Autor Tema: NO ES POT ANAR AMB TANTA MISÈRIA PER LA VIDA  (Llegit 10093 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NO ES POT ANAR AMB TANTA MISÈRIA PER LA VIDA
« Respondre #40 el: 04 de Desembre de 2009, 13:13:10 pm »
O el dia de l’Osasuna B, desprès del partit empatant a zero a casa molts directius no van celebrar un gol del RM contra el Sevilla, en viu i en directe i en exclusiva per a Ràdio Sabadell?

Perdona la correcció, però l'empat va ser a 1. El demés, tot correcte. Però t'invito a una reflexió: Tu no celebres algun gol del Llevant o d'algun altre equip alguna vegada?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 04 de Desembre de 2009, 13:51:59 pm »
O el dia de l’Osasuna B, desprès del partit empatant a zero a casa molts directius no van celebrar un gol del RM contra el Sevilla, en viu i en directe i en exclusiva per a Ràdio Sabadell?

Perdona la correcció, però l'empat va ser a 1. El demés, tot correcte. Però t'invito a una reflexió: Tu no celebres algun gol del Llevant o d'algun altre equip alguna vegada?

Ja estem en el mateix cas que el del Laporta ... a casa seva o privadament, la Banda del Soteras, que celebri el que vulgui, però a la tribuna de la NCA, és una falta de respecte per al Soci, i més de la manera que va ser el nostre partit...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #42 el: 04 de Desembre de 2009, 14:03:19 pm »

Ell no se, peró jo, NO.

Tant me fa que el Madrid guanyi al Camp Nou com que el Barça guanyi la lliga.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #43 el: 04 de Desembre de 2009, 14:08:10 pm »
Totalment cert, Kita que se va celebrar i se va sentir tots els crits davant la estupefacció de Sergi Garcés i de l'altre que en aquells moments retransmetis, crec que se diu Toni. Cert que m'he equivocat, i van quedar 1-1, per açò no jugo al trívial, tinc a vegaes una memòria dolenta.

Ell no se, peró jo, NO.

Tito, birrero, collona, jo celebre gols del Llevant, del Barça, del Sant Andreu, de l'Alzira o del Massamagrell si cal, però mai en un camp on no juguen estos equips i menys representant a un club. Quan estigué treballant tant per al Llevant com per al Sant Andreu, me guardava molt ni que sigués per un gol del Sabadell.
Se pot estimar a dues dones, però mai celebrar amb una l'aniversari de l'altri.  :wink2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #44 el: 05 de Desembre de 2009, 13:46:22 pm »
Totalment cert, Kita que se va celebrar i se va sentir tots els crits davant la estupefacció de Sergi Garcés i de l'altre que en aquells moments retransmetis, crec que se diu Toni. Cert que m'he equivocat, i van quedar 1-1, per açò no jugo al trívial, tinc a vegaes una memòria dolenta.

Ell no se, peró jo, NO.

Tito, birrero, collona, jo celebre gols del Llevant, del Barça, del Sant Andreu, de l'Alzira o del Massamagrell si cal, però mai en un camp on no juguen estos equips i menys representant a un club. Quan estigué treballant tant per al Llevant com per al Sant Andreu, me guardava molt ni que sigués per un gol del Sabadell.
Se pot estimar a dues dones, però mai celebrar amb una l'aniversari de l'altri.  :wink2:

bona frase, si senyor!