Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83680 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: Propostes nou entrenador
« Respondre #440 el: 28 de Novembre de 2009, 16:34:10 pm »
Be, jo crec que un cop adoptada la decisió, a uns els agradarà i a altres no, hem de donar comfianza al mister i espera que les coses tornin a funcionar amb normalitat, tal i com tots voldriem.
 :ok

Jo ho dic de cara a l'any que ve.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #441 el: 28 de Novembre de 2009, 19:17:11 pm »
Hem d'anar partit a partit, intentant sumar els tres punts en joc; però és evident que destituir a Moya sense recanvi de garanties va ser una mesura equivocada.

El Sabadell no és el Barça o el Madrid, que poden substituir el seu entrenador quan vulguin. El Sabadell és un equip justet, des del punt de vista econòmic, que tenia un bon entrenador (que tot i els resultats encara mantenia la confiança de part dels afeccionats) i que el substituir-lo afegia nous problemes a la situació actual de l'equip: suposava un cost econòmic, evidenciava una crisi esportiva límit molt problemàtica per a la moral de l'equip, obria un debat sobre quin era l'entrenador adient per continuar amb la temporada i s'arriscava a no encertar i guanyar-se la crítica de part de l'afició.

A poc que s'hagués pogut, s'hauria d'haver deixat continuar a Moya fins a final de temporada i, un cop acabada la temporada, decidir sobre el seu futur.

No és veritat. Has fet alguna enquesta a la graderia??
Les últimes jornades no conec a cap arlequinat que tingués confiança en el Moya (una altra cosa és que hi hagi 12 usuaris del foro que sempre el defensen igual que ho van fer amb el Mora).

No sé el que has entés, però ja veig que no ho has entés bé. Jo no he dit que Moya tingués la confiança de tota l'afició del Sabadell, ni de la majoria, ni tan sols d'una quarta part. Simplement he comentat que Moya "mantenia la confiança de part del afeccionats". I és indubtable que Moya mantenia la confiança de part dels afeccionats (no tots), les enquestes fetes en aquest foro (favorables a Moya) ho demostren i ho demostra el fet de que, tot i la ratxa de resultats molt negatius, no es montés cap escridassada monumental en contra de l'entrenador ni cap situació de perill a la sortida de Tribuna, com ha passat amb diversos entrenadors anteriors. Era injust demanar una reacció contra el Sant Andreu i Mallorca B, perque ja es veia que contra aquests equips poca cosa podriem "rascar", l'equip no donava per a més.

I et puc ben assegurar que som més de dotze arlequinats els que confiavem en Moya després del partit del Mallorca B, el problema és que quan les coses van malament els qui decideixen demanar destitucions sense preveure les conseqüencies són més que els qui decideixen defensar a la persona que, als ulls d'aquella majoria, és el responsable de la situació de l'equip. Per tant, t'agraïria que no diguis que la meva afirmació no és veritat quan hi havia gent que encara confiava en Moya, entre els que m'incloc.

Precisament he mencionat si s'havia fet una enquesta a la graderia perquè, per mí, no es pot mesurar l'AFICIÓ del Sabadell amb unes desenes d'usuaris d'internet que voten en una enquesta del forum. El dia que es pugui mesurar la opinió mitjantçant una enquesta al forum voldrà dir que, o bé tothom accedeix i participa a internet, o bé ja ens haurem convertit en un club de 4 amics que no té futur. I et torno a dir que jo he palpat que ningú que conec donava més crédit a Moya (ni jo que sempre he estat amb ell) i si no hi ha hagut escridassada a ell ho trobo normal perquè no només és culpa seva el daltabaix de l'equip, sinó que encara hi han algún gropuscle d'energúmens que encara hi són al Club i no donen la cara mai.
Honor al Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #442 el: 28 de Novembre de 2009, 19:19:12 pm »
Be, jo crec que un cop adoptada la decisió, a uns els agradarà i a altres no, hem de donar comfianza al mister i espera que les coses tornin a funcionar amb normalitat, tal i com tots voldriem.
 :ok

Jo ho dic de cara a l'any que ve.

Doncs crec  que tens raó, aquest any haurem de mirar d'arribar el mes amunt possible i començar "hi-ha" de preparar la temporada que be
 :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #443 el: 28 de Novembre de 2009, 21:57:21 pm »
Hem d'anar partit a partit, intentant sumar els tres punts en joc; però és evident que destituir a Moya sense recanvi de garanties va ser una mesura equivocada.

El Sabadell no és el Barça o el Madrid, que poden substituir el seu entrenador quan vulguin. El Sabadell és un equip justet, des del punt de vista econòmic, que tenia un bon entrenador (que tot i els resultats encara mantenia la confiança de part dels afeccionats) i que el substituir-lo afegia nous problemes a la situació actual de l'equip: suposava un cost econòmic, evidenciava una crisi esportiva límit molt problemàtica per a la moral de l'equip, obria un debat sobre quin era l'entrenador adient per continuar amb la temporada i s'arriscava a no encertar i guanyar-se la crítica de part de l'afició.

A poc que s'hagués pogut, s'hauria d'haver deixat continuar a Moya fins a final de temporada i, un cop acabada la temporada, decidir sobre el seu futur.

Les últimes jornades no conec a cap arlequinat que tingués confiança en el Moya (una altra cosa és que hi hagi 12 usuaris del foro que sempre el defensen igual que ho van fer amb el Mora).

No sé el que has entés, però ja veig que no ho has entés bé. Jo no he dit que Moya tingués la confiança de tota l'afició del Sabadell, ni de la majoria, ni tan sols d'una quarta part. Simplement he comentat que Moya "mantenia la confiança de part del afeccionats". I és indubtable que Moya mantenia la confiança de part dels afeccionats (no tots), les enquestes fetes en aquest foro (favorables a Moya) ho demostren i ho demostra el fet de que, tot i la ratxa de resultats molt negatius, no es montés cap escridassada monumental en contra de l'entrenador ni cap situació de perill a la sortida de Tribuna, com ha passat amb diversos entrenadors anteriors. Era injust demanar una reacció contra el Sant Andreu i Mallorca B, perque ja es veia que contra aquests equips poca cosa podriem "rascar", l'equip no donava per a més.

I et puc ben assegurar que som més de dotze arlequinats els que confiavem en Moya després del partit del Mallorca B, el problema és que quan les coses van malament els qui decideixen demanar destitucions sense preveure les conseqüencies són més que els qui decideixen defensar a la persona que, als ulls d'aquella majoria, és el responsable de la situació de l'equip. Per tant, t'agraïria que no diguis que la meva afirmació no és veritat quan hi havia gent que encara confiava en Moya, entre els que m'incloc.

Precisament he mencionat si s'havia fet una enquesta a la graderia perquè, per mí, no es pot mesurar l'AFICIÓ del Sabadell amb unes desenes d'usuaris d'internet que voten en una enquesta del forum. El dia que es pugui mesurar la opinió mitjantçant una enquesta al forum voldrà dir que, o bé tothom accedeix i participa a internet, o bé ja ens haurem convertit en un club de 4 amics que no té futur. I et torno a dir que jo he palpat que ningú que conec donava més crédit a Moya (ni jo que sempre he estat amb ell) i si no hi ha hagut escridassada a ell ho trobo normal perquè no només és culpa seva el daltabaix de l'equip, sinó que encara hi han algún gropuscle d'energúmens que encara hi són al Club i no donen la cara mai.

Però insisteixo, jo he dit que hi havia part de l'afició del Sabadell que encara confiava en Moya (tot i els resultats, que amb qualsevol altre entrenador hagués provocat una situació insostenible), ja sigui gent del foro o gent de l'estadi; i això és cert. En altres paraules, qui demanava la destitució de Moya no era, ni molt menys, la totalitat de l'afició.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #444 el: 28 de Novembre de 2009, 22:11:38 pm »
Dos comentaris en el post Futbol segona B que crec interessant reproduir en aquest post

las cosas empezaran a cambiar ya empiezan a pinchar lo de arriba la semana pasada el alcoyano y el Sant Andreu y esta de momento el Mallorca hemos de aprovechar y pillar la buena racha nosotros ahora de aqui al final de la primera vuelta podemos estar en una posicion bastante buena, eso si hemos de ir partido a partido, pero aprovechar  

Clar...aquests últims resultats..tenen una doble lectura per nosaltres....segons si s'ha de mirar cap amunt o cap avall....

D'aquí a final de temporada veurem molts canvis....el que  passa és que nosaltres hem tirat la tovallola molt aviat....

Ara hem d'estar a mort amb el Pirri, però crec que després de la destitució del Moya no hem volgut/sabut mostrar la seguretat d'un nou projecte en la direcció tècnica de l'equip ni en la ideia de voler canviar/potenciar l'equip cara al mercat d'hivern...per recuperar mica a mica el terreny perdut...i mira si els de dalt comencen a perdre...perquè no intentar-ho de nou...intentar-ho.....

Amb aquest plantejament l'afició també hagués recuperat l'il.lusió....una il.lusió que vista com s'ha gestionat aquesta crisi...posa molt i molt en entredit a l'àrea esportiva i a la Directiva...

Sort   :scut
« Darrera modificació: 28 de Novembre de 2009, 22:15:56 pm per jo »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #445 el: 28 de Novembre de 2009, 22:34:15 pm »

Però insisteixo, jo he dit que hi havia part de l'afició del Sabadell que encara confiava en Moya (tot i els resultats, que amb qualsevol altre entrenador hagués provocat una situació insostenible), ja sigui gent del foro o gent de l'estadi; i això és cert. En altres paraules, qui demanava la destitució de Moya no era, ni molt menys, la totalitat de l'afició.

Vull donar el meu punt de vista perquè sempre he sigut un acèrrim defensor del Moya

Jo sempre he estat amb ell...un entrenador que m'ha demostrat la seva professionalitat i que sempre havia acomplert els seus objectius...certame nt que no confiava en que aquesta temporada l'hagués acomplert....no confiava, però això després de destituir-lo mai ho sabrem....De fet també creia i crec que ell no era l'únic culpable de la situació de l'equip ... i pel que sembla amb això tinc raó...algun jugador....

També creia que amb ell mai perderíem la categoria...però ell era el nostre entrenador, un entrenador contrastat....I AMB ELL A MORT

Actualment amb el Pirri, tampoc tinc massa confiança...és el mateix....PERÒ AMB ELL A MORT

El curios del cas és que els entrenadors que en aquest nefast periple per la Segona B i Tercera....en l'etapa més decebadora del nostre equip....han estat més qüestonats són aquells que han assolit els millors resultats:

MORA: Un Play Off d'ascens i una Copa Federació
MOYA:  Un ascens de 3ª a 2B i un Play Off d'ascens.

En aquest llarg periple ja n'hem tingut prou d'entrenadors catastròfics com per exemple Montes, Bonet i d'altres i altres que mai ha pogut igualar el fet pels dos anteriors

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #446 el: 29 de Novembre de 2009, 06:50:56 am »
Estic d'acord en quasi tot, però hi ha un matís molt important: Els jugador que va tenir Mora eren per haver pujat l'equip ó almenys haver arribat a l'última jornada de lligueta amb possibilitats (mira on han arribat alguns jugadors: Segona A, Premier League...).
L'equip de Moya tampoc estava gens malament eh!!!
No te'n recordes d'aquelles temporades en que criticavem per quedar vuitens amb jugadors com Pedro, Àlex,...
A veure, sisplau, una mica de sentit comú que encara que sembli mentida ja els hi agradaria a qualsevol Club de Segona B tenir la nostra plantilla (tret d'uns 6-8 dels 80).

Nota Admin: He tret un munt de cites per reduïr el pes del missatge. Gràcies.
« Darrera modificació: 29 de Novembre de 2009, 10:30:10 am per X-Men Aigua »
Honor al Sabadell

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 206
Re:Propostes nou entrenador
« Respondre #447 el: 29 de Novembre de 2009, 22:18:29 pm »
acabar la temporada dignamente con pirri y os dejo un nombre para un futuro proyecto,joan barbera ,que grandes tardes nos hizo pasar,bueno no se si tiene carnet,creo que podria ser interesante

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #448 el: 01 de Desembre de 2009, 08:48:13 am »
Doncs finalment i com es veia a venir, el nostre desitjat, Raúl Agné, acaba de firmar pel Recreativo.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #449 el: 01 de Desembre de 2009, 19:15:48 pm »
La directiva hauria de començar ja a treballar en portar Manolo Gonzalez amb Paco Herrera a l'area esportiva per la temporada que ve. Aprofitem siuplau  que tenim temps per planejar l'any ke ve i fem una cosa apanyadeta d'una vegada que tampoc costa tant!! Ara bé , mentrestant no descarteu una alegria inesperada per part de David Pirri , sinó ja u veureu

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #450 el: 01 de Desembre de 2009, 19:35:04 pm »
acabar la temporada dignamente con pirri y os dejo un nombre para un futuro proyecto,joan barbera ,que grandes tardes nos hizo pasar,bueno no se si tiene carnet,creo que podria ser interesante

Como es sabido es la mano derecha de Luis Enrique en el Barça Atlétic, dudo mucho que abandone el Club azulgrana proximamente y más, si el segundo equipo azulgrana consigue el ascenso a la "A".

Por otro lado y lo repito, un entrenador que sería interesante para el futuro del CE Sabadell FC, es el Oscar García, como se sabe nombrado segundo de Johan Cruyff como selecionador catalan, en su palmarés se encuentra el segundo campeonato de Liga Indoor como entrenador del FC Barcelona, es también buen conocedor entre otros del fútbol catalán, está con ganas de hacer las cosas bien en un proyecto interesante, por tanto sería una buena opción para dirigir el vestuario en un proyecto serio y de verdad para salir de este pozo de la 2ª división "B".
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #451 el: 01 de Desembre de 2009, 20:21:15 pm »

Como es sabido es la mano derecha de Luis Enrique en el Barça Atlétic, dudo mucho que abandone el Club azulgrana proximamente y más, si el segundo equipo azulgrana consigue el ascenso a la "A".

Por otro lado y lo repito, un entrenador que sería interesante para el futuro del CE Sabadell FC, es el Oscar García, como se sabe nombrado segundo de Johan Cruyff como selecionador catalan, en su palmarés se encuentra el segundo campeonato de Liga Indoor como entrenador del FC Barcelona, es también buen conocedor entre otros del fútbol catalán, está con ganas de hacer las cosas bien en un proyecto interesante, por tanto sería una buena opción para dirigir el vestuario en un proyecto serio y de verdad para salir de este pozo de la 2ª división "B".

I a més és de Sabadell...i del Sabadell. De petit ja anava a la NCA  :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #452 el: 01 de Desembre de 2009, 20:27:22 pm »

I a més és de Sabadell...i del Sabadell. De petit ja anava a la NCA  :bandera

y sus hermanos Genís y Roger ya se encuentran en el CE Sabadell FC, también creo que por su juventud y ganas de labrarse un camino y hacerse un nombre en esto del fútbol, es uno de los indicados para llevar las riendas en un futuro del CE Sabadell FC.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #453 el: 01 de Desembre de 2009, 20:45:08 pm »

¿Perdona pero esta no es la liga "pachanguita" que juegan los veteranos de los equipos de primera división? Lo digo porque, si es así, no creo que se le deba incluir en su palmares como entrenador, ya que son pachanguitas para entretener al personal y ni tan siquiera es fútbol 11. Creo que de trayectoria en fútbol "normal" tiene más bien poca...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #454 el: 01 de Desembre de 2009, 21:36:22 pm »
Por cierto, un nombre que salio aqui y que esperaba este año para ver si entrenaba en Segunda A, lo ha conseguido: Agne ficha por el Recre.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #455 el: 01 de Desembre de 2009, 21:55:07 pm »

¿Perdona pero esta no es la liga "pachanguita" que juegan los veteranos de los equipos de primera división? Lo digo porque, si es así, no creo que se le deba incluir en su palmares como entrenador, ya que son pachanguitas para entretener al personal y ni tan siquiera es fútbol 11. Creo que de trayectoria en fútbol "normal" tiene más bien poca...

¿Qué Oscar García tiene poca trayectoria en fútbol "normal"? hay que ******* lo que hay que leer, será como entrenador,  si es así la misma que su compañero en el Barça Guardiola cuando este empezó y hay que verlo dos temporadas y media después y la misma trayectoria que cualquier otro gran entrenador cuando comienza su carrera como tal.
                                                                                   :mmmm
« Darrera modificació: 01 de Desembre de 2009, 22:11:47 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #456 el: 01 de Desembre de 2009, 22:06:01 pm »
De tot el que s´ha dit aquí, per mí la millor opció sense dubte és GONZALEZ / HERRERA.... grans arlequinats, formant "tándem" en la seva època de jugador i en el cas de Herrera, amb una acreditada experiència com a secretari tècnic, fins i tot a nivell
internacional (Liverpool).
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #457 el: 02 de Desembre de 2009, 09:49:19 am »

¿Qué Oscar García tiene poca trayectoria en fútbol "normal"? hay que ******* lo que hay que leer, será como entrenador,  si es así la misma que su compañero en el Barça Guardiola cuando este empezó y hay que verlo dos temporadas y media después y la misma trayectoria que cualquier otro gran entrenador cuando comienza su carrera como tal.

Es evidente que me refiero a la trayectoria como entrenador, la única que nos interesa. Y creo queda bastante claro a lo que me refiero cuando digo que la liga indoor no debe tenerse en cuenta en su palmarés como entrenador, pues son pachanguitas para entretener a las "viejas glorias". Y Guardiola, aunque muy poca experiencia, ya tuvo una temporada en tercera con el filial donde consiguió el ascenso de forma inmaculada y, en todo caso, ya es mucho más de lo que ha conseguido Óscar como entrenador de fútbol 11. Además, no todos van a ser Guardiolas...

Decir, como algo a destacar positivamente, que Óscar tiene en su palmarés como entrenador la liga de fútbol indoor de veteranos (cuando no hay ningún tipo de sitema táctico válido para el fútbol 11)  me parece muy atrevido, que quieres que te diga...
« Darrera modificació: 02 de Desembre de 2009, 09:53:18 am per J.R.G. »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #458 el: 02 de Desembre de 2009, 18:59:56 pm »

¿Qué Oscar García tiene poca trayectoria en fútbol "normal"? hay que ******* lo que hay que leer, será como entrenador,  si es así la misma que su compañero en el Barça Guardiola cuando este empezó y hay que verlo dos temporadas y media después y la misma trayectoria que cualquier otro gran entrenador cuando comienza su carrera como tal.

Es evidente que me refiero a la trayectoria como entrenador, la única que nos interesa. Y creo queda bastante claro a lo que me refiero cuando digo que la liga indoor no debe tenerse en cuenta en su palmarés como entrenador, pues son pachanguitas para entretener a las "viejas glorias". Y Guardiola, aunque muy poca experiencia, ya tuvo una temporada en tercera con el filial donde consiguió el ascenso de forma inmaculada y, en todo caso, ya es mucho más de lo que ha conseguido Óscar como entrenador de fútbol 11. Además, no todos van a ser Guardiolas...

Decir, como algo a destacar positivamente, que Óscar tiene en su palmarés como entrenador la liga de fútbol indoor de veteranos (cuando no hay ningún tipo de sitema táctico válido para el fútbol 11)  me parece muy atrevido, que quieres que te diga...

Una pregunta, ¿Qué experiencia tiene nuestro actual entrenador? cuando por no tener no tiene ni título como tal, sigo pensando que Oscar sería una opción válida para entrenar al equipo la temporada que viene. Por otro lado, Oscar actualmente es uno de los que preparan y estudian la foma de jugar de los adversarios del FC Barcelona, por tanto su conocimiento es válido.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #459 el: 02 de Desembre de 2009, 19:44:03 pm »
El problma es que Oscar quiera venir al Sabadell a cobrar mucho menos de lo que cobra en Television  (Lo mismo que le paso a chapi Ferrer)
VISCA EL SABADELL