Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83815 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Propostes nou entrenador
« Respondre #160 el: 11 de Novembre de 2009, 08:47:23 am »
mentre aquesta mateixa tarda la seva maxima preocupacio era si el madrid faria o no 5 gols a l'alcorcon i remontaria(em comprometo davant tot el foro a dir noms i cognoms de la persona amb la que xerraba voste aquesta tarda i amb el seu permis)

Doncs estaria bé saber de que parles exactament. Tampoc veig que fos incompatible pensar en si remuntaria o no el seu altre equip, el Madrid davant l'Alcorcón. A més, tampoc crec que tingui que ser el president qui tingui que fitxar al nou entrenador.

I després, no estic massa d'acord en algunes crítiques que es llencen cap a Genís, Molet, Roger........ etc. Que hauriem de saber quina és la feina exacta que fan? Doncs si i saber també qui és exactament el màxim resposanble de fer els fitxatges. Això també. Però jo seguixo pensant que si són persones que treballen desinteressadament per l'entitat (sense cobrar) penso que no els podem criticar pas. Em costaria pensar que aquests noms que he dit estiguin en nòmia, quan em penso que algun d'ell ja treballa en altres coses.
Que potser s'hauria de professionalitzar una mica més la situació... doncs segurament, però tampoc penso que siguin ells els que ara s'hagin de carregar amb tantes crítiques. I un altre tema és del de Xavi Roca que sent jugador d'un altre equip, MAI hauria de tenir cap poder ni decisori, ni tan sols d'opinió dins el club.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #161 el: 11 de Novembre de 2009, 08:48:09 am »
A mi em sembla que segons el perfil que a descrit el president que fos de sabadell, que conegues el Sabadell, que sapigues lo que es la segona B... no se perque em dona que seria JULIA GARCIA que aixo si que es veritat... cap entrenador sentiria mes la samarreta que aquest, a mes ja ens va portar quant estavem a segona A!!  :llegir

i jo pregunto,perque aqui sempre que busquem ja siguin jugadors,entrenador en el cas actual,sempre surten noms que o ja van sortir del club o es va negociar la seva contractacio?

et jugues alguna cosa que la proxima pretemporada sortiran de nou noms com alberto manga-diego torres-molist..........

estic totalment d'acord que julia garcia es arlequinat fins la medula pero.......no esta ja molt passat aquest home? va sortir d'aqui al 93....ja fot 16 anys...en aquests anys recordo una temporada bona a la grama i una fatal que va ser destituit i tambe diria algun any al filial,i despres diria que va entrenar un tercera(diria que era el manresa pero no estic segur) i almenys jo no recordo mes....vaja que apart de fer temps que no entrena(penso ehh puc estar equivocat) nomes va estar a la grama a la categoria i fot tranquilament ja 7-8 anys

penso que no la podem ***** i portar un home de la nova fornada amb les ideies clares tecnica i tacticament,amb ambicio i salvar la temporada lo millor que podem i anar plantejant ja amb el nou mister la propera temporada........i no homes com julia per molt arlequinat que sigui pero que fot segles diria que no entrena i  a segona b ni parlem.......nomes perque sigui amic dels de dalt i arlequinat de cap a peus..ni un ******* per pasar la temporada

senyor soteras si voste ens ven un projecte PER LLUITAR L'ASCENS.aixo ho ha de dirigir un entrenador amb cara i ulls i no dir que depen dels €€€

per cert per portar julia jo li recomano millor kiko diaz,bon entrenador  ex-rubi.......sabadellenc i arlequinat fins la medula i soci.......i segur que li sortira mes baratet(ja que sembla que es l'unic criteri)

i tambe crec que ens podrien dir quina tasca fan els roger-genis-xavi roca-david pirri i companyia.......per que si estan tots a sou estem arreglats...reduint una mica potser podria buscar un bon entrenador no?......almenys amb un criteri esportiu i el que necesita l'equip no buscant qui ens fot preu mes reduit....

totalmente de acuerdo ya lo propuse en otro mensaje, pero fichar a Kiko seria arriesgar y no creo que la directiva este por la labor, aunque yo si no se puede traer a Raul Agne ni a Lebaria para traer a otro traeria a Kiko  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #162 el: 11 de Novembre de 2009, 09:12:19 am »
mentre aquesta mateixa tarda la seva maxima preocupacio era si el madrid faria o no 5 gols a l'alcorcon i remontaria(em comprometo davant tot el foro a dir noms i cognoms de la persona amb la que xerraba voste aquesta tarda i amb el seu permis)

Doncs estaria bé saber de que parles exactament. Tampoc veig que fos incompatible pensar en si remuntaria o no el seu altre equip, el Madrid davant l'Alcorcón. A més, tampoc crec que tingui que ser el president qui tingui que fitxar al nou entrenador.

I després, no estic massa d'acord en algunes crítiques que es llencen cap a Genís, Molet, Roger........ etc. Que hauriem de saber quina és la feina exacta que fan? Doncs si i saber també qui és exactament el màxim resposanble de fer els fitxatges. Això també. Però jo seguixo pensant que si són persones que treballen desinteressadament per l'entitat (sense cobrar) penso que no els podem criticar pas. Em costaria pensar que aquests noms que he dit estiguin en nòmia, quan em penso que algun d'ell ja treballa en altres coses.
Que potser s'hauria de professionalitzar una mica més la situació... doncs segurament, però tampoc penso que siguin ells els que ara s'hagin de carregar amb tantes crítiques. I un altre tema és del de Xavi Roca que sent jugador d'un altre equip, MAI hauria de tenir cap poder ni decisori, ni tan sols d'opinió dins el club.

potser no m'he explicat be amic mutio,no es la meva intencio criticar a les citades persones,el que dic esque,en teoria tenim un senyor amb dedicacio profesional que es el secretari tecnic,el senyor benavente........i el que no entenc es quina funcio tenen dincs la parcela esportiva aquests senyors,si simplement colaboren o son profesionals remunerats(de ser aixi no entenc aquest obervooking)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #163 el: 11 de Novembre de 2009, 09:58:39 am »
prioritzar un entrenador barato ???

Em sap greu dir això, perquè no sóc persona d´"extrems", però si continuem "perfeccionant aquesta via", estem treient-nos el bitllet per a la Tercera Divisió. :ko :paret
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1771
« Respondre #164 el: 11 de Novembre de 2009, 10:32:17 am »
pues me parece que si seguimos asi ME VOLVERE A SACAR EL BONOTREN PARA LA TEMPORADA QUE VIENE SEÑOR SOTERAS
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #165 el: 11 de Novembre de 2009, 13:45:58 pm »
En el diario elPunt,comentan que los candidatos mejor situados en estos momentos son : Sergio Lobera,Miguel Álvarez,Enrique Martín y Francisco.

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #166 el: 11 de Novembre de 2009, 13:57:09 pm »
En el diario elPunt,comentan que los candidatos mejor situados en estos momentos son : Sergio Lobera,Miguel Álvarez,Enrique Martín y Francisco.

Si viene Lobera tiro el carnet.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #167 el: 11 de Novembre de 2009, 14:09:19 pm »

Si viene Lobera tiro el carnet.

lo mismo digo!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #168 el: 11 de Novembre de 2009, 14:11:43 pm »
Ademas,nose que pensar ya,si el presi dice que serà 100% un entrenador catalan,ni Francisco,Miguel Álvarez ni Enrique Martín son catalanes  :grogi :grogi

Una vez descartada la opción Julià García,tiene pinta de ser Toni Llebaria o Sergio Lobera,como bien dijo Joan Soteras, bueno,bonito y barato  ;D
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #169 el: 11 de Novembre de 2009, 14:46:03 pm »
Puede que esté equivocado, pero creo que los medios de comunicación están igual de despistados que nosotros. Uno de los nombres que se baraja es el de Enrique Martin porque el pasado domingo se encontraba en la NCA viendo el partido pero si no hubiera aparecido nadie estaria hablando de él como futurible para el banquillo. Si hubiera estado "Pichi" Alonso, Josep Mª Nogués o cualquier otro, igualmente se hubieran puesto en la saca de futuribles. Creo que la directiva no ha pensado nunca en Enrique Martin.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #170 el: 11 de Novembre de 2009, 15:21:34 pm »
un altre nom que es pot posar a la llista, ex-arlequinat, coneix la categoria i suposo que econòmic, l'únic problema es que esta entrenant al juvenil del nàstic. Kiko Ramirez (que va ser segon de Luis Cesar)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #171 el: 11 de Novembre de 2009, 15:25:10 pm »
un altre nom que es pot posar a la llista, ex-arlequinat, coneix la categoria i suposo que econòmic, l'únic problema es que esta entrenant al juvenil del nàstic. Kiko Ramirez (que va ser segon de Luis Cesar)

ese tiene experiencia como entrenador en la categoria? :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #172 el: 11 de Novembre de 2009, 15:29:38 pm »
Raúl Agné, perqué no?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #173 el: 11 de Novembre de 2009, 15:30:54 pm »

ese tiene experiencia como entrenador en la categoria? :beer2 :beer2

segundo de luis cesar en segunda A, y en primera y no se cuantos partidos como primero en 1ª, dos años de entrenador con el juvenil division de honor (salvando las comparaciones un buen equipo de division de honor es parecido a un equipo de segunda B), para mi no es mal candidato.

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #174 el: 11 de Novembre de 2009, 15:33:28 pm »
Raúl Agné, perqué no?

segons diuen es per tema econòmic, deu demanar massa. Però si pel que demana a final de temporada o l'altre ens puja, serà poc.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #175 el: 11 de Novembre de 2009, 16:12:18 pm »

Això si que no. "Entrenadors" que han sigut 2ns d'algú però mai han entrenat a un cert nivell........ ja sabem quin perfil tenia Bonet i curiosament on havia entrenat.

Una vez descartada la opción Julià García,tiene pinta de ser Toni Llebaria o Sergio Lobera,como bien dijo Joan Soteras, bueno,bonito y barato  ;D

jejeje lo de bonito, allá cada uno lo que quiera pensar.... lo de bueno....  :mmmm estaria por ver...... y lo de barato.... pues posiblemente si  :icon_exclaim:

Tan de bo la directiva ens sorprengui de forma grata. I per cert, no em crec que un club com aquest no pugui generar els suficients diners com per pagar a un bon entrenador i que podés ser una bona opció també de cara al futur més inmediat. Més temporades (amb suposades aspiracions que tan aviat es desfan) com aquesta si que podrien condemnar definitivament al club.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #176 el: 11 de Novembre de 2009, 18:24:10 pm »
Doncs jo, després d'escoltar ahir al nostre president per Ràdio Sabadell, tinc la sensació de que cap dels noms que estan sonant acabarant venint. Cada cop estic més convençut de que David "Pirri", com guanyi aquest diumenge el partit que tenim amb el Logroñés -tan de bo- i l'equip mostri la més mínima millora, acabarà essent l'entrenador del Sabadell fins a final de temporada. A les seves frases em remeto:

"David Pirri estara un... O deu partits, no ho sé"; "Un entrenador que conegui la ciutat, la casa, el club en definitiva"; A l'afirmació del Sergi Garcès, el David Pirri no té carnet d'entrenador i només podria seure a la banqueta cinc partits, la resposta del sr.Soteras va ser "...Pel carnet no hi hauria problema, ja li posaria algú". Ai, ai, ai, que les meves sospites tinc. Potser m'equivoco, per opció més econòmica que aquesta dubto que hi sigui, i millor coneixedor del club que ell en aquests moments, ben poquets n'hi ha...

En fi, ja ho veurem. De moment, remem tots en la mateixa direcció i a veure si sumem d'una vegada tres puntets que ens fagin veure la llum al final del túnel.

VISCA EL CE SABADELL FC I TOTS A L'ESTADI DIUMENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #177 el: 11 de Novembre de 2009, 18:43:33 pm »
Mare meva , si no teniem el recanvi assegurat pk fotem fora el Moya??? I dels noms que es parlen , clar , Julia Garcia seria lo facil , po pel ke es veu ja sta descartat , igual que Agné , Llebaria , Miguel Alvarez , tots segons els mitjans. Que malament pinta això , som una casa de barrets...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #178 el: 11 de Novembre de 2009, 20:56:06 pm »
Que cansat estic de les miseries. Quan fitxarem per aspirar a alguna cosa decent?

SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #179 el: 11 de Novembre de 2009, 21:49:00 pm »
Al final ens arrepentirem d'haver fet fóra al Moya....