David Pirri: "Realment no em plantejo si seguiré, vaig dia a dia, però no ho descarto si m'ho demanen"
Marc Torras / David Almazán "Pirri" ha dirigit avui el seu primer entrenament com a tècnic del Centre d'Esports Sabadell. El Director Esportiu del Futbol Base des de fa dos anys s'ha mostrat convençut de poder assumir aquesta tasca i fins i tot engrescat per tal d'ajudar la plantilla. En una entrevista en directe al programa L'Anotador de la 94.6, el nou entrenador ha explicat que ell ja ha viscut situacions similars com a jugador en actiu i, per tant, està capacitat per entendre i ajudar l'equip. De totes maneres reconeix que és una situació "gens agradable". Bàsicament pel fet d'haver de substituir Ramon Moya. De fet Pirri ha assenyalat que és un deixeble del tècnic de Castellnou de Seana, ja que ha estat a les seves ordres com a jugadors i posteriorment ha estat company seu de treball. En aquest sentit confessa que sempre s'han portat bé i han gaudit d'una molt bona relació.
Per tot plegat s'ha mostrat relativament sorprès pels fets que han ocorregut aquesta setmana. Pirri ha recordat que l'any passat es va viure una situació similar i que va ser el mateix Moya qui va tirar endavant l'equip. Alhora, però, assumeix que "en futbol els resultats manen" i per tant tot i saber que Moya és una persona amb experiència i bagatge per remuntar la situació "cal assumir que el futbol és així". Sigui com sigui ara toca pensar en el present i Pirri no té por. "Estic preparat, quan el president m'ho va demanar me'n vaig fer a la idea i cada dia més. Conec el club, la plantilla i tinc bona relació amb Sergio Dorado".
"No puc valorar la qüestió de les ovelles negres"
Pirri s'ha mostrat prudent a l'hora de valorar les declaracions de Moya sobre la presència de dos jugadors que han enterbolit l'ambient al vestidor. El nou entrenador diu que, tot i estar al club, la seva valoració no pot ser justa ja que no coneix el que ha viscut Ramon Moya. En tot cas en el seu primer dia de treball en les noves funcions assegura no haver notat res d'aquestes qüestions.
Pel que fa a la qüestió purament esportiva, Pirri ha defensat que té la seva idea de com s'ha de jugar. No obstant, també ha reconegut que "en tants pocs dies no es pot canviar gran cosa". En aquest aspecte ha assenyalat que intentarà introduir un parell d'objectius però no seria bo forçar canvis dràstics. De fet ha opinat que "Moya ve fent les coses bé en molts aspectes i jo m'aprofitaré d'això". Per tant el flamant tècnic ha defensat que si diumenge que ve es guanya al Logroñés "sobretot serà mèrit dels jugadors i també de Moya".
Finalment, David Pirri ha hagut de respondre a la seva possible continuitat. "Realment no em plantejo si seguiré, vaig dia a dia". Tot i això s'ha mostrat molt fidel al club. Així si l'entitat li ho demana "sense cap dubte seguiré, perquè soc un home del club".
© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.