Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83844 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pisuke

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
Re: Propostes nou entrenador
« Respondre #280 el: 18 de Novembre de 2009, 17:48:52 pm »
Us garanteixo que el problema no són els diners entre totes aquestes propostes que es parlen al fòrum...només Luis César té unes pretensions que ara mateix el sabadell no pot satisfer. Agné no vol entrenar a segona B, i tota la resta estan disposats, només cal que el club decideixi quina és la persona idònia per agafar l'equip en aquest moment.

També penso que el tema edat (es diu que per l'edat de Llebaria o Julià Garcia no seria un projecte a llarg termini...) no és problema...que acàs estem pensant en un projecte a 15 anys vista o q?

En resum, menys prejudicis (edat, coneixer el club, etc) i que el club es fixi en la vàlua com a entrenador, que és el que farà que l'equip rutlli o no, no hi esteu d'acord?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #281 el: 18 de Novembre de 2009, 17:57:04 pm »
tanto si se trae a Lobera como si se trae al chapi Ferrer se equivocaran  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #282 el: 18 de Novembre de 2009, 17:57:57 pm »
També penso que el tema edat (es diu que per l'edat de Llebaria o Julià Garcia no seria un projecte a llarg termini...) no és problema...que acàs estem pensant en un projecte a 15 anys vista o q?

En resum, menys prejudicis (edat, coneixer el club, etc) i que el club es fixi en la vàlua com a entrenador, que és el que farà que l'equip rutlli o no, no hi esteu d'acord?

A mi m'agradarie un projecte a llarg termini, que abarqués el futbol base, i que culminés amb un primer equip que tornés a fer vibrar l'afició i la Nova Creu Alta com fa anys, però mentre no mos treiem del cap el llepadurisme als dos grans clubs de Barcelona que hi ha tant a la ciutat com a l'afició i directiva del club, no serà possible. I si cal 5 o 10 anys, este projecte seria sòlid. Lo que ràpid puja ràpid baixa.
També crec el que vinga, ha de coneixer el club, ja que sembla un club de segona B, però és molt complexe.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #283 el: 18 de Novembre de 2009, 17:58:07 pm »
me da la sensación que cada vez está decayendo mas el tema nombres.....

y digo yo:  PORQUE NO BENAVENTE?

Según dicen tiene el carnet de entranador
Se ha sentado ya en banquillos de la categoria
Conoce bien a nuestros jugadores, ya que a muchos de ellos los ha traido el mismo, y puede sacarles buen partido
Conoce bien los rivales. Segun tengo entendido ha estado en varios campos de rivales tomando buena nota e informes
Es joven. No hay que gastarse dinero porque ya lo tenemos....

No se, es una opción que no se porque no ha salido ni se si se ha contemplado....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #284 el: 18 de Novembre de 2009, 18:00:10 pm »
y digo yo:  PORQUE NO BENAVENTE?
No se, es una opción que no se porque no ha salido ni se si se ha contemplado....

Alguns no tenim el coco tant prominent com tu, i jo, ni tant sols sabia que tenia el títol per a entrenar.  :clap
No sé en quins equips ha estat. Tens referències?
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #285 el: 18 de Novembre de 2009, 18:03:02 pm »

Jo també hi estic d'acord. Crec que aquesta, junt amb l'ambició, són les principals característiques que hauria de tenir el futur entrenador del Sabadell. Però una vàlua provada. És a dir, amb cert camí ja recorregut i no portar algú que a més d'acabar de treure's el carnet i no conèixer la categoria, tampoc coneix el club. Per mi escollir aquesta última opció seria un greu error.

A mi sempre m'ha agradat molt Àngel Pedraza. La llàstima és que fa poques setmanes ja va signar per l'Atlètic Balears.
« Darrera modificació: 18 de Novembre de 2009, 18:07:36 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #286 el: 18 de Novembre de 2009, 18:07:34 pm »
Benavente??? Despues de los pesimos fichajes que ha hecho??? Yo creo que ese tio se tendria que haber largado de la mano junto a MOYA!!!!
Que no se compiquen la vida que pongan a JULIA GARCIA (home de la casa) que nos salve y el año que viene Dios dira... :beer3

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #287 el: 18 de Novembre de 2009, 18:14:39 pm »
Benavente NO va fitxar a Moya. No sé que té una cosa a vore amb l'altre.
També s'hauria de dir que part de la comisió esportiva no le agradava que continués Moya este any, però si se feia fora, la que s'hagués montat hagués sigut històrica.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #288 el: 18 de Novembre de 2009, 18:20:17 pm »
Benavente NO va fitxar a Moya. No sé que té una cosa a vore amb l'altre.
També s'hauria de dir que part de la comisió esportiva no le agradava que continués Moya este any, però si se feia fora, la que s'hagués montat hagués sigut històrica.

Doncs si. Si a Moya se l'hagués fet fora al juny i la cosa hagués anat igual de malament..... també hi hagués hagut soroll.

Està clar que a vegades mai se sap quina és la millor opció a triar i només qui les pren s'equivoca. Però per altra banda també està clar que de tan en tan n'hem d'encertar alguna.
El que si que són criticables són d'altres errors, sobretot de planificació en d'altres temes.
« Darrera modificació: 18 de Novembre de 2009, 18:33:13 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #289 el: 18 de Novembre de 2009, 18:31:08 pm »
Si, però els errors comesos, ja estan comesos. Ara mos hem d'aixecar e intentar redreçar la situació. A vore si se posen les piles i demà mos donen una bona notícia. Igualment, crec que la seua opció és donar explicacions de que es farà, com i amb qui el dilluns, just abans de l'Arlequinat.
Sort que estaré a Barna dilluns i voré el programa.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #290 el: 18 de Novembre de 2009, 19:19:45 pm »
Com acabi venint Chapi Ferrer em cauen ja definitivament els ******* a terra eh , ja no entrare en el fet de que un altre amiguet exBarça entraria al vaixell , po osti , que no ha entrenat ni a un alevi coi , que som un banc de proves o ke??? Si akest tio es va treure el carnet pk s'avorria amb el tema de les caves que va voler muntar  , i correria com un desesperat si el Barça el crides per entrenar al prebenjami home!! Siguem serios coi , tenim a David Pirri que ja li porta un partit d'experiencia a Ferrer

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #291 el: 18 de Novembre de 2009, 19:21:33 pm »
Quina por que em fa tot plegat  :no:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #292 el: 18 de Novembre de 2009, 19:45:59 pm »
jo crec que estem donant massa bombo a quin entrenador vindrà, quan el problema per mi es l'actitut dels jugadors .. vingui Chapi Ferrer amb 0 partits d'experiencia o vingui Llebaria amb 20 anys d'experiencia o vingui qui sigui, el que vull veure es com els jugadors es deixen la pell al camp, tenim una plantilla amb suficient qualitat per estar entre els 10 primers com a mínim, pero per guanyar partits s'ha de correr i jugar amb ganes i això només s'ha vist en trams de 10 minuts en partits determinats.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #293 el: 18 de Novembre de 2009, 20:12:25 pm »
Chapi Ferrer, és una de les opcions que té la directiva sobre la taula.

Desgraciadament, i a pesar de que m'uneix a ell una vella amistat, no crec que sigui l'entrenador que necessitem en aquests moments. Segur que farem les coses amb cap i buscarem la millor alternativa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #294 el: 18 de Novembre de 2009, 21:49:27 pm »
Avui la Directiva estava reunida amb l'àrea esportiva per tractar del tema del nou entrenador....

Podrem saber alguna cosa ?

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #295 el: 18 de Novembre de 2009, 21:54:45 pm »
Avui la Directiva estava reunida amb l'àrea esportiva per tractar del tema del nou entrenador....

Podrem saber alguna cosa ?

Sí,que se barajan 3 nombres : Sergio Lobera, "Chapi " Ferrer y Toni Llebaría,pero que aun no hay nada decidido
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #296 el: 18 de Novembre de 2009, 22:26:32 pm »
Una vegada destituit Moya....aquesta situació d'incertesa poc ajuda a il.lusionar a la ja prou decaiguda afició arlequinada....

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #297 el: 18 de Novembre de 2009, 22:43:04 pm »
Informació ja !!!!!!... i prou d'incertesa.....

El cap de turc de la crisi es va saldar amb la destitució de l'entrenador....a partir d'aquí...incertesa, incertesa i incertesa....

I doneu gracies a l'entrenador amb les seves manifestacions desviant l'atenció cap a dos jugadors...i això ha ajudat a que l'afició NO hagi carregat en contra de la Directiva....però realment penso que bona part de responsabilitat deuen tenir quan l'objectiu clarament manifestat era el Play Off i que a la jornada 12 ja no hi hagin opcions...Fins i tot s'ha hagut de canviar el lema de la temporada CAP A SEGONA A.

Però el que em provoca més desconfiança és que a dues setmanes de la destitució de l'entrenador continuem igual....que si Pirri...que si aquest, l'altre, que si jove...baratet,...però cap PROJECTE.

I AIXÒ SENYORS DESANIMA...I MOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #298 el: 18 de Novembre de 2009, 22:53:25 pm »
Es un dels moments més decepcionants que recordo des de que estem a Segona B.

I és que no pot haver-hi 5 persones a la vegada per decidir una qüestió. Això no funciona ni al CE Sabadell ni a cap empresa del món.  D´això s´en diu una "olla de grills"

I dels noms que hi ha a la taula, només demano un mínim de sentit comú i es trii el Toni Llebaria....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #299 el: 18 de Novembre de 2009, 23:34:25 pm »
Per cert...una pregunta: Algú podria esmentar els equips que ha entrenat el Chapi Ferrer ?