Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83790 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Re: Propostes nou entrenador
« Respondre #320 el: 19 de Novembre de 2009, 18:29:23 pm »
esto da pena... muchas prisas en echar a Moya y ahora nada
al Lobera que no lo traigan, que se queden con el pirri y ya esta el año que viene empezamos de nuevo en 3a.

Eso si que no tiene sentido vaya cosas hay que oir...

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #321 el: 19 de Novembre de 2009, 18:34:37 pm »
Que pongan a JULIA GARCIA que siendo de SABADELL y del SABADELL seguro que nos hace descuento%  :icecream:... y si no que pongan al Chapi Ferrer a lo mejor nos hace jugar como el DREAM TEAM???????????????? Quien sabe????? El fue miembro de ese equipazo no????
« Darrera modificació: 19 de Novembre de 2009, 18:38:47 pm per Brylle »

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #322 el: 19 de Novembre de 2009, 18:38:55 pm »

No aprendrem mai, ja s´está menospreciant gent abans fins hi tot de que començin....pero espereu a veure que pasa no??? Ara ve el Chapi, es guanyen tots els partits i que...??'?? que si es el millor, que si es el nostre Guardiola, que jo no he dit mai res.....NO OS PRECIPITEU...i valoreu en funcio la tasca que fagin un cop començin, si no això cada vegada més es un fórum sense cap tipus de credibilitat i ple d´opinions sense crédit ni sentit... :angry2:

Tot el contrari, el que no té sentit és gastar-se els pocs quartos que tenin en un entrenador SENSE experiencia. I menys en la nostra categoria.
I si el fitxen finalment, doncs tragarem i esperarem que tot vagi bé perquè tothom volem que guanyi el nostre equip, però d'això a no poder expressar la nostra disconformitat (la gran majoria de la gent del foro) en aquests noms que s'estan barallant...
Com diu molta gent, prefereixo David Pirri que qualsevol altre que tampoc tingui experiencia ó que no tingui un currículum de mérit.
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #323 el: 19 de Novembre de 2009, 18:42:21 pm »
Lo que hace falta es mano dura y motivar a los jugadores, David Vidal está en el paro? que lo traigan, que ese no se casa con nadie  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #324 el: 19 de Novembre de 2009, 18:59:35 pm »
Fins que no s'aclari l'olla de grills entesos que tenim a l'area esportiva això de l'entrenador va per llarg , i cada llista es pitjor , vem començar amb Raul Agné , Enriqui Martin , Julia Garcia , i ara ja acceptem Sergi Lobera com a mal menor...Menos mal que el Ferrer aquest va de crack i ja s'ha baixat del carru ell mateix sinó ens el fotien aki a fer les practiques. I mentrestant , el David Pirri estic convençut que sense fer soroll donarà la "sorpresa" al Collao..

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #325 el: 19 de Novembre de 2009, 19:15:51 pm »
Em sorpren que fins a tot a la noticia de RS aparegui "com un dels mals" la quantitat d'opinions diferents que apreixen dins l'àrea esportiva discutint aquest aspecte. COM POT SER QUE ENCARA ESTIGUEM D'AQUESTA MANERA? COM POT SER QUE LA DIRECTIVA NO AGAFI EL TEMA I DEIXI LA RESPOSANBILITAT A QUI REALMENT PINTI ALGUNA COSA EN AQUESTA COMISSIÓ ESPORTIVA. COM PODEM DEIXAR UNA DECISIÓ EN MANS DE 4 O 5 PERSONES? En teoria hauria de prendre aquesta decisió la persona que cobra per prendre decisions, encara que aquest fos Benavente. I si realment no li tenen confiança,............... Si després la cosa no funciona qui serà el resposable? Haurien de plegar tots. Esperem que la cosa vagi el millor possible i se solucioni ràpid. I es prengui una decisió (no cal que sigui consensuada) amb el cap i amb sentit comú.

Massa perfils d'entrenadors diferents i massa dubtes. A RS parlen també de Quim Ayats i Jordi Vinyals, però cap dels dos està en situació d'atur. Del 1r, ja seria la locura extrema, i del segon, la veritat és que amb els anys ha anat agafant el to i el veig un personatge molt seriós i que sap el que es fa.

Dubtar, per posar un exemple, entre un Llebaria o un Albert Ferrer.......... em fa una mica de por. Perque si apostem per un entrenador novell i la cosa no acaba fatal, però tampoc funciona?? Que farem al mes de juny?? O s'aposta amb credibilitat (en aquest supòsit només estaria Raúl Agné) o s'aposta per algú fins al mes de juny, i depen de com vagi ja es veuria.

Per cert, esperem que l'entrenador que es fitxi no ens vingui a enssenyar res de nou ni tampoc es cregui que "ve a inventar alguna cosa" a la 2a. B. I sobretot estaria bé que qui vingués, sapigues qui és Roberto Morales, Castell, Ginard, Blas..... etc. perque si no ho sap, o no sap qui són Luismi Loro, David Prats, Borja Granero, Bueno, i un etc.... llarguíssim, ja tenim a David Pirri que ell si que els coneix.
« Darrera modificació: 19 de Novembre de 2009, 19:19:25 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #326 el: 19 de Novembre de 2009, 19:54:49 pm »

Donc jo voto per CHAPI FERRER

Per què? Per que ha set una peça important a Can Barça, la gent se'l coneix i se'l estima, ha treballat molts anys en un club serio i amb les coses ben clares (encara que el club no em caigui bé), sabrà fer les coses i té bona escola.

A més, des del Barça el donaran un cop de ma per que pugui prosperar com a entrenador i si algun dia té algun dubte referent al vestidor, té molts llocs on assessorar-se i bé. També podran venir a millor preu una sèrie de jugadors només per que està ell.

És el que hi ha. Tampoc tenia experiència en Josep Guardiola i així l'hi està anant.
I el seu succesor al Barça B no està fent males campanyes.

PER QUÈ NO EN CHAPI? Crec que és una opció excelent i sobretot, il·lusionant.

PER CERT...

QUANTA GENT VINDRÀ AL CAMP I PAGARÀ ENTRADA NOMÉS PER QUE ELL ÉS L'ENTRENADOR?
QUIN RESSÓ MEDIÀTIC TINDRIA I EN QUE ENS PODRIA BENEFICIAR?

PENSEU-HI...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
Re: CHAPI FERRER, amb els ulls tancats...
« Respondre #327 el: 19 de Novembre de 2009, 20:09:49 pm »
 Ens hem de convertir en una sucursal del Barça per progressar ?   No podem tindre perfil propi ?..... Tens raó amb algunes observacions, però no oblidem tampoc la famosa frase "ens interessa un EQUIPET de Segona B per anar agafant experiència".... Aquest EQUIPET ha jugat a Europa.
« Darrera modificació: 19 de Novembre de 2009, 21:01:16 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: CHAPI FERRER, amb els ulls tancats...
« Respondre #328 el: 19 de Novembre de 2009, 20:12:53 pm »
QUANTA GENT VINDRÀ AL CAMP I PAGARÀ ENTRADA NOMÉS PER QUE ELL ÉS L'ENTRENADOR?

Estic d'acord en gairebé tot el que has dit menys en això .. creus sincerament que algú vindrà al camp perquè Ferrer es l'entrenador? jo crec que els unics que vindran de nous seran els seus familiars i no pagaran entrada xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #329 el: 19 de Novembre de 2009, 20:29:51 pm »
Segurament serà Albert 'Txapi' Ferrer el nostre nou entrenador. Quina por que em fan els experiments...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #330 el: 19 de Novembre de 2009, 20:35:11 pm »
Segurament serà Albert 'Txapi' Ferrer el nostre nou entrenador. Quina por que em fan els experiments...

Jo crec que és una temeritat.... però que qui decideixi, acabi encertant  :icon_exclaim:

De Ferrer el que si que m'ha agradat sempre ha sigut el que deia i com ho deia. Se'l veu una persona molt coherent i amb sentit comú. Sabia el que es deia i sempre amb una correcció molt gran.

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #331 el: 19 de Novembre de 2009, 20:58:46 pm »

No aprendrem mai, ja s´está menospreciant gent abans fins hi tot de que començin....pero espereu a veure que pasa no??? Ara ve el Chapi, es guanyen tots els partits i que...??'?? que si es el millor, que si es el nostre Guardiola, que jo no he dit mai res.....NO OS PRECIPITEU...i valoreu en funcio la tasca que fagin un cop començin, si no això cada vegada més es un fórum sense cap tipus de credibilitat i ple d´opinions sense crédit ni sentit... :angry2:

Tot el contrari, el que no té sentit és gastar-se els pocs quartos que tenin en un entrenador SENSE experiencia. I menys en la nostra categoria.
I si el fitxen finalment, doncs tragarem i esperarem que tot vagi bé perquè tothom volem que guanyi el nostre equip, però d'això a no poder expressar la nostra disconformitat (la gran majoria de la gent del foro) en aquests noms que s'estan barallant...
Com diu molta gent, prefereixo David Pirri que qualsevol altre que tampoc tingui experiencia ó que no tingui un currículum de mérit.

totalment d'acord, per a fotre experiments raros deixem a David Pirri.

No sé si acabarà venint Chapi Ferrer però sincerament si això acaba passant aquesta directiva em demostrarà molt poqueta serietat i una clara incapacitat d'establir cap tipus de negociació seriosa ja sigui a la hora de fitxar jugadors com de portar un entrenador.
Estem en una situació molt preocupant com per a venir a fotre experiments i ser el primer ekip el qual entrenaria Chapi Ferrer per a agafar una mica de pràctica com a entrenador. A q estem jugant? A vegades em dona la sensació de que tota aquesta gent se n'estan enfotent de nosaltres .

Primer es parla de Toni Llevaria, dsp q si Julià Garcia, Raul Agné i ara resulta q vindrà Chapi Ferrer xDDD. La propera vegada q necessitem un entrenador q fotin un sorteig entre tots els socis i el que surti guanyador q el fotin d'entrenador. O si no q m'hi possin a mi com a ex-entrenador de la Força Arlekinada durant un Torneig Interpenyes del CES.  En fi... no m'hi vull emprenyar però és q cada cop q tinc una notícia nova d'aquest equip m'agafa mal humor....

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #332 el: 19 de Novembre de 2009, 21:02:27 pm »
Yo estoy con kita, la verdad es que de todos los nombres que suenan, aparte de Raul Agné o Luis César que son imposibles, el que más me ilusiona es el de Chapi Ferrer, creo que puede salirnos bien, puede que no tenga ni idea de 2ª B pero estoy seguro de que sabe más de fútbol que cualquiera de los otros mataos, y como también dice kita, seguro que tiene buenos amigos y buenas influencias. A mi tampoco me cae demasiado bien el Barça desde hace un tiempo, pero no sólo por que en cierto modo provenga de allí hay que empezar a desprestigiarlo antes de que venga, algunos hasta dicen que era mal comentarista, pos para mi era lo único que se salvaba de las retransmisiones de Antena 3. También he leído que si sucursal del Barça que si tal, no hace falta que recuerde dónde estabamos cuando el primer equipo del Sabadell se formaba a partir de: 1-Promesas del Barça y el Español, 2-Desechos del Barça y Español, no?  :beer2

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #333 el: 19 de Novembre de 2009, 21:32:38 pm »
Recordo la notícia apareguda avui al diari de Sabadell...

Amb Ferrer es tenquen les negocacions per les seves elevades pretensions econòmiques....

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #334 el: 19 de Novembre de 2009, 21:36:15 pm »

Amb Ferrer es tenquen les negocacions per les seves elevades pretensions econòmiques....

La publicación online de Ràdio Sabadell es posterior y dice que opciones como Sergio Lobera o Chapi cogen fuerza.  :beer2

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #335 el: 20 de Novembre de 2009, 00:07:07 am »

La publicación online de Ràdio Sabadell es posterior y dice que opciones como Sergio Lobera o Chapi cogen fuerza.  :beer2

Insisto en que creo que la opción final será Lobera. No sé si es buen o mal entrenador, pero creo que es el que más se ajusta al perfil buscado por la Directiva: entrenador joven, ambicioso, de juego ofensivo, que conoce el club, con experiencia en segunda b... I creo que él también se muere de ganas por venir, si no ¿de qué iba tragarse partidos como el que se jugó en las pistas de Sant Oleguer contra ya no me acuerdo qué equipo en pretemporada?

Al Chapi Ferrer, en cambio, no me lo imagino entrenando por los 3.000 €/mes que le pueda ofrecer el Sabadell. Para eso, sigue comentando partidos para cualquier televisión estatal, que haciendo cuatro retransmisiones al mes ya los cobrará y encima se coloca en el escaparate para cualquier equipo de segunda A que decida prescindir de su entrenador actual.

También he de decir, para los que comparan al Chapi con Guardiola, que el espíritu de uno era diferente al del otro. Guardiola era un referente (el gran capitán) dentro del terreno de juego para todo el equipo, en el campo y en el vestuario; y Ferrer, pese a que también llegó a ser capitán, no dejó de ser un buenísimo lateral que tampoco recuerdo que se "mojara" demasiado en los grandes problemas de vestuario... Por poner un ejemplo con jugadores actuales, el Chapi sería un Puyol y Guardiola sería un Xavi (aunque éste creo que tampoco se moja en problemas de vestuario como lo hacía Guardiola)... A priori, ¿quién de los dos tiene pinta de poder ser mejor entrenador en un futuro? ¿Puyol o Xavi? Parece claro que Xavi ¿no? Pues lo mismo puede pasar con Guardiola y Chapi.
« Darrera modificació: 20 de Novembre de 2009, 00:23:32 am per J.R.G. »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #336 el: 20 de Novembre de 2009, 07:20:04 am »
Cert.   Sergio Lobera va estar veient el Sabadell-Blanes a Sant Oleguer i vaig estar parlant amb ell a la mitja part.  Em va semblar una persona extremadament amable i educada i em sorprendre positivament que tenia un cert coneixement del nostre futbol base.... equips que havien ascendit, entrenadors, etc....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #337 el: 20 de Novembre de 2009, 08:27:46 am »
Diari de Sabadell 20-11-09

Ahora Jordi Vinyals es el objetivo
Una clausula le permitiría desvincularse de su actual club, el Hospitalet
VISCA EL SABADELL

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #338 el: 20 de Novembre de 2009, 08:31:10 am »
Diari de Sabadell 20-11-09

Ahora Jordi Vinyals es el objetivo
Una clausula le permitiría desvincularse de su actual club, el Hospitalet

Penso que a dia d'avui seria una de les millors opcions. A més és un ex-jugador del club i té com un referent màxim protegir la porteria pròpia, bàsic en aquesta categoria.
Si no recordo malament, ja se'l veia molts cops la temporada passada per la tribuna de l'estadi i va ser un dels que més va sonar quan Moya va ser "destituït" al mes de desembre.

De totes maneres, si jo fos l'Hospi........ no estaria massa content ni gens d'acord en que el meu entrenador marxés...... encara que tingui una clàsusula que ho permeti. Si ens ho féssin a nosaltres, ens molestaria i molt.

« Darrera modificació: 20 de Novembre de 2009, 08:37:04 am per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #339 el: 20 de Novembre de 2009, 09:46:08 am »
Sigui cqui sigui el nou entrenador estic convençut que fins dilluns no tindrem el nom. O com a mínim fins que no hagi acabat el partit contra l'Alcoià.
Potser ja està lligat (o potser no), però com ja s'ha dit per aquí anteriorment, no se l'ha de cremar amb un primer desplaçament a Alcoi i si ja es fés públic, per lògica, tots voldríem que agafés l'equip quan abans millor.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!