Mutiu, ets un crack analitzant els partits. Estic d´acord en tot, al cent per cent. Falta actitud i sembla que ja no es un problema de l´entrenador. Sigui Moya, sigui Pirri o qui vingui. Alguns jugadors, no tots, tenen aquesta forma de jugar i no tenen caracter i aixo es molt perillós a segona b. Em recorda massa la temporada del descens a Tercera. Hi habia bons jugadors pero excepte Cañadas, sense caracter.
A la segona part hi vist més ganas, hem arribat més al área i fins i tot hem xutat. Pero hi havia el porter i nosaltres no atinem. El millor remat que de Robles i Pelegri de cap. I els davanters?
Arnal ha fet un cop de cap fluix més propi d´un infantil, el Joel esta més caigut que de peu i el pobre Fran se li veu sense cap confiança. El millor per mi ha estat el Blas Vilchez. Com a minim ha intentat cosetes ell sol.
No pinta be aixo. Ara Alcoi, on casi mai puntuem i l´any que ho vam aconseguir es va baixar... La clau serà guanyar a rivales de la nostre Lliga, pero ara sí que esta clar que aquesta temporada es evitar el descens. O sigui guanyar a Mahonés, Grama (hasta el gavá l´ha guanyat), Villajoyosa, Espanyol B i al menys arribar al Nadal fora de la zona de perill.
En quan al nou entrenador, jo crec que será el Llebaria del Gavà. Per Radio Sabadell han dit que estava a la tribuna i aixo crec que es sintomatic.
Per acabar la temporada em sembla bé pero per un projecte mes ambicios el veig ja una mica passat.