Autor Tema: Ramon Moya deixa de ser entrenador del Sabadell  (Llegit 11876 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
és el que necessitavem, ara crec que aconseguirem la remontada
« Respondre #80 el: 10 de Novembre de 2009, 14:14:06 pm »
ara que hem canviat d'entrenador, ja que penso que se li havia acabat l'etapa en el sabadell, ara escalarem posicions a la taula de la classificació estic convençut...

Visca el Sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: és el que necessitavem, ara crec que aconseguirem la remontada
« Respondre #81 el: 10 de Novembre de 2009, 14:18:51 pm »
Jo no crec que el problema sigui l'entrendor...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
Re: és el que necessitavem, ara crec que aconseguirem la remontada
« Respondre #82 el: 10 de Novembre de 2009, 14:28:30 pm »
ara que hem canviat d'entrenador, ja que penso que se li havia acabat l'etapa en el sabadell, ara escalarem posicions a la taula de la classificació estic convençut...

Visca el Sabadell
Si tot fos tant fàcil...
A veure si és veritat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
Re: Ramon Moya deixa de ser entrenador del Sabadell
« Respondre #83 el: 10 de Novembre de 2009, 16:19:42 pm »
bueno era de los que queria un cambio de entrenador porque se habia acabado su ciclo, pero aun asi moya se merece salir por la puerta grande no puede irse así, creo que moya lo a dado todo por este club, y con él an sido unos años magnificos, personalmente lo echare de menos, aunque pediamos que lo mejor pal club era cesarlo, espero que algun dia vuelva a sentar-se en ese banquillo donde nos a dado más alegrias que decepciones! con el creo yo que emos passado los mejores momentos en muchos años, aunque este no a empezado bien, nos subio a 2b y el año passado de no ser por un arbitro nos subia a 2a.
MOYAAA GRACIAS POR TU DEDICACIÓN A ESTE CLUB Y MUCHA SUERTE!! DEJATE VER POR LA NOVA CREU ALTA!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #84 el: 10 de Novembre de 2009, 16:43:30 pm »
Jo no crec que tingu tota la culpa l'entrenador, jo crec que es tindria de fotra fora mes al Sr. Benavente, perque aquest señor se li hauria de preguntar: on estan De la Plata, Jorge Campos, Juan Carlos Mejias, Sergio Iglesias, Javi Rodriguez??? (que anda que no es nota a faltar un davanter com ell que: -Faria mes o menys gols pero sempre que sortia feia anar de cul a les defenses; ah i marcava!! Cosa que els d'aquest any...) I a mes estavem conjuntats i ja tenien experiencia de fer Play-off!! Pero clar aqui sempre que tenim algo rodat: L'AUTODESTRUIM!!!! Per aixo l'objectiu d'aquest any a deixat de ser play-off d'ascens, per la permanencia!!! I contra el Logroñes amb aquest equip mas de lo mismo A PATIR!!!!!!!!!! De totes maneres ara ja no hi ha mes remei i espero que l'entrenador que vingui o tiri endavant pero amb aquesta plantilla i sense un DAVANTER de veritat o te magre!!!!! Ojala m'equivoqui!!!   :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #85 el: 10 de Novembre de 2009, 16:50:32 pm »
Estic flipant amb el bombo que li doneu alguns a Javi Rodriguez .. sino fos perquè vaig anar a casi tots els partits del Sabadell l'any passat em pensaria que era Romario i que va fer 50 gols xDD i si també trobeu a faltar a Jorge Campos ya apaga y vámonos, només t'ha faltat dir que trobes a faltar al Siso també perquè clar, va marcar a Santaco y a Benidorm .. l'unic jugador dels que nombres que va fer una grandissima temporada es Mejias i s'han portat 2 bons jugadors en el seu lloc, com Castell i Robles, que no estiguin jugant bé ja és un altra problema ..

Algú sap si també ha marxat Sergio Dorado?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #86 el: 10 de Novembre de 2009, 17:01:03 pm »
Estic flipant amb el bombo que li doneu alguns a Javi Rodriguez .. sino fos perquè vaig anar a casi tots els partits del Sabadell l'any passat em pensaria que era Romario i que va fer 50 gols xDD i si també trobeu a faltar a Jorge Campos ya apaga y vámonos, només t'ha faltat dir que trobes a faltar al Siso també perquè clar, va marcar a Santaco y a Benidorm .. l'unic jugador dels que nombres que va fer una grandissima temporada es Mejias i s'han portat 2 bons jugadors en el seu lloc, com Castell i Robles, que no estiguin jugant bé ja és un altra problema ..

Tenint en comte que Javi Rodriguez sortia sempre de suplent no fotis que prefereixes a un tal golejador Fran Arevalo que porta 0 gols i no fotis que prefereixes a Chapi Arnau que a Jorge Campos... vinga home!!!! A Siso no te'l anomeno perque per a mi aquest tio si sobraba!!!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #87 el: 10 de Novembre de 2009, 17:05:18 pm »

Tenint en comte que Javi Rodriguez sortia sempre de suplent no fotis que prefereixes a un tal golejador Fran Arevalo que porta 0 gols i no fotis que prefereixes a Chapi Arnau que a Jorge Campos... vinga home!!!! A Siso no te'l anomeno perque per a mi aquest tio si sobraba!!!

pero si Jorge Campos era un coladero a darrera, et recordo que durant la ultima fase del campionat i els play offs  jugava Jaume de lateral i Campos estava a la banqueta perque l'unic que feia bé son les sacades de banda, que les fotia al punt de penalt .. amb això no et dic que chapi sigui millor o pitjor, sino que era un jugador totalment prescindible .. si el nou entrenador confia en Fran, ja veuràs el resultat que dona.
« Darrera modificació: 10 de Novembre de 2009, 17:08:36 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #88 el: 10 de Novembre de 2009, 17:29:38 pm »

pero si Jorge Campos era un coladero a darrera, et recordo que durant la ultima fase del campionat i els play offs  jugava Jaume de lateral i Campos estava a la banqueta perque l'unic que feia bé son les sacades de banda, que les fotia al punt de penalt .. amb això no et dic que chapi sigui millor o pitjor, sino que era un jugador totalment prescindible .. si el nou entrenador confia en Fran, ja veuràs el resultat que dona.

per mi no era tal coladero, al contrari era un tio que pujava bastant be la banda, inclus ara recordo que fins i tot va marcar!! (un altre cosa es que l'entrenador li perdes la cofiansa) I respecte a Fran ojala tiguis raò pero segueixo pensant que si havien de prescindir de Javi Rodriguez tenien d'haber portat un altre davanter tipo a ell i si no tel quedes collons!! Independement que hagues vingut Fran o no :scut

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #89 el: 10 de Novembre de 2009, 17:38:23 pm »
No se Brylle, jo crec que tenim millor equip que l'any passat pero no sé perquè no funciona , aviam si amb nous aires a la banqueta ens tornen a ilusionar pel bé de tots.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #90 el: 10 de Novembre de 2009, 17:48:52 pm »
No se Brylle, jo crec que tenim millor equip que l'any passat pero no sé perquè no funciona , aviam si amb nous aires a la banqueta ens tornen a ilusionar pel bé de tots.  :xin-xin

Ojala sigui com tu dius PIPO; pero et dona rabia que quant per fi sembla que tens un equip mes o menys format i que aquest any tindria mes acoplament i experiencia te'l destrossin!!!! I aixo te molt a veure el Benavente.Pero bueno a veure si l'entrenador que vingui pot fer algo!! :confused:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #91 el: 10 de Novembre de 2009, 18:47:47 pm »
Sempre passa igual en akest club. No tenim reflexes ni mà ferma per fer les coses quan toquen. Al senyor Moya se'l va fitxar per lo que sabia fer , es a dir , tornar a 2aB de seguida i consolidar l'equip. Ho va fer , molt bé , gracies per tot i t'en vas com un senyor quan tocava. Pro no , nosaltres , cecs com sempre , renovem eternament sense meditar les coses , per després a la que van maldades fotre fora un bon home com una rata. Tard i malament , com sempre

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #92 el: 10 de Novembre de 2009, 19:31:19 pm »
Sempre passa igual en akest club. No tenim reflexes ni mà ferma per fer les coses quan toquen. Al senyor Moya se'l va fitxar per lo que sabia fer , es a dir , tornar a 2aB de seguida i consolidar l'equip. Ho va fer , molt bé , gracies per tot i t'en vas com un senyor quan tocava. Pro no , nosaltres , cecs com sempre , renovem eternament sense meditar les coses , per després a la que van maldades fotre fora un bon home com una rata. Tard i malament , com sempre

Tampoc és aixó: si haguéssim ascendit no ho diries.

El que passa es que hem volgut estalviar massa i passa el que passa. Aqui sempre anem de miseries per la vida i la vida de miserable es cara. Probablement no cal fitxar el Suquía o el Diego Torres de l'època, peró si referents que no tenim per que ens hem venut.

I EREN GRATIS! Per que ja veurem quan deixem de recaptar fent una temporada de pena!

La culpa de qui es!

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #93 el: 10 de Novembre de 2009, 19:35:56 pm »
 :scut :bandera Aunque no guste yo voy a decir que este entrenador en mi opinión tenia que haber acabado la temporada puesto que hasta el momento siempre ha cumplido con sus objetivos. Ya sé que alguno me dirá que algún año no lo cumpliría y luego sería tarde. Yo era de los que opinaba que no tendría que haber empezado la temporada y ésta habría sido planificada en lo bueno y en lo malo por otro entrenador, pero que ya que la empezó él la tendría que haber acabado él.
     Pero sobretodo lo que más me toca las narices són las formas en como se hacen aquí las cosas, se le ha echado de mala manera cuando estoy seguro de que se lo hubieran comunicado a él en su debido tiempo y luego hacerlo más delicado en una rueda de prensa conjunta para agradecerle todo lo que ha llegado a hacer por este club. También estoy muy cabreado de como ejerce esta directiva porque están haciendo precisamente lo que provocó que éste club cayera casi en el olvido en esta ciudad con falsas promesas de temporada a temporada y sobretodo en la venta de humo en cuanto a proyecto deportivo. Y que quede bién claro que tras el mister tendrían que ir desfilando algunos más.............
     Por cierto el domingo vi a Enrique Martín en la tribuna, no sé si se habrá comentado ya este echo por aquí. :scut :bandera
                                                    POR ENCIMA DE TODO VISCA EL C.E.SABADELL
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #94 el: 11 de Novembre de 2009, 20:46:24 pm »
Jo penso que aquest equip necessitava respirar aires renovats, haviem entrat en una dinàmica massa negativa i el partit del diumenge ja va ser el colmo, ho sap tothom qui ho va veure, feia temps que no veia a l'afició desfilant cap a casa a la que anaven passant els minuts.
Esperem que qui vingui faci bé el seu paper, no sé qui serà però que tingui sort, igual que el Moya tingui sort en el seu futur.
Visca el Sabadell que està per sobre de tot  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #95 el: 12 de Novembre de 2009, 10:27:58 am »
tercera etapa Uribarri?  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat chus_1op3z

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
Re:Ramon Moya deixa de ser entrenador del Sabadell
« Respondre #96 el: 20 de Desembre de 2009, 23:58:44 pm »
 :bandera

Moya no tenía toda la culpa pero un kambio d mister nos ha ido de perlas. al menos para cambiar la mano del ekipo saludos