Enquesta

Us agrada aquesta opció?

17 (45.9%)
No
13 (35.1%)
NS/NC
7 (18.9%)

Total de vots: 35

Votació tancada: 07 de Desembre de 2009, 09:32:22 am

Autor Tema: Cruyff com a seleccionador català?  (Llegit 8938 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Cruyff com a seleccionador català?
« Respondre #20 el: 02 de Novembre de 2009, 23:07:57 pm »
Així m'agrada!! Com si vol parlar romanès, castellà o japonès. Això és futbol i jo el vull a la meva selecció.
The pride of Catalunya

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #21 el: 02 de Novembre de 2009, 23:27:22 pm »
Així m'agrada!! Com si vol parlar romanès, castellà o japonès. Això és futbol i jo el vull a la meva selecció.

L'idioma que parli tan hi fa. N'hi han moltes seleccions que tenen seleccionadors forànis. Ara bé, per què no diuen la pasta que s'embutxacarà aquest home per "treballar" un dia o com a molt dos dies l'any i la pasta que se'n durà la seva Fundació de la Federació Catalana de Futbol, és a dir, diners del futbol català?
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #22 el: 03 de Novembre de 2009, 08:29:35 am »
se ha hablado mucho de la Fundación de Cruyff... pero... en que consiste esa fundación?     :greedy:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #23 el: 03 de Novembre de 2009, 09:01:34 am »
se ha hablado mucho de la Fundación de Cruyff... pero... en que consiste esa fundación?     :greedy:
Em sembla que intenta acostar el món de l'esport a nens amb discapacitats.
Grada Jove - La Força Arlekinada

• President
« Respondre #24 el: 03 de Novembre de 2009, 09:51:21 am »

L'idioma que parli tan hi fa. N'hi han moltes seleccions que tenen seleccionadors forànis. Ara bé, per què no diuen la pasta que s'embutxacarà aquest home per "treballar" un dia o com a molt dos dies l'any i la pasta que se'n durà la seva Fundació de la Federació Catalana de Futbol, és a dir, diners del futbol català?

Es comentava que treballaria gratuitament... que "cobraria" amb actes que la FCF realitzaria amb la seva fundacio.

El que es cregui que aquest home no cobrarà ni un euro de la Federació es més il·lús del que em pensava. El mateix que Zidane amb el Madrid no? En aquest món no hi ha ningú que treballi gratis.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #25 el: 03 de Novembre de 2009, 11:52:58 am »

Es comentava que treballaria gratuitament... que "cobraria" amb actes que la FCF realitzaria amb la seva fundacio.

El que es cregui que aquest home no cobrarà ni un euro de la Federació es més il·lús del que em pensava. El mateix que Zidane amb el Madrid no? En aquest món no hi ha ningú que treballi gratis.

O Joseba Etxeberria a l'Athletic Club...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #26 el: 03 de Novembre de 2009, 12:12:32 pm »
Donç a mí,sinceramet em dona igual la seleccio catalana,no la segueixo i no em fà trempar.A més,hi ha molta política barrejada amb tot aquest assumpte i jó passo olímpicament del tema.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Xandri

• Visitant
« Respondre #27 el: 03 de Novembre de 2009, 13:19:16 pm »

O Joseba Etxeberria a l'Athletic Club...
Cruyff cobrarà tant personalment com per actes de la seva fundació.

• President
« Respondre #28 el: 03 de Novembre de 2009, 13:21:49 pm »
Doncs ja tenim les primeres reaccions. No podia faltar el més gran: Jaume Creixell! No té desperdici, però ni falta raó.

http://www.futbolcatalunya.com/noticia.php?i=226

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 03 de Novembre de 2009, 16:16:29 pm »
Doncs ja tenim les primeres reaccions. No podia faltar el més gran: Jaume Creixell! No té desperdici, però ni falta raó.

La Fundació per la Llengua Catalana ja ha dit que, a partir d'ara, Cruyff hauria d'utilitzar aquesta llengua en tots els seus actes públics... Així que ja saps, amic "Joan": DÓNA-LI CORDA AL CATALÀ!!! :happy2: :happy2: :happy2:

• President
« Respondre #30 el: 03 de Novembre de 2009, 16:57:40 pm »

La Fundació per la Llengua Catalana ja ha dit que, a partir d'ara, Cruyff hauria d'utilitzar aquesta llengua en tots els seus actes públics... Així que ja saps, amic "Joan": DÓNA-LI CORDA AL CATALÀ!!! :happy2: :happy2: :happy2:

El president de la Federació, Casals, parlava fa unes setmanes de "catalanitzar el futbol català". El primer pas es contractar un holandés que no parla bé ni el seu idioma...

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #31 el: 03 de Novembre de 2009, 17:28:57 pm »

Demanen a Cruyff un 'esforç' per parlar català

El tècnic no cobrarà de la Federació, i a canvi aquesta col·laborarà amb la seva Fundació

El proper 9 de novembre el Palau de Congressos de Barcelona acollirà la presentació oficial del tècnic holandès Johan Cruyff com a nou seleccionador català de futbol, tal i com va anunciar ahir la Federació Catalana de Futbol (FCF). Sobre l'afer s'ha criticat el fet d'haver escollit un tècnic que no parla la llengua catalana, i precisament per això la Plataforma per la Llengua ha demanat a Cruyff un "esforç" per parlar-la, ja que això ajudaria a la normalització del català, donada la repercussió internacional que té. Així, considera la Plataforma, "demostraria la seva implicació amb el país que entrenarà".
Segons l'acord entre la Federació i Cruyff, el tècnic no disposarà de cap sou, i a canvi la FCF col·laborarà amb la seva fundació. L'holandès ja dirigiria la selecció catalana per nadal, si finalment Catalunya disputa algun partit contra alguna selecció de renom; cal recordar que la nova junta directiva de la FCF ja va dir que no acordaria més partits de costellada.
La Federació assegura que el principal motiu per haver "fitxat" Johan Cruyff, en substitució de Pere Gratacós, és "internacionalitzar" la causa de la selecció catalana i augmentar el ressò internacional dels partits que disputi.

http://www.racocatala.cat/noticia/20947/demanen-cruyff-esforc-parlar-catala
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #32 el: 03 de Novembre de 2009, 19:24:25 pm »
Donç a mí,sinceramet em dona igual la seleccio catalana,no la segueixo i no em fà trempar.A més,hi ha molta política barrejada amb tot aquest assumpte i jó passo olímpicament del tema.

Tu ho acabes de dir....  La molta política que hi ha enmig, espatlla totament aquest tema....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.