Autor Tema: Ayuda cotxe  (Llegit 1363 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Ayuda cotxe
« el: 21 de Octubre de 2009, 19:15:57 pm »
Hola, volia sapiguer si hi ha algun manitas o mecànic o algu que simplement hi sapigui com canviar les llum "cortas" del renault megane (el que te el cul rar) perque no tinc pebrots per cambiarla... la que s'ens ha fos es la del lloc esquerra i no ens cap la mà de cap de les maneres, la bateria no ens deixa ficar la mà cap a dins i els cargols que hi han sembla que son per desmontar la meitat del morro fins hi tot on esta l'insgnia de renault sortiria... pero com no soc massa bo en això no ho he fet... . Per tant no podem canviar la llum i abans que ens multin doncs si algu es tan amable de dirme com canviarla li agrairia :P

gracies !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Ayuda cotxe
« Respondre #1 el: 21 de Octubre de 2009, 20:32:58 pm »
Adriancito, ara els cotxes els foten per que tinguis que anar al mecanic a fer-li to, inclus per cambiarli una bombeta, jo ting una scenic i vaig tenir el mateix problema que tu i al final vaig haber de portar-la al mecanic per cambiarli la bombeta, aixo si, vaig aprofitar i li vaig fer mes coses, jejeje   :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #2 el: 21 de Octubre de 2009, 21:44:47 pm »
adri si estas por aquí mañana, ven a vernos jugar o cuando entrene el Jan y te lo miro, un saludo

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #3 el: 21 de Octubre de 2009, 21:47:31 pm »
k va rafa no estoy... a ver si este finde se sube la mari conmigo y nos llevamos su coche y nos pasamos a ver al jan y te lo enseño... gracias !!