos deberiamos jugar al futbol, combinando y llegando hasta la linea de fondo para que nuestros delanteros tengan alguna oportunidad de gol.
Tema aparte son las alineaciones que presenta el Sr. Moya. No me explico lo sigüiente:
¿Tan mal lo hizo Blas para no ir ni convocado?
¿Con el sistema de ataque que utilizamos, es mejor colocar a Arnal en punta que a Fran que es mucho mas corpulento?
¿Debe jugar Joel en banda derecha, cuando no encara ninguna vez al lateral contrario?

En fin, lo que mas rabia me da es que por nuestra manera de jugar, hacemos buenos a los contrarios ( salvo al pobre Gava que es una banda)

Força Sabadell

blas sta lesionado dsd el sabado (mirate la web oficial)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #33 el: 08 de Novembre de 2009, 17:18:58 pm »
Sr. Moya, Arnal NO és davanter centre i per jugar a penjar pilotades a l'àrea rival, és DE SENTIT COMÚ que posar-hi allí un dels més baixets de la plantilla (tot i saltar força) i poc corpulent com és Arnal, no farem res.
Com a mínim Joel o Fran tenen més presència... i no serà pels gols que porta també Arnal....

Ramón Moya, que és un bon entrenador, ha perdut els papers amb moltes de les decisions que està prenent aquest any i no aplica el sentit comú. Per dignitat i per resepcte al club, hauria de marxar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #34 el: 08 de Novembre de 2009, 17:28:44 pm »
Coincido contigo Mutio, es una mania que tiene, la de poner al de banda delantero centro (acuerdate de Pradas el año pasado) y el delantero centro a banda (Joel). Es una pena porque los únicos destellos (por llamarlo de alguna manera) de Arnal lo hemos visto un par de bajadas al medio campo. Este chico siempre lo he visto jugar en banda o media punta pero nunca de ariete!!
Luego, como he comentado en otro post está la apuesta continua por algunos hombres en baja forma (Pagés, Roberto) y tenemos en el ostracismo a Fran (nunca ha tenido la continuidad de Joel o la que tiene el mismo Arnal desde que ha llegado). El año pasado todos lo pediamos y este año ha jugado 4 ratos y no ha desentonado a sus compañeros, lo cual tampoco
era dificil.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #35 el: 08 de Novembre de 2009, 17:36:10 pm »
Sr. Moya, Arnal NO és davanter centre i per jugar a penjar pilotades a l'àrea rival, és DE SENTIT COMÚ que posar-hi allí un dels més baixets de la plantilla (tot i saltar força) i poc corpulent com és Arnal, no farem res.
Com a mínim Joel o Fran tenen més presència... i no serà pels gols que porta també Arnal....

Ramón Moya, que és un bon entrenador, ha perdut els papers amb moltes de les decisions que està prenent aquest any i no aplica el sentit comú. Per dignitat i per resepcte al club, hauria de marxar.
:bandera :scut

Home MUTIO m'has deixat sorprès una persona ponderada com tu no ho esperava, però es cert que la cosa va cap un lloc que no se on pot arribar(encara que el Moya diu que es capaç de reconduir-ho) estic totalment d'acord amb el que dius de penjar pilotes i l'arnal amb el Fran no sè però no estic tant d'acord amb el Joel es tant alt (o baix) com l'arnal i a mi particularment no m'ha demostrat res, una cosa si cada vegada que toca la pilota fa falta, si per jugar a la "patada" i amunt necessitem gent rapida i un davanter centre poderós sinó els defenses les agafen totes. :mmmm

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #36 el: 08 de Novembre de 2009, 17:37:09 pm »
Després de tornar a sentir avuí al mister m'ha vigut al cap una faula d'Esopo on el metge pregunta al malalt per els sus simptomes a lo que el pacient li respón, "avuí he suat més que d'altres vegades", aixó està bé li respon el metge. Al día seguent el metge tornar a interrogar al pacient que li respón "tremolo i noto constants calfreds", aixó està bé torna a dir el metge. Al tercer día torna el metge a preguntar al malalt a lo que aquest cop contesta "diguim sr. metge que és el que tinc per que si li he de dir la veritat hem trobo molt malament", aixó està molt bé li torna a respondre el metge amb la mateixa frescura que abans i s'en và. Va un parent a veure al malalt i li pregunta per la seva salut, "hem moro a força d'anar bé" li respón el malalt. Espero que no ens passi aixó a nosaltres aquest any i s'apliqui el tractament necessari perque aquest malalt reaccioni i un bon començament entre d'altres sería com bé dieu no obligar a un home baixet com l'Arnal a disputar pilotes per alt a un tiu que li passa tres pams.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 08 de Novembre de 2009, 17:50:13 pm »
Home MUTIO m'has deixat sorprès una persona ponderada com tu no ho esperava, però es cert que la cosa va cap un lloc que no se on pot arribar(encara que el Moya diu que es capaç de reconduir-ho)

Jo personalment continuo pensant que Moya és un bon entrenador. Però quan ja fa massa que duren els sense sentit, crec que no queda una altra que agrair la feina feta durant aquests anys a Moya i canviar. Que permeti no tenir lateral dret titular des de l'estiu, que jugui un davanter centre que no ho és, des del  dia que va arribar i segurament sense temps de demostrar que és millor que els que hi havia. Que pugui Pagès jugar al doble pivot estant forma de forma, que les bandes no existeixin, que Puigdollers hagi jugat molt moments d'extrem, que Joel o Fran també hagin jugat en aquesta posició, que a un dels millors equips, tènicament, com és el Mallorca B li juguem amb només 2 tios al centre del camp i evidentment ens superin com vulguin.... etc. Massa coses que no trobo normals i que penso que s'haurien d'haver corregit i no anar-les repetint cada diumenge. Massa desgavell per tan poc resultat.

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #38 el: 08 de Novembre de 2009, 17:59:10 pm »
:scut
Jo personalment continuo pensant que Moya és un bon entrenador. Però quan ja fa massa que duren els sense sentit, crec que no queda una altra que agrair la feina feta durant aquests anys a Moya i canviar. Que permeti no tenir lateral dret titular des de l'estiu, que jugui un davanter centre que no ho és, des del  dia que va arribar i segurament sense temps de demostrar que és millor que els que hi havia. Que pugui Pagès jugar al doble pivot estant forma de forma, que les bandes no existeixin, que Puigdollers hagi jugat molt moments d'extrem, que Joel o Fran també hagin jugat en aquesta posició, que a un dels millors equips, tènicament, com és el Mallorca B li juguem amb només 2 tios al centre del camp i evidentment ens superin com vulguin.... etc. Massa coses que no trobo normals i que penso que s'haurien d'haver corregit i no anar-les repetint cada diumenge. Massa desgavell per tan poc resultat.

Si amb tot això que dius vols dir que les coses s'han fet malament des de el començament( recorda que quant "sonava" un jugador pel Sabadell venia el Sant Andreu i se'l emportava ) o sigui pretemporada, estic total-ment d'acord amb tu
 :sad2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #39 el: 08 de Novembre de 2009, 18:03:18 pm »
:scut
Jo personalment continuo pensant que Moya és un bon entrenador. Però quan ja fa massa que duren els sense sentit, crec que no queda una altra que agrair la feina feta durant aquests anys a Moya i canviar. Que permeti no tenir lateral dret titular des de l'estiu, que jugui un davanter centre que no ho és, des del  dia que va arribar i segurament sense temps de demostrar que és millor que els que hi havia. Que pugui Pagès jugar al doble pivot estant forma de forma, que les bandes no existeixin, que Puigdollers hagi jugat molt moments d'extrem, que Joel o Fran també hagin jugat en aquesta posició, que a un dels millors equips, tènicament, com és el Mallorca B li juguem amb només 2 tios al centre del camp i evidentment ens superin com vulguin.... etc. Massa coses que no trobo normals i que penso que s'haurien d'haver corregit i no anar-les repetint cada diumenge. Massa desgavell per tan poc resultat.

Si amb tot això que dius vols dir que les coses s'han fet malament des de el començament( recorda que quant "sonava" un jugador pel Sabadell venia el Sant Andreu i se'l emportava ) o sigui pretemporada, estic total-ment d'acord amb tu
 :sad2:

Hi ha una mica de tot. Coses que no es van fer bé durant l'estiu, i ja se sabia que passarien, i d'altres s'han anat fent malament per part d'entrenadors i jugadors ara durant la temporada.

www.miequipo.es