Autor Tema: JORNADA 13 CE SABADELL FC - UD LOGROÑÉS  (Llegit 19764 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: JORNADA 13 CE SABADELL FC - UD LOGROÑÉS
« Respondre #100 el: 15 de Novembre de 2009, 22:46:31 pm »
Jo estic una mica preocupat i més després de sentir a David Pirri a la roda de premsa. No sé si ha parlat de bona actitud en to seriós o en to humorístic que és com ha anat la roda de premsa... i em sembla que la cosa no està per massa bromes.
Realment s'ha vist una bona actitud?
Realment hem vist un equip que sortia mossegar? El Logroñés al 1r minuts ja n'ha tingut dues .....

NO HI HA hagut bona actitud per part dels jugadors sigui pel motiu que sigui. Jo demanaria als jugadors, que si no tenen ganes de jugar o realment creuen que no estàn bé fisícament o el que sigui que ho diguin. Castell ha sortit al minut 65 i ha fet autèntica llàstima veure'l jugar. Més per desgana que per una altra cosa.
Els jugadors han de sortir a menjar-se al rival i no acabar el partit com l'hem acabat, defenssant amb prou feines les contres rivals. Per cert, no pot ser que CADA jugada a pilota aturada al nostre favor (còrner, falta....) acabi en contres molt perilloses dels rivals.....
I un altre jugador que ara metix no pot jugar és Morales. No hi posa ni ganes ni actitud ni res de res. Ja no és un extrem, sinó que situat allí fa el mateix joc com si estigués a la mitja-punta mai buscant arribar fins la línia de fons. Si no et surten les coses, almenys corra i deixat la pell en cada jugada.

Personalment no he vist massa millora respecte a l'últim empat a 0 a casa davant el Dènia. De fet només veure les bandes ben obertes amb Blas portant perill crec que ha estat el més positiu. I també l'entrada de Joel ha fet que almenys donguéssim més sensació de poder marcar.

Tan de bo a Alcoi poguem guanyar perque és l'única forma de tirar cap amunt i ara la cosa comença a ser perillosa, sobretot per la imatge que dóna l'equip.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #101 el: 15 de Novembre de 2009, 23:01:24 pm »
Por lo que he oido ya que hoy no he podido ir  :rant: el partido ha sido más a conciencia con un buen juego en el medio del campo pero sin acierto cara a porteria.

Agradezco mucho los videos subidos por birrero ya que aunque sea solo dos jugadas se puede ver algo, mañana en el resumen del arlequinat veré más pero siempre esta bien que algun miembro del foro grabe como un resumén del partido.

En cuanto no se si ha sido así pero la aliniación inicial ha sido esta:

De Navas
Jaume  Agustín  Pelegrí  Bermudo

Roberto  Robles  Puigdollers  Blas

Arnal      Fran

Si no es así corregirme en algo y si es así afirmarmela.

Saludos

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #102 el: 15 de Novembre de 2009, 23:08:08 pm »
Por lo que he oido ya que hoy no he podido ir  :rant: el partido ha sido más a conciencia con un buen juego en el medio del campo pero sin acierto cara a porteria.

Agradezco mucho los videos subidos por birrero ya que aunque sea solo dos jugadas se puede ver algo, mañana en el resumen del arlequinat veré más pero siempre esta bien que algun miembro del foro grabe como un resumén del partido.

En cuanto no se si ha sido así pero la aliniación inicial ha sido esta:

De Navas

Arnal      Fran

Si no es así corregirme en algo y si es así afirmarmela.

Saludos

la alineacion es correcta aqui te la dejo con los cambios que a habido amigo

De Navas, Jaume, Bermudo, Agustín, Pelegrí, Puigdollers (Castell, 67´), Robles, Morales (Àxel, 67´), Blas, Arnal i Fran (Joel, 58´).

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #103 el: 15 de Novembre de 2009, 23:08:24 pm »
Jo estic una mica preocupat i més després de sentir a David Pirri a la roda de premsa. No sé si ha parlat de bona actitud en to seriós o en to humorístic que és com ha anat la roda de premsa... i em sembla que la cosa no està per massa bromes.
Realment s'ha vist una bona actitud?
Realment hem vist un equip que sortia mossegar? El Logroñés al 1r minuts ja n'ha tingut dues .....

NO HI HA hagut bona actitud per part dels jugadors sigui pel motiu que sigui. Jo demanaria als jugadors, que si no tenen ganes de jugar o realment creuen que no estàn bé fisícament o el que sigui que ho diguin. Castell ha sortit al minut 65 i ha fet autèntica llàstima veure'l jugar. Més per desgana que per una altra cosa.
Els jugadors han de sortir a menjar-se al rival i no acabar el partit com l'hem acabat, defenssant amb prou feines les contres rivals. Per cert, no pot ser que CADA jugada a pilota aturada al nostre favor (còrner, falta....) acabi en contres molt perilloses dels rivals.....
I un altre jugador que ara metix no pot jugar és Morales. No hi posa ni ganes ni actitud ni res de res. Ja no és un extrem, sinó que situat allí fa el mateix joc com si estigués a la mitja-punta mai buscant arribar fins la línia de fons. Si no et surten les coses, almenys corra i deixat la pell en cada jugada.

Personalment no he vist massa millora respecte a l'últim empat a 0 a casa davant el Dènia. De fet només veure les bandes ben obertes amb Blas portant perill crec que ha estat el més positiu. I també l'entrada de Joel ha fet que almenys donguéssim més sensació de poder marcar.

Tan de bo a Alcoi poguem guanyar perque és l'única forma de tirar cap amunt i ara la cosa comença a ser perillosa, sobretot per la imatge que dóna l'equip.

Estoy totalmente de acuerdo con tu opinión. No se trata ahora de cargar contra D. Pirri, pero si su ambición es la que ha mostrado en sus declaraciones post-partido, yo NO quiero que diriga ni un partido más de nuestro equipo. La directiva que se ponga ya las pilas y que fiche a un entrenador de verdad, que nos pueda sacar de esta situación, ya que si no se hace un cambio radical, nos vamos de verdad para abajo...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #104 el: 15 de Novembre de 2009, 23:45:50 pm »
Mutiu, ets un crack analitzant els partits. Estic d´acord en tot, al cent per cent. Falta actitud i sembla que ja no es un problema de l´entrenador. Sigui Moya, sigui Pirri o qui vingui. Alguns jugadors, no tots, tenen aquesta forma de jugar i no tenen caracter i aixo es molt perillós a segona b. Em recorda massa la temporada del descens a Tercera. Hi habia bons jugadors pero excepte Cañadas, sense caracter.
A la segona part hi vist més ganas, hem arribat més al área i fins i tot hem xutat. Pero hi havia el porter i nosaltres no atinem. El millor remat que de Robles i Pelegri de cap. I els davanters???? Arnal ha fet un cop de cap fluix més propi d´un infantil, el Joel esta més caigut que de peu i el pobre Fran se li veu sense cap confiança. El millor per mi ha estat el Blas Vilchez. Com a minim ha intentat cosetes ell sol.

No pinta be aixo. Ara Alcoi, on casi mai puntuem i l´any que ho vam aconseguir es va baixar... La clau serà guanyar a rivales de la nostre Lliga, pero ara sí que esta clar que aquesta temporada es evitar el descens. O sigui guanyar a Mahonés, Grama (hasta el gavá l´ha guanyat), Villajoyosa, Espanyol B i al menys arribar al Nadal fora de la zona de perill.

En quan al nou entrenador, jo crec que será el Llebaria del Gavà. Per Radio Sabadell han dit que estava a la tribuna i aixo crec que es sintomatic.
Per acabar la temporada em sembla bé pero per un projecte mes ambicios el veig ja una mica passat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #105 el: 15 de Novembre de 2009, 23:46:39 pm »

De Navas

Arnal      Fran

L'alineació ha estat aquesta, però Blas jugant per banda dreta i Morales per l'esquerra. És a dir, jugant a banda canviada. Diria que ni una sola vegada en tot el partit han canviat de banda, cosa que m'ha estranyat una miqueta.

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #106 el: 15 de Novembre de 2009, 23:52:13 pm »
En quan al nou entrenador, jo crec que será el Llebaria del Gavà. Per Radio Sabadell han dit que estava a la tribuna i aixo crec que es sintomatic.
Per acabar la temporada em sembla bé pero per un projecte mes ambicios el veig ja una mica passat.

Si ha de ser Llebaria qui vingui al Sabadell, que només sigui fins a 30 de juny.
De totes maneres em fa una mica de por que sigui ell, si realment vé recomanat per Manel Benavente, un home que ha estat capaç l'estiu passat de permetre que el Sabadell no fitxés un lateral dret titular.... i així ens van les coses també en defensa..... i no ho dic per Jaume que fa el que pot en aquella posició.

www.miequipo.es

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #107 el: 16 de Novembre de 2009, 00:05:13 am »
Otro más y pocos cambios se han visto... si, mejoras en el medio campo, y ya.

Sigue la mania de tirar balones largos hacia delante, sin jugar los balones ni nada...

Arnal a que juega? que hace? han habido un par de ocasiones que perfectamente podia irse solo y crear alguna ocasión, pero nada, siguen abriendo en banda y colgar el balón para ver si hay suerte. Que le echen h****s al asunto j****.

Enfin, ahora toca esperar a ver que hacemos en Alcoyano, pero las cosas están más bien negras...

Un saludo.

:trebol :bandera :bandera :scut :bandera :bandera :trebol
« Darrera modificació: 16 de Novembre de 2009, 00:08:39 am per X-Men Aigua »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #108 el: 16 de Novembre de 2009, 00:06:58 am »
Jolín, dec ser l'únic que he vist un partit..."diferent"... no podem esperar que l'ekip canvii d'un dia per l'altre completament, però avui he vist un ekip bastant ordenat i amb les idees bastant més clares del que s'ha de fer...val que ens han creat un parell d'ocasions clares al principi del partit quan als jugadors encara els debien tremolar les cames per veure la resposta de la gent, però després crec que hem estat força bé i defensivament no hem patit gaire... I crec que hi ha molta gent que hauria de deixar de veure tan de futbol per la tele de primera divisió...estem a segona b i no podem demanar que fem 10 ocasions clares de gol a cada partit eh...i menys si tenim en compte que anem 5ens per la cua i que el que és mes urgent es arreglar el tema defensiu, tot i que la falta de gol tb pot ser una mica preocupant...però primer s'ha de mirar pel tema defensiu, que si no et marken gols tens més possibilitats de guanyar un partit que no pas si ten marken algun...

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #109 el: 16 de Novembre de 2009, 00:50:37 am »
Vale primer et fel-licito per les imatges!!! Pero encara aixi no em conformo amb dos o maxim tres ocasions clares en un partit contra un equip com el Logroñes que per a mi a diferencia del Mallorca o Barça B no es res de l'altre mon... i clar si no som capaços de treure els tres punts a casa contra equips aixi doncs imaginat tenir que anar ara al camp de l'Alcoyano a fer el que no hem sapigut fer al nostre camp!!! I despres el tema dels davanters que tenim; que no hagim marcat cap gol despres de 12 jornades comença a ser com a minin una mica escandalos!! Voleu dir que si haguessin fitxat a un davanter una mica mes contrastat? no hagues marcat cap gol encara??? Jo crec que no!! I de aixo en queixo de que han fitxat de tot menys a un bon davanter, s'han oblidat??? Em dona la sensacio que estem a la temporada que jugava el gran davanter Gallo i Orife!!! Pero bueno jo ja paso, ja ens ho trovarem!!! :allloro

Nota administració: S'han eliminat les imatges quotejades per a evitar sobrecarregar el fòrum.
« Darrera modificació: 16 de Novembre de 2009, 08:37:19 am per X-Men Aigua »

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #110 el: 16 de Novembre de 2009, 10:36:41 am »
Que nuestros delantros no funcionan está más que claro, pero tengo una seria duda. Porqué se empeñaba Moya y ahora parece que también Pirri, en qe Arnal juegue de delantero centro? Xq Joel nunca juega en punta como referente de ataque al igual que Fran y siempre tienen que acabar cayendo a banda? No sería más coherente dejar a Fran como referencia en punta y Arnal de 2º delantero o caido a banda?

Cada vez entiendo menos de fútbol...

Salud, suerte y paciencia, santa paciencia...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #111 el: 16 de Novembre de 2009, 14:33:23 pm »

No vindrà. Segons m'ha dit un company de penya que li ha preguntat a ell i li ha dit que no li paguen el que ell val.
Resum: La directiva no vol gastar-se un duro.
Honor al Sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #112 el: 16 de Novembre de 2009, 15:34:04 pm »

No vindrà. Segons m'ha dit un company de penya que li ha preguntat a ell i li ha dit que no li paguen el que ell val.

Me cuesta muuuuuuuuuucho de creer que un profesional diga que no ficha porque no le pagan lo que vale. No conozco a Llebaria en persona pero se le ve una persona muy seria para decir semejante tonteria.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #113 el: 16 de Novembre de 2009, 15:41:34 pm »

De Navas

Arnal      Fran

L'alineació ha estat aquesta, però Blas jugant per banda dreta i Morales per l'esquerra. És a dir, jugant a banda canviada. Diria que ni una sola vegada en tot el partit han canviat de banda, cosa que m'ha estranyat una miqueta.

A mi también me extrañó que jugaran a banda cambiada. Siempre se dice que es para aprovechar los slaloms interiores y poder chutar con la pierna buena. Pero la realidad es que en la primera parte a Blas le llegaron dos pelotas para entrar solito por banda derecha, pero mientras se acomodaba la pelota, queria cambiarla a la izquierda... perdimos toda opción. Me extrañó que el primer dia que tenemos un delantero centro de referencia (Fran) y un segundo punta no aprovecharamos centros al área de los carrileros naturales de cada banda (Morales derecha y Blas izquierda). Pero no es ninguna critica a Pirri, seguro que él cree en este sistema y a él le debe haber funcionado como jugador, de hecho en la segunda parte Blas en banda derecha fue lo mejor del partido.

Por cierto, creo que es importante saber si Pirri tiene continuidad o no, porque va a ser negativo que él ,en un partido o dos, haga su sistema (diferente al de Moya) para que luego venga otro entrenador y lo cambie a las dos semanas, tal y como estamos, no nos volvamos locos nosotros mismos.
Si va a durar un partido más  y estando Dorado es casi mejor seguir con el mismo sistema de toda la liga y centrarse únicamente en la motivación de los jugadores para levantarles el ánimo. Luego cuando venga el definitivo que establezca el sistema que quiera.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #114 el: 16 de Novembre de 2009, 18:21:36 pm »

Me cuesta muuuuuuuuuucho de creer que un profesional diga que no ficha porque no le pagan lo que vale. No conozco a Llebaria en persona pero se le ve una persona muy seria para decir semejante tonteria.

Tothom té un preu, no sé de qué t'estranyes si tú mateix dius que és un professional i millor que ell no sap ningú el que pot demanar en el mercat actual.
Honor al Sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #115 el: 16 de Novembre de 2009, 18:24:53 pm »

Tothom té un preu, no sé de qué t'estranyes si tú mateix dius que és un professional i millor que ell no sap ningú el que pot demanar en el mercat actual.

Totalment d'acord que es un professional i que pot demanar el que ell creu just, però el que m'extranya es que vagi dient a la gent que no fitxarà perquè no li donen el que es mereix.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #116 el: 17 de Novembre de 2009, 08:55:23 am »

Totalment d'acord que es un professional i que pot demanar el que ell creu just, però el que m'extranya es que vagi dient a la gent que no fitxarà perquè no li donen el que es mereix.
Jo conec al fill del president del Esplugenc (Equip on va debutar com entrenador) que es amic intim del Llevaria
I m'ha dit que al Llevaria li agradaria entrenar al Sabadell
VISCA EL SABADELL

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #117 el: 17 de Novembre de 2009, 09:10:55 am »
a mi me estraña que el Llevaria haya dicho eso  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #118 el: 17 de Novembre de 2009, 10:11:37 am »
ostres, quin partit vaig veure jo, esteu dient que el mig del camp va jugar bé?, si no arriba a ser per De Navas estariem parlant d'un partit per oblidar. Deu meu, com canvien les coses i les opinions

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #119 el: 17 de Novembre de 2009, 17:45:02 pm »
ostres, quin partit vaig veure jo, esteu dient que el mig del camp va jugar bé?, si no arriba a ser per De Navas estariem parlant d'un partit per oblidar. Deu meu, com canvien les coses i les opinions

Raros, es que inclus amb les intervencions del De Navas va ser un partit totalment per oblidar!!! :ko