Autor Tema: con un par.....  (Llegit 3288 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: con un par.....
« Respondre #20 el: 09 de Octubre de 2005, 21:40:18 pm »
Et dono la raó BIRRI que hi han hagut provocacions de certs elements sabadellencs, però jo he entrat al camp 35 minuts abans, i hauries d'haver escoltat els càntics. No és precissament l'afició del Sant Andreu ni la del Novelda. Tot i que potser hi ha aficions molt pitjors que la del Terrassa (per exemple Castelló, Badalona, ...).

si si nomes entrar al kamp kuan kedarien uns 50 minuts no an animat al terrassa ens an insultat a nusaltres k jo tmb i era present...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #21 el: 09 de Octubre de 2005, 21:41:39 pm »
Quan baixava de tirbuna pujaven els directius del terrassa. He deixat anar un "ni contra nueve nos ganan"  :laugh: A més, darrere meu tenia a unes companyes i amics em sembla del terrassa que m'han hagut d'aguantar  :icon_exclaim: i per acabar, davant meu estava el Juanma Cruz amb la seva family i també m'ha semblat veure pasar un cotxe on estava el Diego Torres  :yes: :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 09 de Octubre de 2005, 21:44:37 pm »
No he dit això, però si consideres que per fer allò son una afició dolenta... em sembla q nosaltres tb pq molts dels nostres tb ho fan. I tiu, quan nosaltres hem marcat el penal hauries d'haver estat on estava jo eh? Que ells no han fet res que no haguem fet nosaltres quan han fotut el seu penal. Això es rivalitat esportiva i ja està, però m'ha sobrat molt la gent que passava per davant meu retant als del terrassa per barallar-se. M'ha fet pena, i ho dic així, pena, veure a tios que mai a la meva vida els havia vist a la nova creu alta, anant de gallitos i encarantse als egarencs. Ells no son uns sants, però primer hem de mirar a casa nostra i després ja ens preocuparem de la casa dels demés.

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #23 el: 09 de Octubre de 2005, 21:47:32 pm »
brindamos con cavaaaa esta victoriaaa!!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12570
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 10 de Octubre de 2005, 00:44:26 am »
me alegro de vuestra victoria pk nosotros no hemos jugadoa  nuestro nivel i vosotros habeis exo un partidazo...espero k kambie esto en el olim pik i estoi kasis eguro, pero aun i asi :  FELICIDADES OS LO HABEIS MERECIDO (h5)

Merci per les felicitacions. Espero que l'any que bé ens veiem a Segona 'A' :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #25 el: 10 de Octubre de 2005, 00:46:47 am »
PAnsobao: me alegro de vuestra victoria pk nosotros no hemos jugadoa  nuestro nivel i vosotros habeis exo un partidazo...espero k kambie esto en el olim pik i estoi kasis eguro, pero aun i asi :  FELICIDADES OS LO HABEIS MERECIDO (h5)

Veí eres un ejemplo a seguir para muxos de los aficionados del terrassa :ok Gracias pos las felicitaciones :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!