Autor Tema: JORNADA 13 CE SABADELL FC - UD LOGROÑÉS  (Llegit 19769 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: JORNADA 13 CE SABADELL FC - UD LOGROÑÉS
« Respondre #120 el: 17 de Novembre de 2009, 19:17:54 pm »
Lo que va comentar Llebaria debia de ser veritat pk al DS d'avui surten declaracions de Soteras dient que l'entrenador que busquen es jove i amb ganes , pk no tenen diners per fitxar entrenadors consagrats. Doncs si volen entrenadors joves jo em quedaria amb  David Pirri , que em va agradar força la forma d'explicar-se en roda de premsa , total , de "perdidos al rio" no? Patir per baixar no patirem sigui l'entrenador que sigui , i lluitar pel playoff ja hem fet tard , com a molt acabar amb dignitat per copa del rey i ja sta , per fer això esperant l'any ke ve em quedo tal cual

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 17 de Novembre de 2009, 20:26:43 pm »
Lo que va comentar Llebaria debia de ser veritat pk al DS d'avui surten declaracions de Soteras dient que l'entrenador que busquen es jove i amb ganes , pk no tenen diners per fitxar entrenadors consagrats. Doncs si volen entrenadors joves jo em quedaria amb  David Pirri , que em va agradar força la forma d'explicar-se en roda de premsa , total , de "perdidos al rio" no? Patir per baixar no patirem sigui l'entrenador que sigui , i lluitar pel playoff ja hem fet tard , com a molt acabar amb dignitat per copa del rey i ja sta , per fer això esperant l'any ke ve em quedo tal cual

Jo no ho tinc tant clar: al Pirri no el veig amb caràcter i penso que se'l poden rifar els més veterans. Per una altra banda agafaria la pasta per fitxar un nou entrenador i fitxaria un bon davanter o un parell de bons jugadors.

Desconnectat N´Kono

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #122 el: 17 de Novembre de 2009, 20:50:00 pm »

Jo no ho tinc tant clar: al Pirri no el veig amb caràcter i penso que se'l poden rifar els més veterans. Per una altra banda agafaria la pasta per fitxar un nou entrenador i fitxaria un bon davanter o un parell de bons jugadors.
Si no podem lluitar pel playoff l´entrenador potser que es quedi Pirri, ara, totalment d´acord en fitxar un bon davanter.Si no fiquem pilotes a la xarxa no hi ha res a fer...

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #123 el: 18 de Novembre de 2009, 09:27:41 am »
millor que fitxin a un bon mitgcampista que posi pilotes en condicions als devanters
VISCA EL SABADELL

Desconnectat pisuke

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #124 el: 18 de Novembre de 2009, 11:21:32 am »
Ningú amb dos drits de front es creu q Llebaria hagi dit aquesta tonteria.
Em consta que està molt il·lusionat amb aquesta possibilitat, i tinc la sensació que el problema està en que moltes persones estan opinant i no se sap per on tirar...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #125 el: 18 de Novembre de 2009, 11:27:41 am »
Ningú amb dos drits de front es creu q Llebaria hagi dit aquesta tonteria.
Em consta que està molt il·lusionat amb aquesta possibilitat, i tinc la sensació que el problema està en que moltes persones estan opinant i no se sap per on tirar...

Segur que tu saps millor que ningú el que pensa Llebaria de tot això. Diga-ho i sortirem de dubtes.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat pisuke

• Invitat
  • *
« Respondre #126 el: 18 de Novembre de 2009, 11:35:29 am »
Doncs el que posava en el meu missatge, que el problema no seran ni els diners ni les ganes d'entrenar al Sabadell, sinó que el club no tingui clara l'aposta que vol fer...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #127 el: 18 de Novembre de 2009, 13:10:15 pm »
Doncs el que posava en el meu missatge, que el problema no seran ni els diners ni les ganes d'entrenar al Sabadell, sinó que el club no tingui clara l'aposta que vol fer...

Ok. Però una cosa, el club ja li ha fet una oferta a Llebaria?
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat pisuke

• Invitat
  • *
« Respondre #128 el: 18 de Novembre de 2009, 13:59:19 pm »
Sí, hi han parlat, però potser també han parlat amb d'altres, pel que es diu pel forum...també em consta que s'han ofert com 25 entrenadors, entre ells Chapi Ferrer