Autor Tema: AQUEST ANY...també patirem, segur.  (Llegit 1082 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
AQUEST ANY...també patirem, segur.
« el: 16 de Octubre de 2005, 23:01:14 pm »
 :scut.

Estem predestinats a partir. Farem un bon partit, peró a continuació, tornen
els mals de sempre.
Avui a Vila Joisa, a passat lo de sempre.
Partit aburrit, no hem creat cap ocasió, ... i el rival ha fet el seu gol, i a dormir el partit.
Qué han fet els nostres?
Dons seguir jugant, perque avui es diumenge, i toca jugar.
Tant sols, quand faltaban 15 minuts, han començat a jugar en serio
(com el día del Terrassa), peró ja era tard, el rival ben replegat,
i pertany, sense cap ocasió per marcar.
Aquesta es la línea a seguir.
No cal fer volar coloms. no soc negatiu, peró es la realitat.
I l'entrenador es el culpable?
Dons ni si ni no.
Si, perque es un entrenador que amarra al darrera, peró no sap atacar, dons la seva teoría es que no ens fagin cap gol, i quant el fan, cagada !!!!
Y no, perque es la cançó de sempre: aquets jugadors no els a fixat ell, 
acaba d'arrivar, i fins que no porti els seus jugadors de confiança no
es culpable.
Amb el que te, segur que no son els que ell voldría pel joc que vol fer pel Sabadell.
Solució: fins que no porti els seus, intentará fer el que profesionalment pugui.
Resumin:
Un altre any amb indiferencia.
Ojalá m'equivoqui pel Sabadell, peró les sensacions no son bones.
El partit de Terrassa ! , no es flor d'un día.
Avui !!! era quand teníem que demostrar el canvi, coñ  !!!
Be, esperarem un altre partit.
I ara us diré el meu pensament:
QUE ENS FA FALTA PER TORNAR A SER GRANS ?
Per mi, dues coses:
1.- Jugadors con en Genís García, que ho donen tot pel club que defensen,
amb rabia i honor, encara que darrerament ja començava a flaquejar.
2.- I jugadors que han patit fam, que volen ser quelcom en el futbol,
(tenim molts exemples d'altres paissos), es aqui on tornarem a ser un Centre d'Esports exemple de tots per Espanya, on l'imatge sempre ha estat d'admiració.
Directius, dirigents, .... crec que el camí actual no es adequat.
Els bons jugadors NO son els que destaquen els diaris (els que hem fixat), sino, els que es volen crear un futur, que tenen ganes de triunfar a la vida i en la professió que han escollit, i que quand surten el camp, diuen: "aqui estic jo i soc el millor de tots vosaltres, a veure qui hem menjo, perque avui tinc que tornar a guanyar".
I A ON ELS TROVAREM ?
Aquesta es la missió dels que treballen en un club: Directors Esportius, Técnics que viatgen per Espanya, montar reds d'ex-jugadors que treballin per el Club de la seva vida (Sabadell), persones de confiança del club, etc. etc....
I aixi sabrem com son, com treballen, en fi...   
Be, ho deixarem aqui.
La propera setmana hi tornarem.
Visa el C.E. Sabadell F.C. SAD !!!!! :bandera

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
Re: AQUEST ANY...també patirem, segur.
« Respondre #1 el: 17 de Octubre de 2005, 10:00:15 am »
Estic totalment d´acord amb tu Canari, ja començe a ser hora que algu digui la veritat i ens deixem de romansos.
Crec que en general lo que falta al futbol i concretament al nostra C.E. SABADELL es gent mes profesional i mes identificada amb l´entitat ja en ja prou de afeccionats, i que consti que no u dic per el nostre club, sino en general.
Vaig escoltar tot el partit per Radio Sabadell i sempre es la mteixa historia, o sigui sense arriva a porteria contraria, i aixó va pasar amb Mora i are amb el Montes, jo crec que es culpa dels jugadors que no en saben mes i punt. Aquesta es una opinió meva i personal que no voldir que tingui raó o que sigui la auténtica veritat.

!!!!!SEMPRE ENDEVANT SABADELL!!!!!! :scut :bandera

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 17 de Octubre de 2005, 20:16:48 pm »
Estic força d'acord amb tu, ara crec que més que els jugadors que tenim el  que s'ha de cambiar és la mentalitat a l'equip, jo crec que aquest any tenim equip, ara ve, aquest equip se l'ha de mentalitzar que estan defensant uns colors d'un equip cansat de fracassos i que espera alguna cosa bona IMMEDIATAMENT!! i ara per ara n'estem molt lluny... els jugadors s'han de "currar" el estar entre l'11 titular, si veuen que dsp de caminar una setmana pel camp la següent ningú els esbronca i juguen de titulars = estem en les mateixes, falta nervi aquí, falta mentalitzar a l'equip que a casa NO es poden regalar punts, i en cas de regalar-los compensar-ho guanyant encara que sigui 1 de cada 3-4 partits que juguem fora.
És que sempre estem = i sempre tenim excusa per totes les derrotes, si es perd amb osasuna b. no estem rodats, si es perd amb el Barça B és lo més normal perque casi sempre guanyen a casa (mireu l'Osca ahir amb un equip molt pitjor que el nostre va fotrei collons i va guanyar al Mini), no demano estar sempre xiulant a l'equip però si una mica d exigencia tan per part de la directiva com pels tècnics... 

Vinga ànimsssssss que això s'ha de començar a arreglar aquest dimecres guanyant al St Andreu (no hi ha excusa), aquell equip no és res del altre món desenganyeu-vos.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 17 de Octubre de 2005, 20:38:26 pm »
Bé, almenys no ens en han clavat 3 com al Mini Estadi, ni hem fet el ridícul com a Badalona que ens van donar un bany. A Vila-Joiosa va ser el típic partit de 2ªB, de tots a darrera i "****** l'últim". Si ens ho mirem per aquest cantó anem progressant.
No cal fer volar coloms, però tampoc convertir això en un funeral. I respecte a lo de patir, bé, som el Sabadell, que seria del Sabadell sense patiment.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #4 el: 17 de Octubre de 2005, 20:54:48 pm »
Al fil de la teva reflexio amic Canari respecte del perfil de jugador que hauriem de buscar m'enrecordo d'una entrevista del diari Sabadell del 19 de febrer al Julia Garcia amb motiu d'una txerrada al Panathlon Club a les instalacions del Cercle Sabadelles on li preguntaven per les raons del declivi del futbol de base catala en comparacio amb la millora del valencia i el del pais basc i al fil d'aquesta questio explicava: "En cuanto el jugador llega a la ESO se acaban muchas de las carreras de esos futuros futbolistas. Hoy en dia la falta de ilusion, dedicacion, las pocas ganas de entrenar, son las causas de este declive. A ello hay que añadir las ansias de ganar dinero y cuanto más rápido, mejor".
  Segun Julià "Un juvenil o cadete, a pesar de entrenar 4 veces por semana dos horas diarias, cuando llegan a profesionales, no quieren hacerlo dos veces al dia o si no que se lo pregunten a Camacho" subrayó. Igual en aquestes paraules esta la explicacio a tanta mediocritat tan ben pagada que estem veient als ultims anys en comparacio amb el jugador compromes i de la casa que cada cop es mes escas.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 18 de Octubre de 2005, 15:17:30 pm »

El Vilajoiosa ens va guanyar amb la manera i l´estil que hem de guanyar molts partits a la NCA. (presió, intensitat, eficàcia, etc.)  Aquest és el joc de Segona B.  Espectacle ja en farem quan pujem a Segona A.

En certa manera, vem probar la medicina que li vem administrar al Terrassa.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.