Obro este post, per les queixes que vaig sentir sobre l'entrenador d'este equip, un tal Alex, en l'Olímpia.
Degut a un dels meus posts, on vaig incloure estes queixes, sense posar ni l'equip concret (només vaig posar Benjamí) ni el nom de l'entrenador, me consta que hi ha hagut 'moguda' en els benjamins.
Pues aclaro açò, és el Benjamí B, i l'entrenador en qüestió del que se queixen els pares se diu Alex. En l'entrenament d'ahir, ell no estava allà, i se n'encarregà un dels coordinadors. M'agradaria saber si algú sap si l'han rellevat o simplement va ser circunstancial este relleu.
També vull saludar públicament als que m'han consultat en privat i a un par de missatges que m'han enviat demanant-me més dades sobre el tema. Les queixes dels pares sobretot se referien a alguns crits que les ha fotut este nou entrenador a los nens, alguna paraula malsonant i a la poca motivació que tenen els seus fills per anar a jugar al futbol i lo que és important a estes edats, disfrutar amb els amics i fer esport.
Ala, ja ho sabeu.