Autor Tema: 1a divisio barça i madrid  (Llegit 1540 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
1a divisio barça i madrid
« el: 16 de Octubre de 2005, 21:37:34 pm »
furerus fa un temps totom del barça salegrava de k el madrid perdes de fet ara al basket tmb...jo no em deklaro merengue pero anti-barça soc i magrada rascar en la ferida k kom vegeu el barça de moment les kulpes li donen a la gespa del camp nou... :snore:  ::)
i els merengues aviam k diuen tmb...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: 1a divisio barça i madrid
« Respondre #1 el: 16 de Octubre de 2005, 23:46:46 pm »
A la gespa???  :laugh: :laugh: :laugh: Que s'estan tocant els collons amb les dues mans i punt. A més, l'holandes aquest que va fumat, no em surt el nom, l'any passat ho va fer be perque tenia nomes a 12 jugadors per 11 places, aquest any té a tanta gent que no sap que fer  >:D
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 17 de Octubre de 2005, 00:04:52 am »
S'han keixat de la gespa, no de no guanyar partits. Ells son els primers que reconeixen q es culpa seva. I això q dius de la gespa no té ni cap ni peus més q res pq van jugar fora de casa el dissabte... I la veritat, una part de la gespa del camp nou està fatal, no cal ser jugador de futbol ni jardiner per adonar-se'n ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 17 de Octubre de 2005, 18:18:27 pm »
d'acord birri pero esk aviam kom akava tot aixo, pk si no sa de ser jardiner per saver k esta mal el concert d U2 ia deu fer mes d 1 mes... :-X k pasa k ara es nota k la gespa esta mal? i kuan es va guanyar al betis la superlliga (k van perdre a kasa)
no van dir res i ara... :laugh:
jo no dik k la gespa estigui b, segu k esta mal pero k aixo ia sona a excusa...i tot es pk kom diu el sabadellfreak els a de fer jugar a totom pk aket any no san lesionat, tmb dir k ara li foten les kulpes a les males preparacions fisikes, crec k el roca es el k aket any tmb es preparador fisic, i lany pasat estava ell i van guanyar la lliga... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 17 de Octubre de 2005, 18:36:50 pm »
Són coses que s'han keixat pq san de millorar, no per disculpar res. Akí tb es obvi q moltes vegades la gespa ha estat molt malament i tb han sortit les critikes encara q s'hagi guanyat.  Encara no he sentit a ningú dir que han perdut per culpa de la gespa o de la preparació física, l'unic q he sentit dir es que la gespa no està bé i que no estan fisicament tan bé com l'any passat. A partir d'això jo veig q tu has fet una interpretació personal, i al iwal q tu entens q es una disculpa per no guanyar jo faig tb la meva i dic q no ho veig així.  En tot cas jo ja aprofito per dir q la gespa que hi ha sobretot a la part de general del gol sud no està gaire bé, no us hi heu fixat tp?  :laugh:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 17 de Octubre de 2005, 20:45:26 pm »
La gespa no ve d'aquest any, l'any passat ja es va parlar de la gespa i de la preparacio fisica com a possibles causes de les nombroses lesions  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!