Bá, per lo que he parlat amb el Fum, i sabent com és, està clar que no seguirà en el càrrec. Des de la meua humil opinió com a forero, m'agradaria sutgerir i de pas donar un poc de pista als moderadors que s'ocupen d'açò del que penso i de qui m'agradaria que succedís al Fum en estos premis.
Ferni: Crec que l'avalen tots estos anys al foro, i encara que polèmic, catxondo i que pot portar esta missió amb correcció. De pas, el dia de l'entrega dels premis, no crec que desentonés amb l'esperit de la festa i de l'entrega de premis.
almuniaforever: Catxondo de naturalesa, i crec que podria presentar la gala dels premis, també crec que pot moderar este subforo, ja que és un dels pocs que no le he vist cap pique amb ningú.
Arrrrrrlekinat: Potser le va costar entendre el funcionament d'un foro, i més d'este foro, però se le veu integrat, actiu i pot ser seria un canvi operturista a estos premis. Potser no és tant comunicatiu per a la gala dels premis, però tot s'ha de provar.
Pedrito: Jove, amb empenta i que té coneixements suficients del foro. Crec que podria ser si no el presentador, l'administrador del foro i desprès a la gala final que se busque un tio amb el nivell del fum, cosa difícil, açò si, i que ell faça el tema organitzatiu.
PIPO: Molt coneixedor del foro i les hores de conexió l'avalen. No lo conec només que per sobre, per tant no puc valorar-lo i m'agradaria vore com se desenvolupa en açò.
GUTI: Potser le fallaria el moderar este foro, ja que no lo veig molts colps conectat, però a catxondo, no le guanye ningú.
A umbria, manelinho, birrero, sabadellfreak, Roma i algun més no l'he posat en la llista per que no crec que tinguen molt temps en açò, ja que per lo que sé tenen molta faena.
A molts d'altres no los he posat ací per que no los conec personalment suficient per a creure en la seua faena o no.
També m'agradaria vore debat i propostes, a vore com ho veieu. Tinc també en ment, que estaria bé que ací hi haguès un administrador per el apartat, un tio serio i tal i desprès un presentador per a la gala, o sea, un administratiu i un tio amb imatge. Evidentment, l'administratiu, a la gala hauria de treballar un poc. I si no, ja le daré faena, com l'any passat vaig fer amb el Fum.