Enquesta

Hauria d'haver pujat al marcador el gol de Bent? (recordem que el gol ve precedit per un xoc entre la pilota del joc i una de platja, llençada per un nen seguidor dels reds, que desvia el tir del jugador del Sunderland).

8 (38.1%)
No
12 (57.1%)
NS/NC
1 (4.8%)

Total de vots: 20

Votació tancada: 26 de Octubre de 2009, 10:37:46 am

Autor Tema: Sunderland-Liverpool  (Llegit 4137 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Sunderland-Liverpool
« el: 19 de Octubre de 2009, 11:37:47 am »
Jo crec que no, les normes del joc ho deixen ben clar :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Sunderland-Liverpool
« Respondre #1 el: 19 de Octubre de 2009, 11:50:10 am »
Aquestes son les imatges, per si algú encara no ho ha vist:

Sunderland 1 Vs 0 Liverpool - Barclays Premier League 2009/10

:laugh2: :laugh2: :laugh2:

El gol, crec que no havia d'haver pujat al marcador, però si quan toca a un àrbitre o un banderí de córner pot pujar el gol al marcador, quina és la causa que no ho pot fer si toca una pilota llençada sobre el camp o una bossa de patates?  :mmmm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 19 de Octubre de 2009, 11:53:39 am »

Si? Tan clar ho deixen les normes del joc? Em pots citar el paragraf on ho deixen tan clar?

Regla 2 - El balón: balones adicionales en el terreno de juego

En caso de que un balón adicional entre en el terreno de juego durante el partido, el árbitro deberá interrumpir el juego únicamente si dicho balón adicional interfiere en el juego.

Regla 5 - La autoridad del árbitro: poderes y deberes

El árbitro interrumpirá, suspenderá o abandonará el partido por cualquier tipo de interferencia externa.

El gol, crec que no havia d'haver pujat al marcador, però si quan toca a un àrbitre o un banderí de córner pot pujar el gol al marcador, quina és la causa que no ho pot fer si toca una pilota llençada sobre el camp o una bossa de patates?  :mmmm

L'àrbitre i els banderins estan considerats com a "parts del joc", mentre que la pilota, bosses, etc., no :beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #3 el: 19 de Octubre de 2009, 12:06:37 pm »

Però faig una pregunta... si en comptes de caure una pilota de platja cau, com deia el birrero, una bossa de patates... s'ha d'interrompre el joc?

Dubto molt que una bossa de patates buida arribi molt lluny... En tot cas, tant si la llencen buiida com plena, és llençament d'objectes externs dins el terreny de joc i, per tant, causa de que el partit sigui interromput.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #4 el: 19 de Octubre de 2009, 12:07:39 pm »
Depèn, si l'hagués marcat el Sabadell sí. Però com que l'ha marcat el Sunderland al Liverpool m'importa poc. :happy2:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #5 el: 19 de Octubre de 2009, 12:12:15 pm »
Depèn, si l'hagués marcat el Sabadell sí. Però com que l'ha marcat el Sunderland al Liverpool m'importa poc. :happy2:

Llavors, perquè entres aquí? :sleep:

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #6 el: 19 de Octubre de 2009, 12:18:57 pm »

Per a expressar la meva opinió. :xin-xin
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 19 de Octubre de 2009, 12:21:18 pm »

Per a expressar la meva opinió. :xin-xin

Cert, company, cosa que ets totalment lliure de fer :xin-xin Però vaja, si el tema a tractar tu mateix dius que t'importa poc... No sé, encara que t'importin poc els equips que formen part, com a incidència del joc podries donar la teva opinió :ok

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 19 de Octubre de 2009, 12:26:01 pm »
Crec que va ser al camp del Terrassa, el linier li va fer treure una ampolla a De Navas de dins la porteria, on era imposible que tingues cap incidencia en alguna jugada, ja que l'ampolla estava gairebé tocant la red, aixi que si això suposava un estorb segons el linier, doncs una peazo pilota al mig de l'area petita pues ja em direu xD s'havia d'haver parat el joc si o si.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 20 de Octubre de 2009, 12:28:40 pm »
El árbitro no irá a la nevera, pero...

http://www.marca.com/2009/10/20/diario_marca/1256021878.html

Eso sí que es mano dura. Aquí, seguramente le hubieran dado la final de la Copa o el derby...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 20 de Octubre de 2009, 13:44:28 pm »
Buena resolución, el que no está capacitado para arbitrar en una gran liga como la Premier, BBVA, etc, pues que regresa a la categoría inferior a aprender y ponerse a la altura de las circunstancias, la Premier ha dado toda una lección de buen hacer.

:ok      :clap
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 20 de Octubre de 2009, 21:28:10 pm »
en mi opinion no tendria que haber subido al marcador  :beer2 :beer2
visca el sabadell