Autor Tema: 11JORNADA! U.E.Sant Andreu - C.E.Sabadell  (Llegit 21495 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: 11JORNADA! U.E.Sant Andreu - C.E.Sabadell
« Respondre #120 el: 01 de Novembre de 2009, 17:33:52 pm »
No puc dir que estigui decepcionat per que per aixó tens que partir d'unes espectatives creades i per lo vist fins ara el que està clar es que el nostre poder ofensiu és més escas que l'aigua en el desert. A día d'avuí no hem sigut capaços de guanyar a cap equip que estigui per damunt de la disetena posició de la taula en aquests moments i avuí si descontem el gol anulat a l'Agustín al igual que contra el Benidorm només hem sigut capaços de marcar de penal a la recta final del partit i quan ja anàvem 2-0 en contra. No s'ha jugat malament a la primera part peró aquest és un joc on guanya qui més gols marca i els nostres números en aquest aspecte ara mateix fan plorar. Hem direu que avuí hem jugat contra el segón classificat peró es que aquest problema el venim arrossegant desde la pretemporada, portem 11 jornades de campionat gastades i seguim igual o pitjor en aquest aspecte sense que s'atisbi un canvi a curt termini.

Doncs jo si que estic decepcionat i no es que en vingui de nou, mira la meva porra i veuras el que penso, el diumenge ho canbien molt però molt les cosses ho el resultat mes positiu que ens podem emportar es un empat a cero, jo no se qui te la culpa, si es que te la culpa algú però ho s'arregla ho al valles hi haura derbi a tercera
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #121 el: 01 de Novembre de 2009, 17:54:55 pm »
Mirad yo no voy a defender a Moya ni a criticarlo, pero los que habeis estado en el campo, habreis visto que de defensivo nada, hemos ido a por el partido con 3 puntas y medio! Y le hemos dado repasito al Sant Andreu. La segunda parte ha sido otro cantar. Pero bueno cesamos a Moya a ver si ahora los postes son goles, Jaume no comete errores y de Navas lo para todo. Hoy ha sido una pena, pero yo me siento orgulloso de la actitud de hoy.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #122 el: 01 de Novembre de 2009, 17:58:50 pm »
Mirad yo no voy a defender a Moya ni a criticarlo, pero los que habeis estado en el campo, habreis visto que de defensivo nada, hemos ido a por el partido con 3 puntas y medio! Y le hemos dado repasito al Sant Andreu. La segunda parte ha sido otro cantar. Pero bueno cesamos a Moya a ver si ahora los postes son goles, Jaume no comete errores y de Navas lo para todo. Hoy ha sido una pena, pero yo me siento orgulloso de la actitud de hoy.

opino igual de la primera parte pero la segunda a sido muy mala el sant andreu nos a superado por todos lados y los postes no se yo solo vi uno  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #123 el: 01 de Novembre de 2009, 18:03:42 pm »
No m'hé expressat bé. Al dir decepcionat hauría de dir sorprés. Decepcionat ho estic però no ja per al partit d'avuí sino per una nova pretemporada i un nou inici de temporada pobríssim, suposava que n'hauríem apres dels errors de l'any passat per no començar igual de malament i resulta que no sols sembla que no n'hem apres sinó que hem començat pitjor si cal i aixó és molt decebedor al temps que molt perjudicial per al club. Aixó vol dir més ciment a les grades i un bon grapat de carnets que es quedaràn al calaix de les oficines. Avuí crec que hem vist una plantilla ben tancada contra una plantilla tancada en fals.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #124 el: 01 de Novembre de 2009, 18:06:53 pm »
 :bandera :scut

Jo no hi estat al camp, ho sigui que només puc opinar del que escoltat per la radio, però ja en diràs quines tres puntes si apart del gol anul·lat no han picat a porta així ja ni poden fotre quinze de puntes que tampoc en fotrem cap, hi ha una cosa que es diu xutar a porteria no entrar dins de la porteria amb la pilota, i el camp del Sant Andreu es un dels camp que son ideals per xutar, un cop has passat el mig del camp segons com hi vagi la cosa li fots gardela i a dins o al carrer, però s'ha de provar
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #125 el: 01 de Novembre de 2009, 18:08:25 pm »

opino igual de la primera parte pero la segunda a sido muy mala el sant andreu nos a superado por todos lados y los postes no se yo solo vi uno  :beer2 :beer2
Me referia a los postes de partidos anteriores!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #126 el: 01 de Novembre de 2009, 18:09:40 pm »
No m'hé expressat bé. Al dir decepcionat hauría de dir sorprés. Decepcionat ho estic però no ja per al partit d'avuí sino per una nova pretemporada i un nou inici de temporada pobríssim, suposava que n'hauríem apres dels errors de l'any passat per no començar igual de malament i resulta que no sols sembla que no n'hem apres sinó que hem començat pitjor si cal i aixó és molt decebedor al temps que molt perjudicial per al club. Aixó vol dir més ciment a les grades i un bon grapat de carnets que es quedaràn al calaix de les oficines. Avuí crec que hem vist una plantilla ben tancada contra una plantilla tancada en fals.

Però això molts ja ho dèiem, veien els fitxatges del Sant Andreu i els que" fèiem" nosaltres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #127 el: 01 de Novembre de 2009, 18:33:08 pm »
Avui he estat com molts de vosaltres al Narcís Sala, i sincerament, i pot sorprendre a algú, però el Sant Andreu m'ha semblat una banda apanyadeta i que ha sabut aprofitar bé les seves opcions, res més. Pensava trobar-me un equip molt més temible que el que he vist, i encara no entenc com no han perdut un sol partit. Per molt que pugui estranyar algú, he vist un Sant Andreu molt normalet, i que sort té de tenir un camp com el que tenen que és una autèntica ratonera. És més, ara i aquí poso en dubte que aquest equip acabi entre els quatre primers, el temps i resultats em treuran o donaran la raó.
Ara bé, ells sí han aprofitat les seves ocasions, bé, a la primera part, la seva única ocasió, i nosaltres ens hem dedicat a penjar pilotes sense cap mena de sentit i amb una nul.litat d'idees ofensives alarmant. Hem jugat tot el partit amb tres o quatre homes de menys, amb una baixa forma alarmant d'homes com Agustín -irreconeixible-, Roberto Morales, Arnal, o un mig del camp ple d'imprecisions i passades absurdes liderat per un Castell que encara no entenc que sigui titular indiscutible en aquest equip.
Que aquestes alçades de campionat entre Joel, Fran i Arnal portin ZERO gols és de jutjat de guàrdia, i per fer una anàlisi en profunditat inclús mirant cap el mercat d'hivern. Fins ara he volgut mantenir la calma, perquè crec que era massa d'hora per fer saltar les alarmes, però és de calaix que arribats a la jornada onzena, determinats jugadors d'aquest equip han de donar un "paso al frente", donar la cara i treure el Sabadell d'on està en aquests moments. Confiança en aquest equip i cos tècnic tota, però quelcom és evident, en el món del futbol la paciència no és ilimitada, i en un marge raonable de temps aquest equip ha de despertar o fer-se a la idea de que algunes coses hauran de canviar.
Estic preocupat, sincerament, i sobretot em neguiteja que la indiferència s'acabi instal.lant envers aquest equip. És hora de despertar, de començar des d'aquest mateix diumenge a donar tothom la cara, deixar-nos ja de més escuses i començar a mirar cap amunt.  Espero i desitjo que les sensacions que tinc actualment tinguin les hores comptades i que l'equip mostri una altra cara el proper diumenge i que agafem una bona dinàmica de resultats.
Moya n'és el culpable, estic d'acord, però també reclamo lo dit, que determinats puntals d'aquest equip donin la cara i algú els demani explicacions de que nassos estan fent. L'afició que avui ha viatjat a Barcelona i aquesta samarreta mereixen un respecte, i no podem seguir per aquest camí. El vagatge que portem és per començar a fer saltar algunes alarmes, tot i que mantinc la meva confiança en cos tècnic i equip. Ara bé, com també he dit, la paciència no és ilimitada.

VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIO!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #128 el: 01 de Novembre de 2009, 18:50:06 pm »
Avui he estat com molts de vosaltres al Narcís Sala, i sincerament, i pot sorprendre a algú, però el Sant Andreu m'ha semblat una banda apanyadeta i que ha sabut aprofitar bé les seves opcions, res més. Pensava trobar-me un equip molt més temible que el que he vist, i encara no entenc com no han perdut un sol partit. Per molt que pugui estranyar algú, he vist un Sant Andreu molt normalet, i que sort té de tenir un camp com el que tenen que és una autèntica ratonera. És més, ara i aquí poso en dubte que aquest equip acabi entre els quatre primers, el temps i resultats em treuran o donaran la raó.
Ara bé, ells sí han aprofitat les seves ocasions, bé, a la primera part, la seva única ocasió, i nosaltres ens hem dedicat a penjar pilotes sense cap mena de sentit i amb una nul.litat d'idees ofensives alarmant. Hem jugat tot el partit amb tres o quatre homes de menys, amb una baixa forma alarmant d'homes com Agustín -irreconeixible-, Roberto Morales, Arnal, o un mig del camp ple d'imprecisions i passades absurdes liderat per un Castell que encara no entenc que sigui titular indiscutible en aquest equip.
Que aquestes alçades de campionat entre Joel, Fran i Arnal portin ZERO gols és de jutjat de guàrdia, i per fer una anàlisi en profunditat inclús mirant cap el mercat d'hivern. Fins ara he volgut mantenir la calma, perquè crec que era massa d'hora per fer saltar les alarmes, però és de calaix que arribats a la jornada onzena, determinats jugadors d'aquest equip han de donar un "paso al frente", donar la cara i treure el Sabadell d'on està en aquests moments. Confiança en aquest equip i cos tècnic tota, però quelcom és evident, en el món del futbol la paciència no és ilimitada, i en un marge raonable de temps aquest equip ha de despertar o fer-se a la idea de que algunes coses hauran de canviar.
Estic preocupat, sincerament, i sobretot em neguiteja que la indiferència s'acabi instal.lant envers aquest equip. És hora de despertar, de començar des d'aquest mateix diumenge a donar tothom la cara, deixar-nos ja de més escuses i començar a mirar cap amunt.  Espero i desitjo que les sensacions que tinc actualment tinguin les hores comptades i que l'equip mostri una altra cara el proper diumenge i que agafem una bona dinàmica de resultats.
Moya n'és el culpable, estic d'acord, però també reclamo lo dit, que determinats puntals d'aquest equip donin la cara i algú els demani explicacions de que nassos estan fent. L'afició que avui ha viatjat a Barcelona i aquesta samarreta mereixen un respecte, i no podem seguir per aquest camí. El vagatge que portem és per començar a fer saltar algunes alarmes, tot i que mantinc la meva confiança en cos tècnic i equip. Ara bé, com també he dit, la paciència no és ilimitada.

VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIO!

totalmente de acuerdo el sant andreu ha jugado mejor por demeritos nuestros y fallos nuestros que por meritos suyos, como llegar tarde a las jugadas despejar balones desde la defensa y dejarla a sus pies el ekipo komo ya dije a estao fatal sobretodo en la seugnda parte y el gol que nos anulan no se lo hubieran anulao a ellos en la vida y el penalti a nuestro favor con el 0-0 o el 1-0 no lo pita   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #129 el: 01 de Novembre de 2009, 18:52:59 pm »
Desprès d'una primera part decent, i de jugar amb ganes, hem fet una segona part indecent i on els davanters no han rascat bola. I és el més normal del món, ja que si no els arriben pilotes, tampoc poden xutar.

Aquest any, el nostre objectiu és la permanència, ho tinc clar. I els que encara somnieu en play-off, comenceu a conscienciar-vos que si fem algun play-off, serà el de descens.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #130 el: 01 de Novembre de 2009, 18:55:50 pm »
El Badalona ha empatat 1-1 amb l'Espanyol B. Queda amb els mateixos punts que nosaltres peró amb més gols a favor per lo que ens envía a la plaça de promoció de permanencia. Aquesta és la nostra realitat després d'once jornades.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #131 el: 01 de Novembre de 2009, 19:04:18 pm »
El Badalona ha empatat 1-1 amb l'Espanyol B. Queda amb els mateixos punts que nosaltres peró amb més gols a favor per lo que ens envía a la plaça de promoció de permanencia. Aquesta és la nostra realitat després d'once jornades.

Segons el teletexte

Sabadell              GF = 9     GC = 12
Badalona             GF = 14   GC = 18

La plaça de promoció seria pel Badalona
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #132 el: 01 de Novembre de 2009, 19:25:04 pm »
Tens raó. Es que a Badalona deien que la diferencia de gols era la mateixa i evidentment no ho és però la situació no deixa de ser delicada donades les espectatives de principi de temporada.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #133 el: 01 de Novembre de 2009, 19:53:23 pm »

tens tota la raó, a més t'oblides de que aquest equip, a la primera part els jugadors s'han dedicat a donar patades, empentes i a cada jugada per l'aire treien els colzes ( un arbitre amb una mica de coll.on.s hages expulsat a més d'un nº 2 i nº 14), i que el primer gol d'ells ha vingut d'una falta al migcamp feta per ells del nº14 H.Bueno que s'ha llençat al terra i s'ha portat a dos jugadors nostres que l'arbitre a donat la llei de l'avantatge que hem perdut la pilota al següent passe.

no estic d'acord en aquest jugador, es veritat no a tallat tantes pilotes com  altres partits, però si t'has fixat a totes les pilotes que a intentat a arribar, sempre hi havia un davanter que li empentava (sobretot Keko, que te experiència en aquestes jugades) i si no mira quantes vegades li ha reclamat a l'arbitre d'aquest tipus de jugades.

No queda una altre cosa que no perdre l'esperança, que per a mi no s'ha jugat malament, es qüestió psicològica, jo crec que el moment que aconseguim dos o tres resultats bons tot això canviarà, anims a tots.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #134 el: 01 de Novembre de 2009, 21:15:30 pm »

Crec que portem més de 20 anys bastant decebedors, i això fa més mal que una lentíssima agonia....

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #135 el: 03 de Novembre de 2009, 19:21:21 pm »
Veient la repetició de les imatges, veig clar que el gol anul.lat al Sabadell era completament legal i el que sí tinc dubtes és respecte al "penalty" a favor....

Com hagués pogut canviar el partit si hagués concedit el gol de l´empat ?.... Mai es sabrà....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #136 el: 04 de Novembre de 2009, 17:38:28 pm »
Per fi un partit on vam jugar a algo, almenys durant la primera part. A pesar de la derrota, soc un poc més optimista.
Bastant animació del lateral arlequinat, me va agradar molt, a pesar dels quatre que sempre embruten el nostre nom.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!