Autor Tema: Venc decodificadors per a GOL TV  (Llegit 859 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Venc decodificadors per a GOL TV
« el: 20 de Octubre de 2009, 12:05:26 pm »
Disposo de DESCODIFICADORS i targetes PCMCIA, marca "ENGEL", per a veure GOL TV.

PVP Descodificador -> 114,90.-€ (IVA inclòs)
PVP PCMCIA -> 99,90.-€ (IVA inclòs)

En el preu s'inclou la quota del 1er MES de GOL TV.

LLIURAMENT (RECULLIDA) IMMEDIAT A SABADELL - MAXIM 24H.

Targetes PCMCIA compatibles per a la majoria de televisors SONY i PHILIPS. No es pot garantitzar el correcte funcionament en altres marques.

Si algu hi esta interesat, que m'envii un privat.

Gracies.

:beer2

PD.: EN STOCK A PARTIR DEL DIMARTS DIA 27 D'OCTUBRE
« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2009, 16:13:03 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Venc decodificadors per a GOL TV
« Respondre #1 el: 28 de Octubre de 2009, 02:29:01 am »
amic power si fos unes setmanetes abans estaria interesadissim en el tema,pero ja el vaig contractar per ONO

nomes una coseta i perdona que em fiqui pero aquests preus estan una miqueta infladets no? la pcmcia mira encara esta per sobre de tenda pero no molt pero el deco pica una cosa fina,bastant mes que a tenda(dificil de trobar encara cert) si em permeten els admins et dire una web on per poc mes del que val el deco tens un combo receptor satelit i amb tdt alta definiçio i amb tarjeta gol televisio inclosa i tambe accepta la d'al-jazeera sport(8 canals de tots els esports una maravella alguns d'ells ja emeten en HD)jo no la tinc per els rotllos que son tarjetes per paissos arabs nomes encara que les permeten al estat espanyol(per la quantitat d'arabs que viuen aqui)i per activarles o t'ho fa una tenda o un conegut teu activant la tarjeta desde un pais arab...en foros de tecnologia molts marroquins activns les tarjetes a gent d'aqui per fer el favor  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: