Collona, ja era hora que prenguessin una decissió en ferm. A vore com surt este esperiment. Per cert, qui posarà el carnet d'entrenador? Benavente?
Per cert, m'agradaria saber què va fer malament el García Llamas, perquè ja voldria jo que tornés i es liquidés tota la purrialla que hi ha actualment a l'Area Esportiva (cobrin ó no).
Diria que en el seu moment va 'pixar fora de test' com vulgarment se diu en algun tema important, però no me faces gaire cas, que tampoc en sé res d'este tema.
Per cert, que algú me corregeixi si vaig errat, que los que vivim fora, a vegaes mos perdem part del sainet:
-Se va dir en la reunió de penyes, que amb Ferrer no va haber acord.
-Se va dir a la reunió de penyes que l'entrenador que vinga signarà fins a final de temporada i si mos classifiquem per la part alta de la taula podrà tenir continuitat.
-Se va parlar de Vinyals, i que estava casi fet.
-Se va dir que no volen dixar a Pirri per no cremar la seua figura i futur en cas que tot anès de cul.
-Se va dir en un altre moment, a la ràdio, que si guanyavem diumenge Pirri seguiria.
-Sense esperar a diumenge se confirma directament a Pirri.
-Hui ha tornat a dir (al +Sabadell o a l'Avui...) que l'objectiu sigueix sent el play off.