Autor Tema: Afició del Terrassa.  (Llegit 9153 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Afició del Terrassa.
« Respondre #40 el: 11 de Octubre de 2005, 20:44:12 pm »
no es per ser "egarenk" ara, pero de copes catalunyes, format actual, no en tenim cap, o aixo crec. Vam arribar a una final que vam perdre 6-3 contra el far$$a amb hat trik d'stoichkov.
La que tenim es de fa anys, quan era diferent.
I per aixo del camp... 14950 es la "oficial",pero es una tonteria. Perque com calcules la gent dels gols?? Fas la mitja del tamany del cul dels habitants de sabadell i ho divideixes pels metres de graderia??? jajaj. Amb gols apretadets i aixo, son 18000.
I per ultim, felicitar als aficionats del terrassa que venen aqui i parlen amb educacio i donant la seva opinió. Una actitut exemplar ;) (tot i que no m'agradi gaire terrassa i no desitji un derby a segona, a diferencia d'alguns arlekinats  :P)
Apali, que vagi bé i que puguem celebrar molts triomfs com el d'abans d'ahir!

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
Copa Catalunya
« Respondre #41 el: 11 de Octubre de 2005, 20:46:46 pm »
Sento molt contradir el Randel però la veritat és que no hem guanyat cap Copa Catalunya.
Hem participat a una final, concretament l'any 1991 contra el Barça. El partit es va disputar al Camp d'Esports de Lleida i el Sabadell va perdre per 6 a 3 (dos gols del Barça marcats per Stoichkov per cert).

De totes maneres una discusió sobre palmarés entre Terrassa i Sabadell és rídicul fer-la, ja que fins que el Terrassa com a mínim no estigui una temporada a 1a. divisió no cal parlar de res perquè fa riure.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Copa Catalunya
« Respondre #42 el: 11 de Octubre de 2005, 21:02:11 pm »
Sento molt contradir el Randel però la veritat és que no hem guanyat cap Copa Catalunya.
Hem participat a una final, concretament l'any 1991 contra el Barça. El partit es va disp***r al Camp d'Esports de Lleida i el Sabadell va perdre per 6 a 3 (dos gols del Barça marcats per Stoichkov per cert).

De totes maneres una discusió sobre palmarés entre Terrassa i Sabadell és rídicul fer-la, ja que fins que el Terrassa com a mínim no estigui una temporada a 1a. divisió no cal parlar de res perquè fa riure.

aps, doncs vaig errat ... alguna cosa tenim a nivell català, una lliga catalana o algo per l'estil ? Es q m sona q a la decada dels 40's o 50's vem guanyar algo aixi, pero no estic segur. Si algú m'ho pot respondre li estaré agraït.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #43 el: 11 de Octubre de 2005, 21:09:11 pm »
si, som campions de catalunya l'any ves a saber... Pero el que s'enten com COPA CATALUNYA només te uns 12 anys de vida. Abans era la copa generalitat, crec.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #44 el: 11 de Octubre de 2005, 21:20:46 pm »
Guanyar la copa Catalunya és com dir q s'ha guanyat la copa Danone, amb tots els respectes.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #45 el: 11 de Octubre de 2005, 21:32:12 pm »
si la copa catalunya es com el treofeu gamper aket del far$a o el naranja no es res mes pk es diu catalunya pero no el defensen tots els equip catalans...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #46 el: 12 de Octubre de 2005, 20:35:09 pm »
No e tingut temps de pasarme per aqui des del diumenge. N+ dir que enorabona per el triomf, que va ser totalment just i meritori, en detriment d'un terrassa que va donar la pitjor imatge de l'any fins ara. Pel que se sentia per la radio terrassa el sabadell va posar-li collons, i el terrassa sel's va rascar. En fi. que hi farem. Un altre cop serà.

EL AÑO KE BIENE EL DERBI EN SEGUNDA A!!!

Doncs jo, que soc totalment anti-holigans, amb això jo hi estic d'acord. L'any que ve hem de oferir un derbi d'aquestes dimensions, pero a la categoria de plata!! Aixi podriem estar a divisions professionals, pero sense perdrens els derbys!!

nononono no te equivoques nosotros en segunda A y ellos en tercera :ko  . yo no quiero que el tarrassa suba ni aunque subamos nosotros, asi que nosotros al play off y ellos al descenso coño!!!

El que em pregunto sempre és d'on ha sortit el odi.... Ni que hagués de ser una obligació haver d'estar sempre enfrontats. Es com si de ben jovenets els nostres pares i avis ens haguessin inculcat odiar al de la ciutat veina. Es com una especie de tradició. Estic completament convencut de que si ningu no ens hagués explicat res de tot aixo, tan ens faria odiar més a terrassa que a la gramanet o que al badalona. No té cap mena de motiu real! Sembla com l'eurovisió, que tots els habitants sempre voten als paisos veins quan en realitat a ells els don ben igual votarlos. Doncs entre Terrassa i Sabadell vindria a ser una cosa aixi, pero al reves. A nosaltres ens van dir "Odia al Sabadell" i nosaltres vam dir "si, amo" com gilip....s. I aixi estem. Apunt de construir un muro per no haver de veuren's, quasi.
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #47 el: 12 de Octubre de 2005, 20:44:47 pm »
Guanyar la copa Catalunya és com dir q s'ha guanyat la copa Danone, amb tots els respectes.

Pues para mi es mas importante que la copa federacion y mira como estamos algunos si ganamos esa copa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #48 el: 12 de Octubre de 2005, 20:46:46 pm »
No e tingut temps de pasarme per aqui des del diumenge. N+ dir que enorabona per el triomf, que va ser totalment just i meritori, en detriment d'un terrassa que va donar la pitjor imatge de l'any fins ara. Pel que se sentia per la radio terrassa el sabadell va posar-li collons, i el terrassa sel's va rascar. En fi. que hi farem. Un altre cop serà.

EL AÑO KE BIENE EL DERBI EN SEGUNDA A!!!

Doncs jo, que soc totalment anti-holigans, amb això jo hi estic d'acord. L'any que ve hem de oferir un derbi d'aquestes dimensions, pero a la categoria de plata!! Aixi podriem estar a divisions professionals, pero sense perdrens els derbys!!

nononono no te equivoques nosotros en segunda A y ellos en tercera :ko  . yo no quiero que el tarrassa suba ni aunque subamos nosotros, asi que nosotros al play off y ellos al descenso coño!!!

El que em pregunto sempre és d'on ha sortit el odi.... Ni que hagués de ser una obligació haver d'estar sempre enfrontats. Es com si de ben jovenets els nostres pares i avis ens haguessin inculcat odiar al de la ciutat veina. Es com una especie de tradició. Estic completament convencut de que si ningu no ens hagués explicat res de tot aixo, tan ens faria odiar més a terrassa que a la gramanet o que al badalona. No té cap mena de motiu real! Sembla com l'eurovisió, que tots els habitants sempre voten als paisos veins quan en realitat a ells els don ben igual votarlos. Doncs entre Terrassa i Sabadell vindria a ser una cosa aixi, pero al reves. A nosaltres ens van dir "Odia al Sabadell" i nosaltres vam dir "si, amo" com gilip....s. I aixi estem. Apunt de construir un muro per no haver de veuren's, quasi.

Jajajaja. No, si molt bé tampoc ens cau el Badalona jajajaj. Ja els començem a odiar i tot també :P Ja els esta be, ja, eliminats i amb baixes per la lliga (tarjetes)

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #49 el: 12 de Octubre de 2005, 21:22:31 pm »
"La Copa Catalunya, donde la teneis? La Copa Catalunya, donde la teneis) lololololololooooo"

una altre cosa rara..... com es pot fardar de tenir més trofeus de c.catalunya!??! no ho entenc. Es una absoluta parida. Jo mateix ja soc conscient del que tenim i del que no tenim, i de on hem estat i on no hem estat. Pero gracies a deu que jo no hi era durant els pitjors anys egarencs. Vaig arribar a temps per veure només el seu progrés positiu, fins arribar a 2ª. I realment no m'importa en absolut saber el fosc passat del terrassa. No m'importa que vinguem de regional, perque el que compta per a mi es el present. Què m'importa saber que abans el terrassa era una m****, si ara es un dels equips temuts a segona B???? 

I vosaltres tampoc haurieu d'anar xulejant per tot arreu de que heu estat a primera durant una pila d'anys, i que nosaltres encara no....  en aquelles epoques daurades del sabadell sí que era temut, però ara les coses han canviat. El sabadell ja no és el que era (NO ENS ENGANYEM), i és discutible quin dels dos equips és el millor actualment, independentment de la historia. Anar repetint tota l'estona això, per a mi només és una forma de no saber acceptar la situació real del club. En ves de viure constantment en el passat, haurieu de fer pinya entre tots els sabadellencs per superar la situacio actual del club, i recuperar l'esperit perdut!!!. O es que penseu viure només de la vostra historia? Oi que no? Doncs si de debò sou un club historic i respectable tal i com dieu, demostreu-ho!! va nois engegeu la moto!!! L'any que vé us vull veure a segona.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #50 el: 12 de Octubre de 2005, 21:30:27 pm »
La resposta és facil ERG: LA HISTORIA HI ÉS PER ALGUNA COSA i és evident que per historia i per present -ara estem a la mateixa categoria oi? - fent una suma no té color qui està per sobre de qui. I intentar discutir això em sembla una bajanada. Us queda MOLT per superar-nos.
D'altra banda, pensa que si el SR. CIRSA es cansa, que em sembla que en comença a tenir els ous plens, ja veurem on aneu a parar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #51 el: 12 de Octubre de 2005, 21:43:59 pm »
La resposta és facil ERG: LA HISTORIA HI ÉS PER ALGUNA COSA i és evident que per historia i per present -ara estem a la mateixa categoria oi? - fent una suma no té color qui està per sobre de qui. I intentar discutir això em sembla una bajanada. Us queda MOLT per superar-nos.
D'altra banda, pensa que si el SR. CIRSA es cansa, que em sembla que en comença a tenir els ous plens, ja veurem on aneu a parar.

no t'enganyis. Se perfectament qui estava a primera fa 20 anys i qui estava a tercera. Pero ara aixo no val per res. De fet ja et dic que a mi m'es igual la historia perq jo no he vist absolutament res de res de tot aixo (i gracies a deu). De fet m'alegro per vosaltres que hagueu estat a primera, felicitats moltes, pero no em diras que d'aqui cent anys els vostres seguidors continuaran dient "hem estat a primera!". A moments d'ara teniu un club totalment diferent, uns jugadors diferents, i un pressupost diferent. I si ens sincerem, ara per ara el sabadell te tantes possibilitats de tornar a primera com el terrassa (es a dir quasi nul·les). La historia no us tornarà a primera. Nomes us estic dient que en ves de fixarvos tota l'estona amb historia, historia, i mes historia, heu de posarli collons a la situacio actual, per tornar a segona. PENSO JO.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #52 el: 12 de Octubre de 2005, 21:51:29 pm »

no t'enganyis. Se perfectament qui estava a primera fa 20 anys i qui estava a tercera. Pero ara aixo no val per res. De fet ja et dic que a mi m'es igual la historia perq jo no he vist absolutament res de res de tot aixo (i gracies a deu). De fet m'alegro per vosaltres que hagueu estat a primera, felicitats moltes, pero no em diras que d'aqui cent anys els vostres seguidors continuaran dient "hem estat a primera!". A moments d'ara teniu un club totalment diferent, uns jugadors diferents, i un pressupost diferent. I si ens sincerem, ara per ara el sabadell te tantes possibilitats de tornar a primera com el terrassa (es a dir quasi nul·les). La historia no us tornarà a primera. Nomes us estic dient que en ves de fixarvos tota l'estona amb historia, historia, i mes historia, heu de posarli collons a la situacio actual, per tornar a segona. PENSO JO.

Dius tonteries..... LA HISTÒRIA ÉS LA BASE DE QUALSEVOL ENTITAT, PAÍS, NACIÓ....... ara mateix perque et penses que hi ha tan de rebombori amb això de la nació catalana i l'estatut........ doncs passa perque HISTÒRICAMENT...... ....
Tot es basa en la historia. TOT. Per tan recordar-la i utilitzar-la és encertat. Si vosaltres haguéssiu estat a 1a ni que fos 1 any, no n'estarieu satisfets :icon_question: Doncs si, i ho recordarieu sempre que poguessiu. Sigues realista, i al Vallès, de moment el 2n equip, encara li falta MOLT per anivellar-se al Sabadell. I això t'ho diu un de Barcelona que no té res en contra de Terrassa - a part de perdre'm cada cop que hi vaig  ;) -

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #53 el: 12 de Octubre de 2005, 21:54:45 pm »
jo nomes ser k el dia k tornem a 2a divisio! no kaurem a 2a-b duran molt de temps (i no nomes 3 anyets...) tenim gent k sestima el club i el dia k torni a 2a no deixara k ens torni a pasar el mateix, dels erros sapren i el notre club, ciutat aixo o t molt asumit...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #54 el: 12 de Octubre de 2005, 21:59:58 pm »
Dius tonteries..... LA HISTÒRIA ÉS LA BASE DE QUALSEVOL ENTITAT, PAÍS, NACIÓ....... ara mateix perque et penses que hi ha tan de rebombori amb això de la nació catalana i l'estatut........ doncs passa perque HISTÒRICAMENT...... ....
Tot es basa en la historia. TOT. Per tan recordar-la i utilitzar-la és encertat. Si vosaltres haguéssiu estat a 1a ni que fos 1 any, no n'estarieu satisfets  Doncs si, i ho recordarieu sempre que poguessiu. Sigues realista, i al Vallès, de moment el 2n equip, encara li falta MOLT per anivellar-se al Sabadell. I això t'ho diu un de Barcelona que no té res en contra de Terrassa - a part de perdre'm cada cop que hi vaig   -

Be, respecto la teva opinio.

Jo nomes dic que jo prefereixo mil vegades veure per mi mateix al Terrassa a 1ª divisio, que no pas que hi hagues estat en el passat. Jo prefereixo mil vegades el present. DISFRUTAR EL PRESENT!!. A mi no em serveix de res el passat.  Pero respecto la teva ideologia.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #55 el: 12 de Octubre de 2005, 22:02:40 pm »
Sabeu allo que diu -si fa o no fa- "per entendre el present as de coneixer el passat" :icon_question:  ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #56 el: 12 de Octubre de 2005, 22:08:26 pm »

Be, respecto la teva opinio.

Jo nomes dic que jo prefereixo mil vegades veure per mi mateix al Terrassa a 1ª divisio, que no pas que hi hagues estat en el passat. Jo prefereixo mil vegades el present. DISFRUTAR EL PRESENT!!. A mi no em serveix de res el passat.  Pero respecto la teva ideologia.

Acabes de dir una altra tontada. EVIDENTMENT jo també prefereixo veure el Sabadell actualment a 1a divisió que no pas fa 20 anys...... esk.......

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #57 el: 12 de Octubre de 2005, 22:16:55 pm »
Per historia historia mereixem estar a segona A com a minim, aixo no ho podeu dir  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #58 el: 12 de Octubre de 2005, 22:26:38 pm »
Sabeu allo que diu -si fa o no fa- "per entendre el present as de coneixer el passat" :icon_question:  ;)

Aki l'has clavat cudi :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #59 el: 12 de Octubre de 2005, 22:53:17 pm »
Segons vosaltres és millor el Sabadell que el Getafe, per tenir més historia. Be, esta be somiar. Pero no us passeu amb les respostes. Ei, q m'esteu contestant com si fos un egarenc anti-sabadell desquiciat!!. EI TIUS, a vere si us queda clar d'una vegada QUE A MI M'INTERESSA QUE PUJEU!  I  precisament aixo us ho dic amb la millor de les intencions, perq no us oblideu de recolzar al club q teniu actualment (de tant pensar en els seus moments de joia).  Pero que quedi clar q jo no parare fins a veure el derby dels col.....s  a segona A.