Autor Tema: Afició del Terrassa.  (Llegit 9145 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Afició del Terrassa.
« el: 09 de Octubre de 2005, 21:44:24 pm »
Sincerament pensava que vindria més gent del Terrassa aquesta tarda, no se quants han vingut pero de sobres que quan anem allà els superarem i no de poc.

Ara em sembla que s'els i han passat les ganes d tornar als que han vingut jeje. :bandera

I el "VEÍ" ja s'ha perdut???¿?¿?¿?¿? o sta  plorant a casa jeje

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Afició del Terrassa.
« Respondre #1 el: 09 de Octubre de 2005, 21:45:34 pm »
El veí estava navegant pel foro no fa pas gaire i felicitant-nos per la victoria... per 1 que be de bon rollo i ens el mengem...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 09 de Octubre de 2005, 21:47:29 pm »
i els altres? no ens feliciten?jo els felicito per ser tan dolents i no ser kapazos de fernos lempat a m 2 jugadors d menys...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #3 el: 09 de Octubre de 2005, 21:49:19 pm »
jajaj laficion del terrassa an dao pena ahi insultando rabiando jajajaj se an ido todos con las braguitas manxadas!!1
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #4 el: 09 de Octubre de 2005, 21:52:58 pm »
Deixeu en pau en Veí, que almenys és educat i s'expressa adecuada i coherenment.

Desconnectat Nastic

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #5 el: 09 de Octubre de 2005, 21:59:43 pm »
Es que l'afició del terrassa són així, l'any passat quan van venir a tarragona i van perdre també van començar a insultar, a dir que el camp es un futbolin, etc...i vaig parlar amb algun d'ells i ens van dir que els haviem de deixar guanyar perque són catalans....no res....una afició més rabiosa que ells no la conec. A part de que baixar de categoria no és cosa d'un partit, sinó de tota una lliga...però bé a partir de llavors molts egarencs són antinastic....així que ja sabeu al proxim partit els heu de deixar guanyar, que encara baixaran i diran que sou uns anticatalanistes per no haver-los deixat guanyar! Sort per la resta de la temporada! Adéu!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 09 de Octubre de 2005, 22:00:59 pm »
Es que l'afició del terrassa són així, l'any passat quan van venir a tarragona i van perdre també van començar a insultar, a dir que el camp es un futbolin, etc...i vaig parlar amb algun d'ells i ens van dir que els haviem de deixar guanyar perque són catalans....no res....una afició més rabiosa que ells no la conec. A part de que baixar de categoria no és cosa d'un partit, sinó de tota una lliga...però bé a partir de llavors molts egarencs són antinastic....així que ja sabeu al proxim partit els heu de deixar guanyar, que encara baixaran i diran que sou uns anticatalanistes per no haver-los deixat guanyar! Sort per la resta de la temporada! Adéu!

:ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #7 el: 09 de Octubre de 2005, 22:34:22 pm »
Sincerament pensava que vindria més gent del Terrassa aquesta tarda, no se quants han vingut pero de sobres que quan anem allà els superarem i no de poc.

Hombre, no esta mal. Ha venido el 50% de su afición.  :laugh: :laugh:
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 09 de Octubre de 2005, 22:35:04 pm »

es el que pasa quan un equipet puja a categorias que no son las seves  ;) que es creuen superiors i l´aficio es deplorable  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

wimpi

• Visitant
« Respondre #9 el: 10 de Octubre de 2005, 00:12:33 am »
Jo no pensu anar al partit de tornada....

Akells egarencs han pillat x tot arreu, paguen 10€ xl sabadell, perden, els insulten, els tenen cordonats x la policia....i asobre al final del partit els dediquen uns cantics des del camp xDDD....    en fi....  mimagino aixo al reves....  i millo em kedo a casa xDDDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 10 de Octubre de 2005, 00:14:38 am »
Akells egarencs han pillat x tot arreu, paguen 10€ xl sabadell, perden, els insulten, els tenen cordonats x la policia....i asobre al final del partit els dediquen uns cantics des del camp xDDD....    en fi....  mimagino aixo al reves....  i millo em kedo a casa xDDDD

Tranquil, si ells allà seràn els 500 que van normalment al camp i nosaltres 1000 o més.
Que es dediquin a l'hòquei herba, que el futbol és per equips que lluiten.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #11 el: 10 de Octubre de 2005, 03:39:05 am »
Això mateix... la història és ser un munt i no 150-200 com ells...
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 10 de Octubre de 2005, 10:38:26 am »

Tranquil, si ells allà seràn els 500 que van normalment al camp i nosaltres 1000 o més.
Que es dediquin a l'hòquei herba, que el futbol és per equips que lluiten.

Qllons birrero, qui t'ha vist i qui et veu :icon_exclaim: :icon_mrgreen:

Ja us vaig dir que el reciclariem a la penya @rlekinats.com :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 10 de Octubre de 2005, 14:37:47 pm »

les entrades al Paralimpic de Terrassa costen 15€
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat cire

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #14 el: 10 de Octubre de 2005, 14:41:51 pm »
No recordo si van venir els del Torrente Colorao,però crec que han canviat de nom i ara es fan dir:
Torrente Cabreao ;D

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #15 el: 10 de Octubre de 2005, 15:56:36 pm »
la kuarta peli de torrente sera titulada TORRENTE IV : MISION EN LA CAPITAL!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #16 el: 10 de Octubre de 2005, 16:12:40 pm »
pues no vinieron jeje, se ve ke stan kabreados pk ace unos 5 o 6 años a una xika integrante suya fueron a kitarle una pankarta i ella no kiso darla, i le pegarton un puñetazo i le rompieron las gafas i izieron heridas d consideracion i es ese el motivo pk an decidido no ir.. :ko

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #17 el: 10 de Octubre de 2005, 16:29:00 pm »
incident penòs q estic segur el 99% de l'afició arlequinada condemna
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #18 el: 10 de Octubre de 2005, 16:36:35 pm »
eis, unes preguntes x curiositat, kuants espectadors caben a la nca, i x xuriositat (I NOMÉS CURIOSITAT), kuantes kopes d kataluña te el CE SABADELL? ESk em va fer gracia uan kançó k vem kantar ahir i em krek k no es korrecta , pero primer vull saber kuantes en té i si voleu ara l'expliko kuant ho sapigui...  :beer ;D ;D :beer

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #19 el: 10 de Octubre de 2005, 16:37:02 pm »
Sí, jo vaig estar molt a prop del incident i va ser molt lamentable i de cobards.

PD: Incident lamentable el de fa 5 anys, que se m'ha colat abans el missatge del Veí i encara hi haurà males interpretacions...