Hem d'anar partit a partit, intentant sumar els tres punts en joc; però és evident que destituir a Moya sense recanvi de garanties va ser una mesura equivocada.
El Sabadell no és el Barça o el Madrid, que poden substituir el seu entrenador quan vulguin. El Sabadell és un equip justet, des del punt de vista econòmic, que tenia un bon entrenador (que tot i els resultats encara mantenia la confiança de part dels afeccionats) i que el substituir-lo afegia nous problemes a la situació actual de l'equip: suposava un cost econòmic, evidenciava una crisi esportiva límit molt problemàtica per a la moral de l'equip, obria un debat sobre quin era l'entrenador adient per continuar amb la temporada i s'arriscava a no encertar i guanyar-se la crítica de part de l'afició.
A poc que s'hagués pogut, s'hauria d'haver deixat continuar a Moya fins a final de temporada i, un cop acabada la temporada, decidir sobre el seu futur.
No és veritat. Has fet alguna enquesta a la graderia??
Les últimes jornades no conec a cap arlequinat que tingués confiança en el Moya (una altra cosa és que hi hagi 12 usuaris del foro que sempre el defensen igual que ho van fer amb el Mora).
No sé el que has entés, però ja veig que no ho has entés bé. Jo no he dit que Moya tingués la confiança de tota l'afició del Sabadell, ni de la majoria, ni tan sols d'una quarta part. Simplement he comentat que Moya "mantenia la confiança de part del afeccionats". I és indubtable que Moya mantenia la confiança de part dels afeccionats (no tots), les enquestes fetes en aquest foro (favorables a Moya) ho demostren i ho demostra el fet de que, tot i la ratxa de resultats molt negatius, no es montés cap escridassada monumental en contra de l'entrenador ni cap situació de perill a la sortida de Tribuna, com ha passat amb diversos entrenadors anteriors. Era injust demanar una reacció contra el Sant Andreu i Mallorca B, perque ja es veia que contra aquests equips poca cosa podriem "rascar", l'equip no donava per a més.
I et puc ben assegurar que som més de dotze arlequinats els que confiavem en Moya després del partit del Mallorca B, el problema és que quan les coses van malament els qui decideixen demanar destitucions sense preveure les conseqüencies són més que els qui decideixen defensar a la persona que, als ulls d'aquella majoria, és el responsable de la situació de l'equip. Per tant, t'agraïria que no diguis que la meva afirmació no és veritat quan hi havia gent que encara confiava en Moya, entre els que m'incloc.
Precisament he mencionat si s'havia fet una enquesta a la graderia perquè, per mí, no es pot mesurar l'AFICIÓ del Sabadell amb unes desenes d'usuaris d'internet que voten en una enquesta del forum. El dia que es pugui mesurar la opinió mitjantçant una enquesta al forum voldrà dir que, o bé tothom accedeix i participa a internet, o bé ja ens haurem convertit en un club de 4 amics que no té futur. I et torno a dir que jo he palpat que ningú que conec donava més crédit a Moya (ni jo que sempre he estat amb ell) i si no hi ha hagut escridassada a ell ho trobo normal perquè no només és culpa seva el daltabaix de l'equip, sinó que encara hi han algún gropuscle d'energúmens que encara hi són al Club i no donen la cara mai.
Però insisteixo, jo he dit que hi havia part de l'afició del Sabadell que encara confiava en Moya (tot i els resultats, que amb qualsevol altre entrenador hagués provocat una situació insostenible), ja sigui gent del foro o gent de l'estadi; i això és cert. En altres paraules, qui demanava la destitució de Moya no era, ni molt menys, la totalitat de l'afició.
Vull donar el meu punt de vista perquè sempre he sigut un acèrrim defensor del Moya
Jo sempre he estat amb ell...un entrenador que m'ha demostrat la seva professionalitat i que sempre havia acomplert els seus objectius...certame
nt que no confiava en que aquesta temporada l'hagués acomplert....no confiava, però això després de destituir-lo mai ho sabrem....De fet també creia i crec que ell no era l'únic culpable de la situació de l'equip ... i pel que sembla amb això tinc raó...algun jugador....
També creia que amb ell mai perderíem la categoria...però ell era el nostre entrenador, un entrenador contrastat....I AMB ELL A MORT
Actualment amb el Pirri, tampoc tinc massa confiança...és el mateix....PERÒ AMB ELL A MORT
El curios del cas és que els entrenadors que en aquest nefast periple per la Segona B i Tercera....en l'etapa més decebadora del nostre equip....han estat més qüestonats són aquells que han assolit els millors resultats:
MORA: Un Play Off d'ascens i una Copa Federació
MOYA: Un ascens de 3ª a 2B i un Play Off d'ascens.
En aquest llarg periple ja n'hem tingut prou d'entrenadors catastròfics com per exemple Montes, Bonet i d'altres i altres que mai ha pogut igualar el fet pels dos anteriors