Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83688 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: Propostes nou entrenador
« Respondre #420 el: 26 de Novembre de 2009, 17:31:43 pm »
Una vez mas hemos hecho el ridiculo en el futbol catalan.  Despues de tres semanas de echar al Sr Moya ( que sigue cobrando del club) y de buscar entrenador, el club decide despues de 2 empates, nombrar a David Pirri, entrenador arlequinado hasta final de temporada.   Si pasan las jornadas y el equipo no levanta cabeza, se volvera a  buscar entrenador??? Volveremos a hacer el casting del ridiculo?? o todas las miradas iran hacia el palco.....como un compañero ha dicho: EL TIEMPO LO DIRA, pero mas vale que salga bien.

Dejando a David Pirri como entrenador el objetivo es claro: a salvar la categoria y YA ESTA ( y estamos en noviembre). Y para adornarlo bien ya nos empiezan a engañar con que el año que viene vendra otro entrenador y otro proyect..bla bla bla, como siempre.

Gracias una vez mas por vuestra  poca profesionalidad.

Y que decir de la comision deportiva: alguien puede explicar las funciones de Genis Garcia, de Manel Benavente y del Sr Xavi Roca ??????  Que parte de culapa tienen ellos? que poder tienen ellos para tomar decisiones???? Que hacen???

Solo  nos queda el nombre   CE  SABADELL  :wave:

Ens queda el nom i aviat serem un Europa, que ja conec gent de la meva edat que ni sabia que vam estar a Primera.
Per cert, m'agradaria saber què va fer malament el García Llamas, perquè ja voldria jo que tornés i es liquidés tota la purrialla que hi ha actualment a l'Area Esportiva (cobrin ó no).
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #421 el: 26 de Novembre de 2009, 17:40:05 pm »
Dejando a David Pirri como entrenador el objetivo es claro: a salvar la categoria y YA ESTA ( y estamos en noviembre). Y para adornarlo bien ya nos empiezan a engañar con que el año que viene vendra otro entrenador y otro proyect..bla bla bla, como siempre.

El objetivo a dia de hoy siendo quintos por la cola, estando a 2 puntos del descenso y a 15 puntos del play off no puede ser otro que salvar la categoria, con Pirri o con sir Alex Fergusson en el banquillo , sino queda otra .. que luego se ganen 5 partidos seguidos y estemos mas cerca del play off que del descenso pues ya se planteará otro objetivo. Con esto no defiendo a la directiva, estoy de acuerdo contigo que el paripé de estas 3 semanas que si ahora viene este entrenador que si ahora viene el otro ha sido lamentable.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #422 el: 26 de Novembre de 2009, 17:47:57 pm »
Collona, ja era hora que prenguessin una decissió en ferm. A vore com surt este esperiment. Per cert, qui posarà el carnet d'entrenador? Benavente?

Per cert, m'agradaria saber què va fer malament el García Llamas, perquè ja voldria jo que tornés i es liquidés tota la purrialla que hi ha actualment a l'Area Esportiva (cobrin ó no).

Diria que en el seu moment va 'pixar fora de test' com vulgarment se diu en algun tema important, però no me faces gaire cas, que tampoc en sé res d'este tema.

Per cert, que algú me corregeixi si vaig errat, que los que vivim fora, a vegaes mos perdem part del sainet:
-Se va dir en la reunió de penyes, que amb Ferrer no va haber acord.
-Se va dir a la reunió de penyes que l'entrenador que vinga signarà fins a final de temporada i si mos classifiquem per la part alta de la taula podrà tenir continuitat.
-Se va parlar de Vinyals, i que estava casi fet.
-Se va dir que no volen dixar a Pirri per no cremar la seua figura i futur en cas que tot anès de cul.
-Se va dir en un altre moment, a la ràdio, que si guanyavem diumenge Pirri seguiria.
-Sense esperar a diumenge se confirma directament a Pirri.
-Hui ha tornat a dir (al +Sabadell o a l'Avui...) que l'objectiu sigueix sent el play off.

« Darrera modificació: 26 de Novembre de 2009, 18:08:47 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #423 el: 26 de Novembre de 2009, 19:05:58 pm »
Confiem en David Pirri i ja veureu com aconsegueix una cosa més que la permanencia  home!! Pitjor que fins ara no es pot fer i ja heu vist que lo màxim que es fa es rondar la zona po mai caure pk akest any hi ha cuatre autentikes bandes amb ritmes de puntuació baixisim , i després dos ekips més bastant fluixos que mica en mica s'aniràn avall (Mahonés i Vila ). A la zona mitja estarem , el problema es que akesta zona mitja es fatal per nosaltres pk pot voler dir un any sencer sense ilusions ni res de res , per això encara que ara sembli impossible hem de lluitar per les opcions que poguem tenir d¡enganxar-nos ni que sigui una mica al grup de copa-playoff. Ara es a 15 punts po veig factible retallar 5 punts abans de nadal. I si estàs a nadal en zona mitja a 10 punts del playoff , tu mateix , jo lluitaria la segona volta enlloc de menjarme els mocs de fastic

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #424 el: 26 de Novembre de 2009, 21:05:13 pm »
Es una aposta molt similar a la en que en el seu dia es va fer per Manolo Fernández.  Ara bé, ja em donaria per satisfet aconseguint el mateix porcentatge de puntuació que va obtenir aquest entrenador (50% dels punts disputats).... numèricament el millor dels quatre amb diferència.

Coincideixo, però, amb Hool Arlekinat en que al menys s´hauria de INTENTAR fer alguna cosa més.  Com a mínim, "encendre la calculadora" per la Copa del Rei.   
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #425 el: 27 de Novembre de 2009, 02:37:19 am »
David Pirri entrenador?? Me cae bien pero no lo veo; ya vereis como las cosas vayan mal dadas que pronto se comienzan a barajar entrenadores haciendo el paripe otra vez!!! Mas o menos como el año del descenso que tuvimos a 4!!! Espero que no pase... Eso si, estoy de acuerdo, preferiria a Garcia Llamas; que no a todos estos como el Sr. Benavente y compañia que se podrian haber largado a su casa junto con Moya y dejar de cobrar del club por decencia!!! ******* **********!!!! :borratxo
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2009, 07:44:24 am per X-Men Aigua »

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #426 el: 27 de Novembre de 2009, 10:02:57 am »
Doncs jo ja em veig a tercera.... :rant:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #427 el: 27 de Novembre de 2009, 11:45:57 am »
Doncs jo ja em veig a tercera.... :rant:

Però, a veure, això són ganes de ser pessimista perquè sí!! Tothom sap que hi han 3 equips molt inferiors a la resta aquest any i tenint en compte que actualment estem fora de les places de descens amb menys punts que partits jugats no veig quina por es pot tenir. A més, amb David Pirri sembla que els jugadors s'esforcen més i augmentaran el ritme de punts. I que jo recordi, l'any del descens vam estar en descens des de la jornada 1 pràcticament amb els nervis que això va comportar.

Hem de tenir confiança amb David Pirri i fins i tot posar el llistó cap a la classificació de Copa per tenir alguna motivació extra durant el que queda de lliga.

Ànims Pirri !!!
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2009, 11:50:01 am per Grimber »
Honor al Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #428 el: 27 de Novembre de 2009, 13:05:45 pm »
Queda pal·lès que el tema de l'entrenador no s'ha portat com s'hauria d'haver fet, és una evidència innegable. :Hecho_polvo:
Tot i així, el que s'ha de fer és estar al costat de l'equip, perquè serà entre tots que sortirem de la situació en la que estem. :anims

Pel que fa a posar llistons, sóc del parell que s'ha d'anar partit a partit i no més enllà. Ara per ara només importa l'Sporting Maonès i diumenge, cap a les dues del migdia, ja començarem a pensar en el següent rival.
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2009, 13:34:59 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #429 el: 27 de Novembre de 2009, 13:12:53 pm »

Es perillós fer les coses d´aquesta manera, i més perillós es que la gent pensi que abans era tot millor......
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #430 el: 27 de Novembre de 2009, 13:42:04 pm »
Hem d'anar partit a partit, intentant sumar els tres punts en joc; però és evident que destituir a Moya sense recanvi de garanties va ser una mesura equivocada.

El Sabadell no és el Barça o el Madrid, que poden substituir el seu entrenador quan vulguin. El Sabadell és un equip justet, des del punt de vista econòmic, que tenia un bon entrenador (que tot i els resultats encara mantenia la confiança de part dels afeccionats) i que el substituir-lo afegia nous problemes a la situació actual de l'equip: suposava un cost econòmic, evidenciava una crisi esportiva límit molt problemàtica per a la moral de l'equip, obria un debat sobre quin era l'entrenador adient per continuar amb la temporada i s'arriscava a no encertar i guanyar-se la crítica de part de l'afició.

A poc que s'hagués pogut, s'hauria d'haver deixat continuar a Moya fins a final de temporada i, un cop acabada la temporada, decidir sobre el seu futur.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #431 el: 27 de Novembre de 2009, 14:29:11 pm »
Hem d'anar partit a partit, intentant sumar els tres punts en joc; però és evident que destituir a Moya sense recanvi de garanties va ser una mesura equivocada.

El Sabadell no és el Barça o el Madrid, que poden substituir el seu entrenador quan vulguin. El Sabadell és un equip justet, des del punt de vista econòmic, que tenia un bon entrenador (que tot i els resultats encara mantenia la confiança de part dels afeccionats) i que el substituir-lo afegia nous problemes a la situació actual de l'equip: suposava un cost econòmic, evidenciava una crisi esportiva límit molt problemàtica per a la moral de l'equip, obria un debat sobre quin era l'entrenador adient per continuar amb la temporada i s'arriscava a no encertar i guanyar-se la crítica de part de l'afició.

A poc que s'hagués pogut, s'hauria d'haver deixat continuar a Moya fins a final de temporada i, un cop acabada la temporada, decidir sobre el seu futur.

No és veritat. Has fet alguna enquesta a la graderia??
Les últimes jornades no conec a cap arlequinat que tingués confiança en el Moya (una altra cosa és que hi hagi 12 usuaris del foro que sempre el defensen igual que ho van fer amb el Mora).
Honor al Sabadell

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #432 el: 27 de Novembre de 2009, 18:24:35 pm »

Les últimes jornades no conec a cap arlequinat que tingués confiança en el Moya (una altra cosa és que hi hagi 12 usuaris del foro que sempre el defensen igual que ho van fer amb el Mora).

Completament d'acord. Jo que em considerava Moyista, em vaig donar compta que encara que no fos nomes culpa seva, Moya  ja no tirava endavant amb l'equip, i que potser quan ho fesi seria massa tard. Encara que em pensava que portarian un altre entrenador. Seré amb el Pirri fins al final, pero esperava que aquesta directiva seria mes seriosa i tindria un recanvi a l'hora de fer fora al Moya i em vaig equivocar.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #433 el: 27 de Novembre de 2009, 18:47:04 pm »
En primer lugar, desearle al David Pirri toda la suerte del mundo para sacar la nave arlequinada hacia delante y que al final ocupemos el puesto más arriba posible, siempre se ha dicho que la suerte del entrenador será la nuestra así que todo el ánimo y el apoyo a su trabajo y dedicación por nuestros colores.

Por otra parte no se si será un problema el que no sea titulado pero creo que en el Club eso lo habrán mirado y bien mirado para que luego no haya sorpresas.

Sobre los comentarios de que hay tres equipos por debajo de nuestro nivel deportivo, cuidado con este razonamiento porque puede que en el mercado de invierno estos se refuercen y con ello suban dicho nivel deportivo, hay que pensar que mantener la categoría está en nuestras manos, es decir en los jugadores arlequinados y por tanto hay que exigirle un mejor y mayor rendimiento en los próximos partidos, seguro que sumando puntos se recuperaran los puestos necesarios para estar en zona tranquila ya que muchos equipos bajarán su rendimiento actual.

:anims    :trebol    :scut    :bandera    :scut    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #434 el: 27 de Novembre de 2009, 18:53:58 pm »
Doncs jo, en contra de la opinió majoritària, crec que han fet el que havíen d'haver fet ja al final de la temporada anterior i no van tenir collllons: FER FORA AL MOYA.

Sentin-t'ho molt el Moya s'havia convertit en un c****r pel Sabadell: no tenia il·lusió i es notava que tant li bufava una cosa com altra. I us dic una cosa que us sonarà raro, però ja la vaig pensar en el seu moment. Des que va ser pare és quan va canviar de manera de fer i es va tornar passota, sí, passota. I això no es pot permetre a nngú, es digui Moya o Guardiola o qui sigui.

Sense ell, no sé si anirem millor o pitjor, però almenys començarem una nova etapa, ja que amb ell mai hauríem arribat més amunt i hauria sigut una rèmora pel Sabadell, que a la fi i al cap NO LI DEBEM RES DE RES.

M'he mantingut expressament al marge i sense opinar durant tot aquest procès i el que portem de temporada, però penso que és el millor que s'ha pogut fer, encara que no es tingués recanvi. S'HAVIA DE FER I S'HA FET i en aquest sentit li dono un 10 a la Directiva (tot i no ser fan precissament d'ells). També penso que era el moment de premiar a l'altre Pirri, el nostre Pirri, posant-lo almenys de segon entrenador (o almenys oferint-li, ja que no sé si hauria acceptat)

:beer2
 :beer2
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2009, 19:01:36 pm per X-Men Aigua »
Forero Més Catxondo

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #435 el: 27 de Novembre de 2009, 23:26:08 pm »

No sé el que has entés, però ja veig que no ho has entés bé. Jo no he dit que Moya tingués la confiança de tota l'afició del Sabadell, ni de la majoria, ni tan sols d'una quarta part. Simplement he comentat que Moya "mantenia la confiança de part del afeccionats". I és indubtable que Moya mantenia la confiança de part dels afeccionats (no tots), les enquestes fetes en aquest foro (favorables a Moya) ho demostren i ho demostra el fet de que, tot i la ratxa de resultats molt negatius, no es montés cap escridassada monumental en contra de l'entrenador ni cap situació de perill a la sortida de Tribuna, com ha passat amb diversos entrenadors anteriors. Era injust demanar una reacció contra el Sant Andreu i Mallorca B, perque ja es veia que contra aquests equips poca cosa podriem "rascar", l'equip no donava per a més.

I et puc ben assegurar que som més de dotze arlequinats els que confiavem en Moya després del partit del Mallorca B, el problema és que quan les coses van malament els qui decideixen demanar destitucions sense preveure les conseqüencies són més que els qui decideixen defensar a la persona que, als ulls d'aquella majoria, és el responsable de la situació de l'equip. Per tant, t'agraïria que no diguis que la meva afirmació no és veritat quan hi havia gent que encara confiava en Moya, entre els que m'incloc.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #436 el: 28 de Novembre de 2009, 14:15:42 pm »
El que està clar és que si es decideix destituir a un entrenador a de ser perquè tinguis molt clar que trobaràs un substitut. El q no pots fer és destituir-lo i dsp donar-te compte que la única persona que es pot fer càrrec de l'equip és el coordinador del fútbol base del Sabadell.
Aquesta decissió pot ser molt arriscada, jo sé que ens en sortirem i que perillar la categoria no perillarà, almenys això espero, però vaja, que en el supossat cas que l'experiment ens sortís malament seria realment per a que la directiva s'ho fes mirar...

Em sembla molt poc seriós que faci 4 messos que ens prometessin "l'oro i el moro" hi ha la jornada 15 estiguem sense entrenador d'aquí a final de temporada, sense aspirar a res, i mirant d'acabar la temporada el millor possible...amb aquesta mentalitat q tenen ja m'explicaran quants bonifacis s'animaran a fer-se el carnet de mitja temporada i em sembla també que seran poquets els que l'any que ve renovaran el carnet de soci.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #437 el: 28 de Novembre de 2009, 14:42:47 pm »
Jo crec que haurian de donar una oportunitat a algú de Sabadell com Eduardo Vilchez, actual entrenador del Balompédica Linense...

Gent sense nom, però amb molta fam de triomf...  :yes:

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #438 el: 28 de Novembre de 2009, 14:50:42 pm »
Jo crec que haurian de donar una oportunitat a algú de Sabadell com Eduardo Vilchez, actual entrenador del Balompédica Linense...

Gent sense nom, però amb molta fam de triomf...  :yes:
Este es de Sabadell, pero la casa no la conoce nada. Por eso para mi , o venía alguien con experiencia (Llebaria por ejemplo) o si nos decantabamos por uno joven con ganas, quien mejor que alguien de la casa. Mucha suerte a Pirri!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #439 el: 28 de Novembre de 2009, 16:06:09 pm »
Be, jo crec que un cop adoptada la decisió, a uns els agradarà i a altres no, hem de donar comfianza al mister i espera que les coses tornin a funcionar amb normalitat, tal i com tots voldriem.
 :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡