Autor Tema: LAVABOS FASTIGOSOS  (Llegit 1580 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
  • Gènere: Masculí
LAVABOS FASTIGOSOS
« el: 09 de Novembre de 2009, 09:46:16 am »
Sr Soteras, Sr Bustos i d'emes membres de la Junta (ja se que no llegiu el foro)

Siusplau poseu paper als lavabos, poseu sabó als lavabos.
Tinc una nena de 5 anys i un nen de 3 i cada setmana els lavabos foten pena.
A qualsevol camp de regional tinc paper del cul i sabó al lavabo.

Deixeu de sortir a la tele i preocupeu-se mes dels socis, que cada cop som menys al camp, aviat semblarem el Olímpic
VISCA EL SABADELL

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: LAVABOS FASTIGOSOS
« Respondre #1 el: 09 de Novembre de 2009, 11:06:31 am »
totalmente de acuerdo y no es solo eso hay un monton de cosas mas, al campo lo mas que le hacen es pintar las gradas de año en año y poco mas :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 11 de Novembre de 2009, 17:56:37 pm »
Res de nou sota el sol.
Amb un rollo gegant a l'entrada de cada labavo, en un dispensador, n'hi hauria prou.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 15 de Novembre de 2009, 07:11:16 am »
Res de nou sota el sol.
Amb un rollo gegant a l'entrada de cada labavo, en un dispensador, n'hi hauria prou.

Si al cap de cinc minuts estaria al mig del camp, el que es podria fer es al barraca del màrqueting del Sabadell es podria dispensar paper. encara que sigui envasat i amb els colors arlequinats, jo me l'emporto de casa (si me n'enrecordo)

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #4 el: 15 de Novembre de 2009, 13:14:40 pm »
Perquè només us queixeu d'aquestes coses quan l'equip està fotut? Acàs quan guanyem hi ha paper i sabó als lavabos?

Mira q en fot d temps q no hi ha paper ni sabó i no dic q sigui correcte però no cal treure aquests temes sempre quan les coses van malament.
I si no hi ha paper als lavabos suposso que serà degut a que molta gent en feia un mal ús. Que no són poques les vegades que he vist rotllos de paper sencers dintre de la tassa del vàter. El problema està en q per culpa d'uns quants gamberros la resta d'afició s'ha de dur els kleenex de casa per anar a la NCA.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #5 el: 15 de Novembre de 2009, 13:35:38 pm »
por la parte que me toca decir que yo ya critique esos desperfectos el año pasado cuando el equipo iba cuarto concretamente creo recordar que fue despues del partido que se empato en casa contra el Villarreal B, en ese partido llovio y critique la zona de general que en algunas zonas se hacen tramos navegables, a mi me da igual que el equipo vaya bien o mal para criticar esta directiva lo esta haciendo ultimamente todo mal, y cada vez pasa mas del socio si no porque al hacer los carnets nuevos no recordaron que cada socio tenia 2 invitaciones? porque yo me entere porque pregunte  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 15 de Novembre de 2009, 15:38:00 pm »
por la parte que me toca decir que yo ya critique esos desperfectos el año pasado cuando el equipo iba cuarto concretamente creo recordar que fue despues del partido que se empato en casa contra el Villarreal B, en ese partido llovio y critique la zona de general que en algunas zonas se hacen tramos navegables, a mi me da igual que el equipo vaya bien o mal para criticar esta directiva lo esta haciendo ultimamente todo mal, y cada vez pasa mas del socio si no porque al hacer los carnets nuevos no recordaron que cada socio tenia 2 invitaciones? porque yo me entere porque pregunte  :beer2 :beer2

A q tenemos invitaciones? No lo sabia.

Y q hay q pillarlas entre semana también como el año pasado no??

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #7 el: 23 de Novembre de 2009, 14:31:51 pm »

A q tenemos invitaciones? No lo sabia.

Y q hay q pillarlas entre semana también como el año pasado no??

si eso me dijo el Albert de las oficinas hay que pillarlas antes del sabado igual que el año pasado, tenemos dos cada socio segun me dijo  :beer2 :beer2
visca el sabadell