Autor Tema: "LI FAN EL LLIT?" (segunda parte...)  (Llegit 5848 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
"LI FAN EL LLIT?" (segunda parte...)
« el: 12 de Octubre de 2009, 20:26:59 pm »
Después de leer lo últimos comentarios de muchos de vosotros, me ha faltado leer, para mi punto de vista una opción en el entorno que el año pasado "se vió" y que al final se pudo erradicar...
Pués si bién creo que Moya es un buén entrenador, y que no digo que no se le haya acabado un ciclo aquí, que pienso que sí, no nos engañemos, los que juegan y deben ganar los partidos son los jugadores, y estoy arto de la excusa de que si están en baja forma, que yo sepa, los demás equipos contra los que nos enfrentamos, llevan los mismo o incluso menos partidos (por los de la copa) que nosotros, y esos jugadores de esos equipos si que CORREN, LUCHAS y PELEAN como jabatos, si que se les vé implicados con su equipo, sin bajar ni un momento los brazos y corriendo todas las pelotas con mucha intensidad (cosa que aquí este año lo de la intensidad que siempre se pide a la ahora de crear o de presionar, de momento no se ha visto nada...). Esto último lo digo, porqué si un equipo técnicamente es muy flojito, lo único que puede hacer es CORRER, LUCHAS y PELEAR todas las pelotas, o lo que es lo mismo PONERLE HUEV.OS, mucho se ha hablado aquí de que si el centro del campo este año es de los mejores de la categoría tecnicamente, o eso nos han dicho con la llegada de Castell, Puigdollers y Robles, sumados a Juvenal... Estaréis de acuerdo en que de momento ese centro del campo es de risa, que no consigue crear nada de nada, y mucho menos haces una contra en condiciones y acabar creando peligro...

Algo que también se ha comentado con todo esto y me remito a lo que yo personalmente veo es la falta de intensidad o el ponerle huev.os, y lo que muchos comentáis como pasotismo total que hay dentro del campo entre los jugadores, donde les da lo mismo 2 que 3...

Teniendo en cuenta también el episodio del año pasado y que muchos jugadores del año pasado siguen este año y que muchos de los nuevos también se les ve "en baja forma", yo no descartaría tampoco la posibilidad de que los jugadores no quieran a Moya, por alguna razón.

Vosotros que pensáis? es una opción más este año el "li fan el llit?" o es que los pobres jugadores no dan para más con este míster? y ellos lo dan todo domingo a domingo defendiendo estos colores, los ponga donde los ponga el Sr.Moya?

Espero que esto se solucione como el año pasado, que a la que se empezó ha hablar de este tema el equipo resurgir hacia arriba... :mmmm
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: "LI FAN EL LLIT?" (segunda parte...)
« Respondre #1 el: 12 de Octubre de 2009, 21:26:44 pm »
Està clar que l'actitud dels jugadors en els últims partits no ajuda gens.

Ahir mateix contra el Benidorm, amb el 0 a 2, ningú corria, i semblava un partit amistós.

Els jugadors cal que es posin a treballar i que com a mínim lluitin.

Si els jugadors juguéssin al seu lloc i tots ells corréssin i lluitéssin fins al final, ningú podria dir res..... perque és que ni una cosa ni l'altre  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #2 el: 12 de Octubre de 2009, 21:31:01 pm »
Als jugadors no els veig gens motivats...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 12 de Octubre de 2009, 21:33:36 pm »
Almenys alguns podrien demostrar més ganes sobre el camp. Aquests dos últims partits, quan perdíem 2-0 i 0-2, vaig veure jugades amb falta d'actitud.

Cap dels equips dels que he vist, com Terrassa, Gavà o Lleida, que els considero molt més fluixos que nosaltres, han donat aquesta imatge sobre el camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 12 de Octubre de 2009, 21:37:23 pm »
No le hacen la cama lo que pasa es que Moya quema a los jugadores.
Ejemplo facil.... Puigdollers, para mi uno de los mejores fichajes de este año, pero si lo ponen en la banda (que no es su sitio) y encima despues es el primero que cambian.... pues el tio se cabrea .. y con razon, al final el jugador acaba jugando a disgusto y mal, por que sabe que lo van a poner en una posicion que no es la suya y que ademas le van a hacer pagar los platos rotos.
Creo que despues de 4 temporadas Moya no sorprende a nadie, tiene un grupo de jugadores a los que tiene mucha confianza y los pone siempre y esten en la situacion que esten y el resto..... ajo y agua.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 12 de Octubre de 2009, 22:01:12 pm »
Panso, yo también pienso que puigdollers debe jugar de mediapunta, pero si el míster te pone en otro sitio, como profesional que eres tienes que intentar hacerlo bién, ayer "puchi" parecía que se escondía y que no quería la pelota...paso desapercibido como Robles...

Y que conste que a mi Puigdollers me gusta eh!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #6 el: 12 de Octubre de 2009, 22:12:39 pm »
Yo este domingo a pesar de que hemos perdido, he visto algo en Arnal, lo he comentado un par de veces, esperad al proximo que algo me dice que vamos a empezar a tener mejor suerte. el partido del domingo es muy engañoso, lo podiamos haber ganado lo mismo que lo perdimos y la sensacion seria diferente.
David De Navas Forever!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #7 el: 12 de Octubre de 2009, 22:48:04 pm »
no sera que no se aguantan de las palizas fisicas que les esta metiendo?
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 12 de Octubre de 2009, 23:29:32 pm »
Per altre part, i m'he descuidat del tema... Miguel Álvarez ha sigut vist en alguns partits del Sabadell a la NCA i avui l'he vist a la tribuna del Narcís Sala del Sant Andreu.

Estaran preparant un 'Pla B'?  :unsure:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #9 el: 12 de Octubre de 2009, 23:37:33 pm »
Home, jo també he vist dos partits a casa al Cristobal Parrado del Girona, i no crec que estiguin pensant en portarlo.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 12 de Octubre de 2009, 23:38:24 pm »
Home, jo també he vist dos partits a casa al Cristobal Parrado del Girona, i no crec que estiguin pensant en portarlo.

Càmera i llibreta en mà, també?  :mmmm

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #11 el: 12 de Octubre de 2009, 23:40:17 pm »
Llibreta si, camera no
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #12 el: 12 de Octubre de 2009, 23:42:12 pm »
Per altre part, i m'he descuidat del tema... Miguel Álvarez ha sigut vist en alguns partits del Sabadell a la NCA i avui l'he vist a la tribuna del Narcís Sala del Sant Andreu.

Pues ya ves...

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #13 el: 13 de Octubre de 2009, 01:07:33 am »
Yo este domingo a pesar de que hemos perdido, he visto algo en Arnal, lo he comentado un par de veces, esperad al proximo que algo me dice que vamos a empezar a tener mejor suerte. el partido del domingo es muy engañoso, lo podiamos haber ganado lo mismo que lo perdimos y la sensacion seria diferente.
Ja m'explicaràs com es pot guanyar un partit sense arribar amb claredat a porteria, ni donar sensació de perill, ni aprofitar les jugades a pilota parada i amb la defensa que fa aigües. S'ha de fer quelcom més per guanyar un partit. Sobretot s'ha de lluitar, i el diumenge els nostres jugadors només van lluitar els últims 5 minuts després del gol de penal del Roberto (que, per cert, quasibé el falla). Així no es pot guanyar un partit ni aspirar a res. No crec que li estiguin fent el llit al Moya si ara viuen de conya, si jo fos el seu entrenador els faria entrenar tota la setmana amb doble sessió diària fins que agafin la forma física. Si aquest és el problema tal com diu el Moya, doncs la solució es ben fàcil: s'ha de fotre canya en els entrenaments.  :rant: :rant: :rant:
« Darrera modificació: 13 de Octubre de 2009, 01:12:23 am per tanko »

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #14 el: 13 de Octubre de 2009, 04:57:22 am »

amic birrero miguel alvarez cada partit a la nca,ha estat a tribuna veient-lo......simplement per vocaçio? fent el "buitre"? 

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 13 de Octubre de 2009, 08:27:15 am »
Vaig llegir al MD que aquesta setmana passada el pesident va baixar el vestuari per "recomanar" a la plantilla que s'esforci ja que Ramón Moya seguiria fins a final de temporada.

Jo personalment no m'ho crec i menys si les coses continuen com fins ara.

Segur que el club, per si de cas, treballa en molts altres fronts, o això és el que hauria de fer.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 13 de Octubre de 2009, 08:50:28 am »
Aquest diumenge Miguel Alvarez va sortir del camp just devant meu, pero crec que es asiduual estadi casi cada diumenge.  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #17 el: 13 de Octubre de 2009, 19:05:54 pm »
Panso, yo también pienso que puigdollers debe jugar de mediapunta, pero si el míster te pone en otro sitio, como profesional que eres tienes que intentar hacerlo bién, ayer "puchi" parecía que se escondía y que no quería la pelota...paso desapercibido como Robles...

Y que conste que a mi Puigdollers me gusta eh!

Mas te vale q te guste! Es el mejor fichaje q emos echo, pero el crack Moya lo pone en banda i el es media puntaaaaaa o medicentro pero no extremo. Ya vereis al verdadero puxi algun dia, cuando no este el ramoncin!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 13 de Octubre de 2009, 20:02:54 pm »

amic birrero miguel alvarez cada partit a la nca,ha estat a tribuna veient-lo......simplement per vocaçio? fent el "buitre"? 

Home, pot ser que desprès vengui els vídeos a altres clubs del grup. O estenent les ales, ja que és coincidència que estigui en un Sant Andreu - Gavà, on Bonet està en la picota...

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #19 el: 13 de Octubre de 2009, 21:57:23 pm »
Aquest diumenge Miguel Alvarez va sortir del camp just devant meu, pero crec que es asiduual estadi casi cada diumenge.  :beer2

Miguel Alvarez suele ver todos los partidos que se sean posible de equipos catalanes siempre que no esta entrenando, y es asiduo a mas de un campo de 2B.