en el video de l'ascens a primera que hi ha a la web, a la part final, se sent l'himne.. no sé si d'alla es podria extreure en mp3 o algo aixi... algun experto en el tema?
Home, es podria extreure una part de l'himne.
L'himne del Sempre endavant Sabadell, penso que va ser un himne que va marcar un parentesis en l'historia del Sabadell. Es a dir, es va camviar l'himne, al cap de poc es va pujar ( per darrera vegada ) a primera i despres es va tornar a cambiar.
Suposso que gran part del forum que pertany a la meva generaçio ( '70) el recorda amb molt de nostalgia per, nomes, aquest fet.
Reconeixo que a mi m'agradaria molt repurerar aquest himne. Per sentir-ho nomes.... o mira tu per on.... per tornar-ho a cambiar i que ens vagi millor.
Mira que si per un himne......
De fet, recordo, i era molt petit, que " l'honor al Sabadell " abans no tenia lletra, potser ?
Tambe recordo, que amb el "sempre endavant Sabadell" es va portar una orquestra amb uns corus a la Nova Creu Alta, es var repartir uns follets als assistents a l'estadi amb la lletra de l'himne... i penso que tothom, seguidor i amant del Sabadell, en aquella epoca, recorda aquell himne.
Despres de tot axio, nomes em queda preguntar... Perque es va camviar ( abans i despres ) l'himne ?