El partit d'ahir no va ser per llançar cohets, ni molt menys. És més, en moltes fases va desesperar a petits i grans, però si que vull destacar que com a mínim vaig veure un equip força millor posat sobre el camp, amb un onze basat en la lògica i cadascú col.locat a la seva posició natural, i en defintiva amb un major ordre i un mig del camp més actiu, amb un Robles que va destacar després del péssim partit que va fer al Narcís Sala i a casa amb el Mallorca B. Fins i tot, es va poder veure una jugada assajada força interessant que gairebé ens dóna un gol. Tot plegat, crec que amb només tres dies de feina té força mèrit.
D'altra banda, com diu el propi Pirri, la plantilla l'ha acollit molt bé i es veia mot diàleg entre jugadors i tècnic ahir sobre la gespa. Com a mínim l'equip ahir va donar la cara i vam donar sensacions clares de poder haver guanyat el partit, cosa que feia massa diumenges que no podiem dir.
Amb la qual cosa, jo aposto clarament per mantenir a David Pirri a la banqueta del Sabadell fins a final de temporada. Home de la casa, -baratet, no ens hem d'enganyar-, que amb temps pot fer revifar a aquest equip, i que mai enganyarà aquesta entitat ni als seus dirigents, a més no oblidem, que no en va ha estat jugador de Primera Divisió força anys, campió d'una Copa del Rei, que ha conegut molts entrenadors i que en definitiva, té un currículm almenys com a jugador, que CAP dels possibles candidats -a excepció de Francisco- té. Em genera confiança i crec que fins a final de temporada pot ser una bona aposta. Pel tema carnet, segur que es podria trobar una solució al tema.
D'altra banda, la direcció esporiva el que ha de fer és anar treballant ja en un projecte de futur, doncs de l'actual plantilla molt probablement un 70% ja ha finalitzat la seva etapa a casa nostra. Contactar un entrenador, que seuria a la banqueta la propera temporada, i junts preparar un nou Sabadell. Dificilment cap dels entrenadors que tenim en cartera voldrà un contracte que acabi aquesta mateixa temporada. Per tant, acabem l'any amb un home de la casa com el Pirri, que a més, sembla que té "feeling" amb aquesta plantilla i la propera temporada fem foc nou en tots els sentits, a la banqueta i a la gespa.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!