Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83755 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Propostes nou entrenador
« Respondre #360 el: 20 de Novembre de 2009, 19:29:42 pm »
JORDI VINYALS QUEDA TOTALMENTE DESCARTADO

Esto tiene pinta de Sergio Lobera.

:bandera :scut :bandera

donde has leido que Vinyals queda descartado?  :beer2 :beer2

En la web de RS.

Tot indica que possiblement sigui David Pirri qui acabi la temporada, sempre hi quan s'aconsegueixin bons resultats en els propers 2 partits. No em sembla mala opció, si al que han de fitxar és algú que no té experiència.

Ara bé, la imatge que està donant aquesta directiva en quan a desgavell generalitzat i a una gran improvització, és realment lamentable.
« Darrera modificació: 20 de Novembre de 2009, 23:24:08 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #361 el: 20 de Novembre de 2009, 19:57:11 pm »
Un dubte el Pirri pot acabar la temporada?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #362 el: 20 de Novembre de 2009, 19:57:47 pm »
JORDI VINYALS QUEDA TOTALMENTE DESCARTADO

Esto tiene pinta de Sergio Lobera.

donde has leido que Vinyals queda descartado?  :beer2 :beer2

En la web de RS.

Tot indica que possiblement sigui David Pirri qui acabi la temporada, sempre hi quan s'aconsegueixin bons resultats en els propers 2 partits. No em sembla mala opció, si al que han de fitxar és algú que no té experiència.

Ara bé, la imatge que està donant aquesta directiva en quan a desgavell generalitzat i a poca previsió, és realment lamentable.

a mi me parece que todo esto la directiva ya lo sabia desde el primcipio y to esot de Vinyals, Llebaria etc a sido un montaje para hacer ver que quieren traer a otro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #363 el: 20 de Novembre de 2009, 19:58:43 pm »
Un dubte el Pirri pot acabar la temporada?

s pero le a de poner otro el carnet, creo que decian que benavente lo tiene  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #364 el: 20 de Novembre de 2009, 20:00:19 pm »
Aquí s'ha parlat de que si vingués Jordi Vinyals faríem poc "fair-play" amb L'Hospitalet... I jo pregunto: QUANTS EQUIPS HAN TINGUT "FAIR-PLAY" ENVERS NOSALTRES?

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #365 el: 20 de Novembre de 2009, 20:16:09 pm »
Un 0 para la directiva,creo que se esta aciendo las cosas realmente mal,hace ya 2 semanas que no està Ramon Moyà,y aun asín,no sabemos realmente lo que queremos o que buscamos,hoy "Chapi " Ferrer,mañana Lobera,pasado si Vinyals,al otro que si continuarà Pirri etc...

Porfavor,que se decidean ya,y si finalmente damos credito a la continuidad de David Pirri o no que lo hagan saber,esto ya es cachondeo de ver cada día un nombre diferente en el diario.

Mañana quien saldra como possible entrenador?

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #366 el: 20 de Novembre de 2009, 20:18:53 pm »
Aquí s'ha parlat de que si vingués Jordi Vinyals faríem poc "fair-play" amb L'Hospitalet... I jo pregunto: QUANTS EQUIPS HAN TINGUT "FAIR-PLAY" ENVERS NOSALTRES?

Poco "fair-play" ?

Jordi Vinyals es su dia,cuando fichó por el Hospitalet,firmo esa clausula,por tanto,aquí no hay nada de "juego" sucio.
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #367 el: 20 de Novembre de 2009, 20:20:47 pm »
A mi amb dona la sensació de que no saben que fer, passa igual que la pre-temporada que el Sant Andreu fitxava tot i nosaltres a veure-les venir, ara amb l'entrenador passa el mateix, si no es pot fitxar a ningú que ho diguin i no passa res, una mica de transparencia  :sad2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #368 el: 20 de Novembre de 2009, 20:28:12 pm »

Ninguno por que el Sabadell a la que le salía algo y alguien lo quería comprar lo vendía con los ojos cerrados, otro de los motivos por los que el vinculo ciudad-club es muy débil. :beer2

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #369 el: 20 de Novembre de 2009, 21:08:21 pm »
Ho sento...però cada vegada veig la situació més esperpèntica.....

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #370 el: 20 de Novembre de 2009, 21:17:51 pm »
De moment aquesta Directiva en el tema esportiu està perdent credibilitat...espe ro no se'n resenti el tema econòmic....

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #371 el: 20 de Novembre de 2009, 22:27:46 pm »
A mi amb dona la sensació de que no saben que fer, passa igual que la pre-temporada que el Sant Andreu fitxava tot i nosaltres a veure-les venir, ara amb l'entrenador passa el mateix, si no es pot fitxar a ningú que ho diguin i no passa res, una mica de transparencia  :sad2:
Pués si
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #372 el: 20 de Novembre de 2009, 22:56:23 pm »
Qualsevol que veiés tot el que està passant pensaria que el club està immers en una crisi econòmica enorme....    I la realitat és que el club mai havia estat tant bé econòmicament des de que vàrem baixar de Segona A.  No us enrecordeu de les urnes de la temperatura de Tercera ?  No us enrecordeu de quan Miquel Arroyos havia de pagar mitja nòmina i deixar l´altre mitja pel més següent ?  I del "consell de consens" de la temporada 2001-2002 que deia que no podien pagar perquè "eren assalariats ?...

Crec que es podria fer més del que es fa....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #373 el: 20 de Novembre de 2009, 22:57:47 pm »
No recordeu quan les Penyes havien de pagar rebuts d'aigua, gas......

Jo també crec que espodria fer molt més del que es fa.....

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #374 el: 21 de Novembre de 2009, 11:13:12 am »
En principi qui ha de proposar al nostre president el nom del nou entrenador -en cas de que acabi arribant-?

-Genís García
-Roger García
-Molet
-Xavi Roca
-Manuel Benavente
(...)

Al final m'hauré de fer a la idea de que les declaracions que em van semblar una pixada fora de test del Ramón Moya, el qual va afirmar que el president estava rodejat de massa gent a l'àrea esportiva i que allà tothom tenia veu i vot, són una realitat més que evident en aquest club. La nostra àrea esportiva sembla el "camarote de los hermanos Marx", i l'últim capítol al que hem hagut d'assistir, el del Jordi Vinyals, és un ridícul ESPANTOS que gairebé ens fa acabar a bofetades amb un altre club català com l'Hospitalet. Tenim tres milions i mig d'entrenadors a l'atur i hem d'anar a tocar precisament un entrenador en actiu amb tot el que això pot comportar.
Fa  uns dies -dit pel nostre president a Ràdio Sabadell- l'entrenador que vingués havia de conéixer la ciutat, el club, etc. etc. etc. Més tard ja havia de tenir una mica més d'experiència i ja no calia que conegués el club, ara resulta que ha de ser jove i amb il.lusió... Conclusió: NO TENEN NI IDEA DE QUE NASSOS VOLEN. Cada cop estic més convençut de que aquesta àrea esportiva és un absolut desgavell, i un cop més el nom del CE SABADELL està quedant en entredit i sortint als diaris per temes gairebé de "chiste".  Quan una entitat decideix fer fora un entrenador del nivell de Ramon Moya, has de tenir SI o SI, un recanvi a punt i no el curs accelerat d'improvització absoluta que estem protagonitzant. En teoria, per alguna cosa es va fer fora a García Llamas i es va portar a Manuel Benavente, és a dir, per professionalitzar la direcció esportiva del club... Sense comentaris.
Senyors de la directiva, deixem de fer el paperina, mantinguin al David Pirri -pel que sembla l'únic sensat de l'àrea esportiva d'aquest club- com entrenador fins a final de temporada, i quan aquesta hagi acabat, aclarin idees, que asumeixi responsabilitats qui ho hagi de fer i començem de nou.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #375 el: 21 de Novembre de 2009, 12:23:52 pm »
Ara pot passar dues coses, que guanyem dos partits seguits i demanarem que es quedi el Pirri o que els perdem i després voldrem entrenadors ja, potser son masses a manar i no es posen d'acord o només mana un i no sap que fotre, total..... :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #376 el: 21 de Novembre de 2009, 12:54:11 pm »
Segons Mundo Deportivo, despres de descartar Vinyals, el club ha contactat amb Kiko Ramírez, entrenador del juvenil del Nàstic.

QUINA POR  :icon_exclaim:

Per portar aquest tipus de peril d'entrenador, que es quedin amb David Pirri. A ell només se li "exigirà" permanència i si ve un altre personatge, a la mínima que la cosa no vagi bé, és possible que la gent se li tiri a sobre.

O es porta un entrenador mínimament consagrat o que es quedi el que hi ha ara mateix.

I després, jo demanaria a la directiva que deixi de filtrar noms, perque la imatge esperpèntica que estan donant els deixarà molt tocats per engegar futurs nous projectes. Una mica de sensibilitat i sentit comú senyors. Ara que actuin pensant amb el cap i a final de temporada (que esperem que acabi la cosa mínimament bé), que reconeguin i passin balanç d'un mal any on els camins escollits han estat mal triats en molts casos.
« Darrera modificació: 21 de Novembre de 2009, 12:58:21 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #377 el: 21 de Novembre de 2009, 13:24:34 pm »
Doncs si es vol apostar per un entrenador jove i amb projecció jo apostaria per en Pedro Dólera, te 36 anys i ja a entrenat a alguns equips, amb Marianao Poblet va ascendir i ara amb l'Europa esta fent una feina molt bona, i segur que no aniria tant d'estrella de les banquetes com en chapi ferrer, que menys mal que demanava mols diners, perque a mi no em faria gens gracia com a entrenador, no te experiencia com a entrenador i ja demana una bona pasta per dirigir un equip, pero que s'han cregut aquests ex-jugadors????No per haver sigut un bon jugador te perque ser un bon entrenador. Que la directiva fagi un pensament serios i reflexioni una mica.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #378 el: 21 de Novembre de 2009, 13:35:10 pm »
Doncs si es vol apostar per un entrenador jove i amb projecció jo apostaria per en Pedro Dólera, te 36 anys i ja a entrenat a alguns equips, amb Marianao Poblet va ascendir i ara amb l'Europa esta fent una feina molt bona, i segur que no aniria tant d'estrella de les banquetes com en chapi ferrer, que menys mal que demanava mols diners, perque a mi no em faria gens gracia com a entrenador, no te experiencia com a entrenador i ja demana una bona pasta per dirigir un equip, pero que s'han cregut aquests ex-jugadors????No per haver sigut un bon jugador te perque ser un bon entrenador. Que la directiva fagi un pensament serios i reflexioni una mica.

y tu que sabes que va de estrella si no lo has visto? ademas que el club no le de lo que pedia no quiere decir que pidiera mucho, igual el club es el que paga poco y no solo a el, porque si no ya habria venido alguno y no a sido asi ya se han escapao varios  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #379 el: 21 de Novembre de 2009, 13:43:06 pm »

Això que dius de la falta d'experiència del xapi Ferrer i les seves propostes econòmiques un xic elevades , jo vaig pensar que estrany doncs comences amb un equip amb un nom i a partir d'aquí anar pujant per`després de pensar-ho una mica vaig arribar a la conclusió de que devia demanar molts diners (per nosaltres) peque no es devia veure amb co....r  de tirar això endavant.
El Guardiola els hi ha fotut una mica difícil a tots aquest ex-jugadors que volen ser entrenadors , hauran de començar de zero.  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡