Autor Tema: Afició del Terrassa.  (Llegit 9154 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Afició del Terrassa.
« Respondre #20 el: 10 de Octubre de 2005, 16:39:56 pm »
eis, unes preguntes x curiositat, kuants espectadors caben a la nca, i x xuriositat (I NOMÉS CURIOSITAT), kuantes kopes d kataluña te el CE SABADELL? ESk em va fer gracia uan kançó k vem kantar ahir i em krek k no es korrecta , pero primer vull saber kuantes en té i si voleu ara l'expliko kuant ho sapigui...  :beer ;D ;D :beer

La Copa Catalunya, donde la teneis? La Copa Catalunya, donde la teneis) lololololololooooo
a això et refereixes  :tongue3: Doncs q jo sapigue en tenim 1 de copa Catalunya, pero fa molts anys !!

A la Noca Creu Alta i caben 14.950 espectadors.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #21 el: 10 de Octubre de 2005, 16:41:54 pm »
Mare meva... haver de recorrer a una Copa Catalunya per burlar-se de nosaltres... quina llàstima d'egarencs...

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #22 el: 10 de Octubre de 2005, 16:47:46 pm »
eis k era x asegurarme nomès, per aixó trobo absurda la kansó pero...k hi farem... O0

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #23 el: 10 de Octubre de 2005, 16:59:43 pm »
Mare meva... haver de recorrer a una Copa Catalunya per burlar-se de nosaltres... quina llàstima d'egarencs...

Home, es que no han fet gaires coses important mes que nosaltres...que els que han arrivat a final de Copa, han jugat a Primera i han jugat competiciones europees hem estat nosaltres...o utilitzen la Copa Catalunya o no els hi keda res com no sigui fardar de jugar a regional  ;)
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #24 el: 10 de Octubre de 2005, 17:53:38 pm »
eis, k ho e gafat km a anecdota...xD :beer :ok

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #25 el: 10 de Octubre de 2005, 18:59:51 pm »
eis, unes preguntes x curiositat, kuants espectadors caben a la nca, i x xuriositat (I NOMÉS CURIOSITAT), kuantes kopes d kataluña te el CE SABADELL? ESk em va fer gracia uan kançó k vem kantar ahir i em krek k no es korrecta , pero primer vull saber kuantes en té i si voleu ara l'expliko kuant ho sapigui...  :beer ;D ;D :beer
I quants anys a 1era ha estat al terrassa?

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #26 el: 10 de Octubre de 2005, 19:04:50 pm »
Va, deixeu els aficionats del Terrassa que van anar a la NCA, que son uns afortunats. Mira que veure en directa els gols d'en Marcos i d'en Cañadas, i com l'afició arlequinada os celebrava, je je je  ;D.

Desconnectat Ale Terrassa

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #27 el: 10 de Octubre de 2005, 20:07:20 pm »
Wenass!!! Ante todo felicidades por la victoria!

Por otro lado decir que ni el terrassa ni el arbitro estubieron aceptables. El arbitro no hacertó ni para unos ni para otros y el Terrassa jugó como la mi----.
Espero que solo séa por la presión del público del sabadell ya que hacía tiempo que no lo veía jugar así.

Por otro lado decir que cada día me dan más asco los hooligans vallés (una m--- es). Son 4 ca------ que avisan a 10 .mamo---- para que vengan a "liarla neng". Gente así ni en pintura. También decir que me pareció un derby bastante emocionante pese a perder y que espero que el año que viene si nos vemos séa en otra categoría ;)

VISCA EL TERRASSA I VISCA L'AFICIÓ!!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #28 el: 10 de Octubre de 2005, 20:17:07 pm »
Excepte el Ale Terrassa que m'ha semblat força correcte la resta d'egarencs d'aquest post em sembla que encara no han pait massa bé la derrota, jejeje.

Si ara ja rabien no se q faran quan d'aqui 4 mesos estiguin a 20 punts del play off.....i quan puntuem (perquè puntuarem) al Olímpic de Terrassa, en fi

GUANYAR AL TERRASSA AMB 2 JUGADORS MENYS NO TÉ PREU!!!!

:beer :beer salut           :ko Egarencs

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 10 de Octubre de 2005, 20:41:30 pm »
Gràcies Ale Terrassa, per les teves felicitacions.

Jo també espero que l'any que vé repetim derbi, però que sigui a Segona 'A' :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #30 el: 10 de Octubre de 2005, 20:45:17 pm »
EL AÑO KE BIENE EL DERBI EN SEGUNDA A!!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 10 de Octubre de 2005, 21:06:15 pm »
Ojala k asi sea, un derby en segunda A seria lo mas :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 10 de Octubre de 2005, 21:11:28 pm »
Sisisissisi, seria molt bo un derbi a Segona A a la última jornada a la NCA amb el Sabadell a mitja taula i el Terrassa jugant-se la permanència i nosaltres guanyant-los com ahir 2-1 i amb 9 jajajajaja us imagineu?¿?¿

Somiar és gratis, i no o dic perquè no poguem pujar eh! o dic perquè tardarem anys a tornar a veure el Terrassa FC a una Segona divisió A, recordeu com van pujar a segona A (quedant 5ª a la classificació però com el Saragossa B no podia pujar van fer ells el play off..... ) :-[ quins mals recors jejeje.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #33 el: 10 de Octubre de 2005, 22:33:11 pm »
EL AÑO KE BIENE EL DERBI EN SEGUNDA A!!!

nononono no te equivoques nosotros en segunda A y ellos en tercera :ko  . yo no quiero que el tarrassa suba ni aunque subamos nosotros, asi que nosotros al play off y ellos al descenso coño!!!

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #34 el: 10 de Octubre de 2005, 22:41:10 pm »
Wenass!!! Ante todo felicidades por la victoria!

Por otro lado decir que ni el terrassa ni el arbitro estubieron aceptables. El arbitro no hacertó ni para unos ni para otros y el Terrassa jugó como la mi----.
Espero que solo séa por la presión del público del sabadell ya que hacía tiempo que no lo veía jugar así.

Por otro lado decir que cada día me dan más asco los hooligans vallés (una m--- es). Son 4 ca------ que avisan a 10 .mamo---- para que vengan a "liarla neng". Gente así ni en pintura. También decir que me pareció un derby bastante emocionante pese a perder y que espero que el año que viene si nos vemos séa en otra categoría ;)

VISCA EL TERRASSA I VISCA L'AFICIÓ!!!!!

¿Nengs? ... creo que confundes los conceptos ...

Ciao

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #35 el: 10 de Octubre de 2005, 22:49:07 pm »
Vale que los hemos ganado y todo eso y que hay que disfrutarlo yo soy el primero :laugh:, pero esque ahora muchos ya nos vemos en 2A y creo que nos falta mucho porque de momento solo tenemos 8 puntos y hay que empezar a sumar ya, vale que el partido dara que hablar, pero centremonos ya en el proximo y vayamos poco a poco, ni antes eramos de 3 ni ahora por ganarles somos de 2a.

Mica en mica s'omple la pica ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #36 el: 11 de Octubre de 2005, 19:43:37 pm »
mmm tots dos ekips som de 2a-b agradi o no i punt!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #37 el: 11 de Octubre de 2005, 20:07:59 pm »
Bua no eh anat al olimpic aquest ultims dos anys a veure El R.Murcia que el meu avi es del Murcia i el últim contra el Malaga B com va molar :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #38 el: 11 de Octubre de 2005, 20:18:24 pm »
Bua no eh anat al olimpic aquest ultims dos anys a veure El R.Murcia que el meu avi es del Murcia i el últim contra el Malaga B com va molar :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #39 el: 11 de Octubre de 2005, 20:32:48 pm »
ERIK k els publikes de 2 en 2 kom els petitsuis? :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona