Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83698 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: Propostes nou entrenador
« Respondre #400 el: 25 de Novembre de 2009, 13:08:58 pm »
Tan de bo guanyem diumenge, però també està clar que un resultat no hauria de modificar cap possible decisió.

La falta de planificació és alarmant. I no ho dic perque David Pirri ho fagi ni bé ni malament. A més jo sóc dels que pensa que prefereixo que es quedi ell abans que vingui algú sense cap experiència. Però que guanyem, o no, sens dubte no hauria de fer canviar una decisió que fa 3 setmanes hauria d'haver estat presa. I si Ferrer hagués signat? I si Vinyals hagués vingut? Ara David Pirri ja no seria l'entrenador?
Entenc que la directiva es vulgui estalviar uns diners, però sens dubte la imatge que està donant no és la millor. Si des d'un primer moment es diu que la millor opció és David Pirri i que em d'estar amb ell a tope, em penso que ara ja no hi hauria cap debat. A més a David Pirri "només" se li exigirà permanencia, cosa que fa que l'objectiu sigui, en principi, molt factible.

També em preocupa una mica el que vaig llegir al 9 que va dir Genís on comentava que "a l'àrea esportiva som diversa gent que donem la nostra opinió, el president ens escolta i és qui pren les decisions".

És de calaix, però ni el president hauria de prendre decisons (o en tot cas només en matèria econòmica) i tampoc hauriem de tenir massa gent donant la seva opinió. Esperem que aquesta parcel·la canviï una mica a final de temporada.

Crec que David Pirri es quedarà fins a final de temporada i només ens queda estar amb ell i animar l'equip fins a final  :ok

Això és tal qual ho va assenyalar el Sr. Moya. Independentment dels errors que hagi tingut ell mateix, en aquest aspecte té tota la raó, poden portar al millor entrenador del món que tornarem a FRACASSAR si no netegen l'Area Esportiva (tant de gent que cobra com gent que no cobra) i fitxen a algú seriós que tingui les competències necessàries per decidir tot el que s'hagi de decidir en matéria esportiva del primer equip. O sinó, MÉS BARAT ENCARA, eliminem tots aquests càrrecs de l'Area Esportiva i es fitxa a un tiu competent per fer d'entrenador Manàger a l'estil anglès, assignant-li un pressupost i un objectiu, però això no passarà... ho sento, somio despert, ja ho sé!
Honor al Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #401 el: 25 de Novembre de 2009, 13:22:21 pm »
Espero que a final de temporada dimitan TODOS. Es vergonzoso ae stas alturas un " si ganamos al mahones pirri se  queda " A QUE C**O JUGAIS?? BASTA YA DE TOMARNOS EL PELO j****!!!!!!!

Y quien se mete?

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #402 el: 25 de Novembre de 2009, 13:25:54 pm »
Espero que a final de temporada dimitan TODOS. Es vergonzoso ae stas alturas un " si ganamos al mahones pirri se  queda " A QUE C**O JUGAIS?? BASTA YA DE TOMARNOS EL PELO j****!!!!!!!
cuidado no faltes a la directiva,que te castigan 3 dias sin escribir en el foro,donde esta la libertad de expresion!! :****
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat X-Men Gel

• Global Moderator
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 88
« Respondre #403 el: 25 de Novembre de 2009, 13:49:55 pm »
cuidado no faltes a la directiva,que te castigan 3 dias sin escribir en el foro,donde esta la libertad de expresion!! :****

Usuari del fòrum blayo,
vas rebre aquest càstig perquè no vas seguir les normes del fòrum.

En el mateix hi pots llegir:
14) Respecta els altres usuaris i no desqualifiquis públicament ni privadament a ningú. Recorda que estàs en un fòrum públic i que com a tal, totes les opinions hi tenen lloc. Aquesta és la gràcia... desenes d'opinions, centenars de formes de pensar... i totes a la teva disposició. Opina i rebatre-les, però sempre respectant-les.
Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #404 el: 25 de Novembre de 2009, 13:58:31 pm »

Y quien se mete?

El que l'amo vulgui, que només ha d'aixecar la mà i surten com xurros!!! Ja està bé de llegendes urbanes...

Però això si, sembla ser, que l'amo està més preocupat dels merders que s'estan destapant darrerament de la Casa Gran, que del que passa al Sabadell...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #405 el: 25 de Novembre de 2009, 15:38:37 pm »

Y quien se mete?

El que l'amo vulgui, que només ha d'aixecar la mà i surten com xurros!!! Ja està bé de llegendes urbanes...

Però això si, sembla ser, que l'amo està més preocupat dels merders que s'estan destapant darrerament de la Casa Gran, que del que passa al Sabadell...

Merders? Quins merders?
Explica, explica,...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #406 el: 25 de Novembre de 2009, 16:28:31 pm »

Y quien se mete?

Merders? Quins merders?
Explica, explica,...

Cada dia posen alguna història d'amor nova!!! al principi era una mica avorrit, però darrerament de tanta marxa, dóna fins ESCALOFRIOS  :yes:  ???

http://sabadellhadecanviar.wordpress.com/

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #407 el: 25 de Novembre de 2009, 16:58:10 pm »
Això és una vergonya !!! Com podem portar tants dies sense entrenador? si no tenien alternatives pq fem fora a un professional de la banqueta? va home vaaaaaaaa !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #408 el: 26 de Novembre de 2009, 13:41:48 pm »
Segons la pàgina del Sabadell del facebook, el Sabadell ha confirmat a David Pirri fins a final de temporada.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #409 el: 26 de Novembre de 2009, 13:45:10 pm »
 :bandera
Per mi cap sorpresa, ara jo hages esperat fins el partit del diumenge, però ja diuen "doctores tiene la iglesia"  :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #410 el: 26 de Novembre de 2009, 13:47:26 pm »
Después de 3 semanas haciendo un cásting estilo Operación Triunfo, ya era hora que se hiciera oficial alguna cosa, sea cual sea. Ahora que, según tengo entendido, en la reunión de peñas de la semana pasada el propio Soteras dijo que se buscaría un entrenador para no quemar a David Pirri. Se confirma entonces que no hay un duro para fichar un nuevo entrenador...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #411 el: 26 de Novembre de 2009, 15:15:06 pm »
Después de 3 semanas haciendo un cásting estilo Operación Triunfo, ya era hora que se hiciera oficial alguna cosa, sea cual sea. Ahora que, según tengo entendido, en la reunión de peñas de la semana pasada el propio Soteras dijo que se buscaría un entrenador para no quemar a David Pirri. Se confirma entonces que no hay un duro para fichar un nuevo entrenador...

y también podríamos confirmar que Soteras no es un hombre de palabra... porqué habla más que hace  :ike:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #412 el: 26 de Novembre de 2009, 15:18:59 pm »
según tengo entendido, en la reunión de peñas de la semana pasada el propio Soteras dijo que se buscaría un entrenador para no quemar a David Pirri.

També va dir el Joan en la reunió de penyes, que ja estava fet això del Vinyals, oi?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #413 el: 26 de Novembre de 2009, 15:29:00 pm »
según tengo entendido, en la reunión de peñas de la semana pasada el propio Soteras dijo que se buscaría un entrenador para no quemar a David Pirri.

També va dir el Joan en la reunió de penyes, que ja estava fet això del Vinyals, oi?

Jo no hi vaig ser, però per el que tinc entés, va dir que hi havien contactes però que no estava fet ni molt menys. Haviam si algú dels que van anar ho pot confirmar tot això.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #414 el: 26 de Novembre de 2009, 16:03:15 pm »

Jo no hi vaig ser, però per el que tinc entés, va dir que hi havien contactes però que no estava fet ni molt menys. Haviam si algú dels que van anar ho pot confirmar tot això.

Doncs a mi, m'han dit testimonis presencials dels  fets, que va dir que el Vinyals ja estava fet, i que tenia una clàusula, però que no era problema, per que si venia un equip de superior categoria quedava lliure!!! però fonts del Hospitalet, diuen que la clàusula existeix, però pagant 30.000 €....

O sease que el Senyor Joan, ha estat un cop a la seva línia ...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #415 el: 26 de Novembre de 2009, 16:10:02 pm »
Decisió errònia o no la de mantenir a David Pirri fins a final d'any. Això només ho dirà el temps. Això sí, decisió arriscada que esperem que acabi sortint bé, però que sens dubte és menys arriscada que portar a Albert Ferrer per exemple.

De totes maneres, per fi en aquest aspecte la directiva ha actuat amb sentit comú i ha donat un pas. Ara "sel's podrà criticar" per prendre deicisons i no com fins ara que tot estava en l'aire. Tan de bo hagin pres el camí correcte i ara més que mai hem d'estar amb David Pirri i amb l'equip  :ok

De totes maneres, a ningú se li escpapa el mal any d'aquest Sabadell. Esperem que a final de temporada es passin comptes i des de JA, s'intenti salvar aquest any sense patiments, i sobretot ES COMENCI A TREBALLAR DE CARA AL FUTUR  :icon_exclaim:

SORT A DAVID PIRRI I ENHORABONA, I ÀNIMS A TOT L'EQUIP  :ok

« Darrera modificació: 26 de Novembre de 2009, 16:13:30 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #416 el: 26 de Novembre de 2009, 16:14:49 pm »

Doncs a mi, m'han dit testimonis presencials dels  fets, que va dir que el Vinyals ja estava fet, i que tenia una clàusula, però que no era problema, per que si venia un equip de superior categoria quedava lliure!!! però fonts del Hospitalet, diuen que la clàusula existeix, però pagant 30.000 €....

O sease que el Senyor Joan, ha estat un cop a la seva línia ...

En la seva línia ha estat el Johnny ó, més aviat, la "diversa gent que dóna opinió"...
Honor al Sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #417 el: 26 de Novembre de 2009, 16:35:03 pm »
Tot el meu suport al David.....

Però....i si diumenge no guanyem. ?....Què espero que sí ....clar !!!!  :bandera

Desconnectat josepete

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #418 el: 26 de Novembre de 2009, 17:04:11 pm »
Una vez mas hemos hecho el ridiculo en el futbol catalan.  Despues de tres semanas de echar al Sr Moya ( que sigue cobrando del club) y de buscar entrenador, el club decide despues de 2 empates, nombrar a David Pirri, entrenador arlequinado hasta final de temporada.   Si pasan las jornadas y el equipo no levanta cabeza, se volvera a  buscar entrenador??? Volveremos a hacer el casting del ridiculo?? o todas las miradas iran hacia el palco.....como un compañero ha dicho: EL TIEMPO LO DIRA, pero mas vale que salga bien.

Dejando a David Pirri como entrenador el objetivo es claro: a salvar la categoria y YA ESTA ( y estamos en noviembre). Y para adornarlo bien ya nos empiezan a engañar con que el año que viene vendra otro entrenador y otro proyect..bla bla bla, como siempre.

Gracias una vez mas por vuestra  poca profesionalidad.

Y que decir de la comision deportiva: alguien puede explicar las funciones de Genis Garcia, de Manel Benavente y del Sr Xavi Roca ??????  Que parte de culapa tienen ellos? que poder tienen ellos para tomar decisiones???? Que hacen???

Solo  nos queda el nombre   CE  SABADELL  :wave:

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #419 el: 26 de Novembre de 2009, 17:14:34 pm »
Mucha suerte a nuestro entrenador Pirri, espero que sea la decisión acertada  :ok
Som i serem, sempre arlequinats!