Autor Tema: Proposta nou moderador premis fòrum:  (Llegit 4076 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Proposta nou moderador premis fòrum:
« el: 30 de Octubre de 2009, 13:25:57 pm »
Bá, per lo que he parlat amb el Fum, i sabent com és, està clar que no seguirà en el càrrec. Des de la meua humil opinió com a forero, m'agradaria sutgerir i de pas donar un poc de pista als moderadors que s'ocupen d'açò del que penso i de qui m'agradaria que succedís al Fum en estos premis.

Ferni: Crec que l'avalen tots estos anys al foro, i encara que polèmic, catxondo i que pot portar esta missió amb correcció. De pas, el dia de l'entrega dels premis, no crec que desentonés amb l'esperit de la festa i de l'entrega de premis.
almuniaforever: Catxondo de naturalesa, i crec que podria presentar la gala dels premis, també crec que pot moderar este subforo, ja que és un dels pocs que no le he vist cap pique amb ningú.
Arrrrrrlekinat: Potser le va costar entendre el funcionament d'un foro, i més d'este foro, però se le veu integrat, actiu i pot ser seria un canvi operturista a estos premis. Potser no és tant comunicatiu per a la gala dels premis, però tot s'ha de provar.
Pedrito: Jove, amb empenta i que té coneixements suficients del foro. Crec que podria ser si no el presentador, l'administrador del foro i desprès a la gala final que se busque un tio amb el nivell del fum, cosa difícil, açò si, i que ell faça el tema organitzatiu.
PIPO: Molt coneixedor del foro i les hores de conexió l'avalen. No lo conec només que per sobre, per tant no puc valorar-lo i m'agradaria vore com se desenvolupa en açò.
GUTI: Potser le fallaria el moderar este foro, ja que no lo veig molts colps conectat, però a catxondo, no le guanye ningú.

A umbria, manelinho, birrero, sabadellfreak, Roma i algun més no l'he posat en la llista per que no crec que tinguen molt temps en açò, ja que per lo que sé tenen molta faena.
A molts d'altres no los he posat ací per que no los conec personalment suficient per a creure en la seua faena o no.

També m'agradaria vore debat i propostes, a vore com ho veieu. Tinc també en ment, que estaria bé que ací hi haguès un administrador per el apartat, un tio serio i tal i desprès un presentador per a la gala, o sea, un administratiu i un tio amb imatge. Evidentment, l'administratiu, a la gala hauria de treballar un poc. I si no, ja le daré faena, com l'any passat vaig fer amb el Fum.  ;D
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat futbol_catala

• Aleví
  • Missatges: 58
Re: Proposta nou moderador premis fòrum:
« Respondre #1 el: 31 de Octubre de 2009, 13:10:21 pm »
De todas las opciones que propones solo me gusta, poquito, almunia. Yo propondria a Umbria, Birrero, Manelinho o Sabadell Power.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 31 de Octubre de 2009, 17:37:28 pm »
Hi ha un nom que veig molt adeqüat per aquest perfil, que és MurcianoSBD....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #3 el: 02 de Novembre de 2009, 11:35:15 am »
Birra, agraeixo molt que hagis pensat en mi com a possible candidat a moderador dels Premis Fòrum, però per ètica i principis no puc acceptar aquest càrrec en aquests moments.

:xin-xin

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 04 de Novembre de 2009, 17:49:18 pm »
futbolcatala, per açò ja he dit que m'agraden però crec que deuen anar liats en moltes coses.
Blanc i Blau, doncs m'obridà de Murciano, però també podria ser un bon showman per a la gala d'entrega, açò si, en el sub-foro estaria bé que algú l'ajudès.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 05 de Novembre de 2009, 07:43:42 am »
futbolcatala, per açò ja he dit que m'agraden però crec que deuen anar liats en moltes coses.
Blanc i Blau, doncs m'obridà de Murciano, però també podria ser un bon showman per a la gala d'entrega, açò si, en el sub-foro estaria bé que algú l'ajudès.

el murciano ames de gran persona,es un tio amb empenta i catchondo a tope...el meu soport a l'amic murci,com "conductor" de la gala

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #6 el: 05 de Novembre de 2009, 14:41:16 pm »
IDEA:

Lo que es podria fer es fer un post que hi posi quins son els usuaris que personalment vulguin i puguin se moderadors i llavors despres fer una enquesta i que la gent vagi votant el ideal i que els usuaris que estiguin nominats no puguin votar
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 05 de Novembre de 2009, 15:39:00 pm »
IDEA:

Lo que es podria fer es fer un post que hi posi quins son els usuaris que personalment vulguin i puguin se moderadors i llavors despres fer una enquesta i que la gent vagi votant el ideal i que els usuaris que estiguin nominats no puguin votar

:yes: :ok

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 08 de Novembre de 2009, 09:14:56 am »
IDEA:

:yes: :ok

si senyor bona idea,es millor sempre algu que volgui fer-se carrec,que no unaltre que al igual no li fa gracia...pero cedeix i diu si per "aclamacio popular" i es cremi en 4 dies

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #9 el: 15 de Novembre de 2009, 16:09:40 pm »
Bá, per lo que he parlat amb el Fum, i sabent com és, està clar que no seguirà en el càrrec. Des de la meua humil opinió com a forero, m'agradaria sutgerir i de pas donar un poc de pista als moderadors que s'ocupen d'açò del que penso i de qui m'agradaria que succedís al Fum en estos premis.

Ferni: Crec que l'avalen tots estos anys al foro, i encara que polèmic, catxondo i que pot portar esta missió amb correcció. De pas, el dia de l'entrega dels premis, no crec que desentonés amb l'esperit de la festa i de l'entrega de premis.
almuniaforever: Catxondo de naturalesa, i crec que podria presentar la gala dels premis, també crec que pot moderar este subforo, ja que és un dels pocs que no le he vist cap pique amb ningú.
Arrrrrrlekinat: Potser le va costar entendre el funcionament d'un foro, i més d'este foro, però se le veu integrat, actiu i pot ser seria un canvi operturista a estos premis. Potser no és tant comunicatiu per a la gala dels premis, però tot s'ha de provar.
Pedrito: Jove, amb empenta i que té coneixements suficients del foro. Crec que podria ser si no el presentador, l'administrador del foro i desprès a la gala final que se busque un tio amb el nivell del fum, cosa difícil, açò si, i que ell faça el tema organitzatiu.
PIPO: Molt coneixedor del foro i les hores de conexió l'avalen. No lo conec només que per sobre, per tant no puc valorar-lo i m'agradaria vore com se desenvolupa en açò.
GUTI: Potser le fallaria el moderar este foro, ja que no lo veig molts colps conectat, però a catxondo, no le guanye ningú.

A umbria, manelinho, birrero, sabadellfreak, Roma i algun més no l'he posat en la llista per que no crec que tinguen molt temps en açò, ja que per lo que sé tenen molta faena.
A molts d'altres no los he posat ací per que no los conec personalment suficient per a creure en la seua faena o no.

També m'agradaria vore debat i propostes, a vore com ho veieu. Tinc també en ment, que estaria bé que ací hi haguès un administrador per el apartat, un tio serio i tal i desprès un presentador per a la gala, o sea, un administratiu i un tio amb imatge. Evidentment, l'administratiu, a la gala hauria de treballar un poc. I si no, ja le daré faena, com l'any passat vaig fer amb el Fum.  ;D

Gràcies per la proposta pero ho deixo per a vosaltres això dels premis fòrum i la gala, etc.

M'agrada llegir i participar al fòrum però tampoc per arrivar al punt de participar en uns premis fòrum.... sóc bastant insociable jo i si per cada fòrum q estic tingués que participar en uns premis fòrum potser m'hi passaria els caps de setmana de premis en premis  xDDDD :ok

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #10 el: 15 de Novembre de 2009, 19:41:56 pm »
Home, fer la gala no estaria malament  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 16 de Novembre de 2009, 23:52:24 pm »
Per la meva part, jo no disposo de temps per fer tantes coses, però seguiré col-laborant en proposar candidats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re:Proposta nou moderador premis fòrum:
« Respondre #12 el: 06 de Gener de 2010, 23:30:14 pm »
Em presento com a nou co-moderador amb el company MurcianoSBD dels Premis Fòrum.

Estic agraït perquè mostrèssiu interès en mi i en el company MurcianoSBD per tirar endevant aquesta secció, que durant dos anys va fer-ho fum fum fum, d'una manera espectacular i molt dificilment millorable. Estic segur que tant en Murciano com jo farem el posible per que aquesta secció es torni tan activa com abans ho era i que tots els foreros en participeu.

D'altra banda també donar les gràcies ( de manera personal ) a en fum fum fum per la seva anterior tasca.

Estic també encantat de poder treballar mà a mà amb el company Murciano, un altre dels foreros més actius del fòrum i també veterà.

Torno a donar les gràcies a títol personal per donar-me aquesta oportunitat.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #13 el: 07 de Gener de 2010, 09:29:38 am »
Teniendo en cuenta que uno de los moderadores es el Murciano (que le gusta más la fiesta que a un yonki la droga), supongo que habrá una Gala como la del año pasado en Can Resis no :icon_question:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 07 de Gener de 2010, 19:27:25 pm »
Vaja parell de moderadors. Els premis fòrum poden donar molt de joc!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...