Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.
Jo aniré amb cotxe, tot i que l'aparcament és complicat en aquella zona. Crec que encara que estem en hores baixes, l'afició no deixarà sol a l'equip.
Cita de: Gol del Sabadell en 13 de Octubre de 2009, 15:30:21 pmJo aniré amb cotxe, tot i que l'aparcament és complicat en aquella zona. Crec que encara que estem en hores baixes, l'afició no deixarà sol a l'equip.Mira aquí:Normalment aparcava en on hi ha la A, i anava caminant fins a la part que hi ha el tendal que tapa el camp, que molts cops està trencat i veia el partit des d'allà. Son 500 metres i 5 minuts caminant. Habitualment allà hi ha aparcament de sobres. A veure si coincidim!
Alguien sabe como llegar y si esta muy lejos la estacion de renfe de gava del estadio?
Siguent diumenge al matí, jo vindré. Me dona temps a dinar per allà i tornar amb la calma a València. Cita de: birrero en 13 de Octubre de 2009, 23:25:21 pmConaixes per allà un lloc per menjar bé??El bar del Juanjo, però els diumenges està tancat. L'únic que ell m'ha recomanat a Begues (al costat de Gavà), el Montau de Sadurní: www.montaudesadurni.com que diu que està força bé. Per cert, tens un privat de llocs de Begues que pots visitar per el matí.
Conaixes per allà un lloc per menjar bé??