Autor Tema: BON ROTLLO AL VESTIDOR?  (Llegit 5011 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
  • Gènere: Masculí
BON ROTLLO AL VESTIDOR?
« el: 10 de Novembre de 2009, 00:23:42 am »
Trec aquí un tema que em preocupa.
Hi ha bon rotllo al vestidor?
Si és així no cal preocupar-se ja que entre tots faran pinya i segur que ho tiren endavant, em preocuparia el cas que hi haguessin diversos grups i que cadascun anés a la seva o que hi haguessin alguns jugadors que anessin en contra de la resta.

Tinc la sensació que passa alguna cosa. L'any passat es veia un grup molt unit i aquest any sembla que cadascú va a la seva.

Només son sensacions, i només puc opinar des de la vesant d'aficionat. Que en penseu vosaltres????

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
Re: BON ROTLLO AL VESTIDOR?
« Respondre #1 el: 10 de Novembre de 2009, 00:57:12 am »
Yo no creo que haya ni mal ni buen rollo, si no que como apuntaba me parece que kita en otro post y el propio Ramón Moya en rueda de prensa, hay algunos jugadores a los que les pesa demasiado la dinámica negativa y supongo que estarán desencantados, desilusionados y sin ganas de afrontar una temporada en la que se trate de evitar el descenso, y esto también les puede llevar a tener una peor forma física y a no dar el 100% ya por inercia. Todo esto posiblemente se suma a lo quemaos que estarán algunos jugadores por el sistema táctico, las palizas fisicas, jugar en posiciones extrañas, etc. a los que Moya les habrá sometido, y no descarto que otros jugadores como por ejemplo Juvenal o Fran hayan cuestionado ciertas decisiones del entrenador ya que este en muchos partidos ha hecho jugar en su puesto a otros menos válidos e incluso que se esforzaban mucho menos dentro del campo. Ese punto de mal rollo se puede dar si jugadores que se esfuerzan tipo Xavi Pelegrí, De Navas o Chapi Arnau, junto con los sub-23 que ni la huelen recriminan a los jugadores que se arrastran por el campo su actitud.

Espero que el nuevo entrenador sepa afrontar todas estas cuestiones, saque un mayor rendimiento a los jugadores, haciendo jugar a quien se lo merezca y en su posición natural, haciendo retoques en el sitema táctico cuando sea necesario y consiga recobrar la confianza en los jugadores y las ganas de luchar por algo en lo que resta de temporada.  :beer2

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #2 el: 10 de Novembre de 2009, 13:14:02 pm »
Trec aquí un tema que em preocupa.
Hi ha bon rotllo al vestidor?
Si és així no cal preocupar-se ja que entre tots faran pinya i segur que ho tiren endavant, em preocuparia el cas que hi haguessin diversos grups i que cadascun anés a la seva o que hi haguessin alguns jugadors que anessin en contra de la resta.

Tinc la sensació que passa alguna cosa. L'any passat es veia un grup molt unit i aquest any sembla que cadascú va a la seva.
Només son sensacions, i només puc opinar des de la vesant d'aficionat. Que en penseu vosaltres????

et recordo que l'any passat ja hi havien problemes entre ells, els que van signat la prima i els que no.

I aquest any sembla que també ni han però el per que no ho se, es més em dona la sensasió que es problema de lideratge que hi han uns jugadors que volen ser els que manin

friend

• Visitant
« Respondre #3 el: 11 de Novembre de 2009, 15:37:37 pm »
Segons Moya hi havia 2 jugadors q li feien la vida imposible dintre del vestidor... haurien de ser els dos primers jugadors q marxesin si aixo es cert, i mes igual com es diguin i si es sabadellenc o no es sabadellenc, en akest ekip no volem jugadors poc compromesos en l'equip.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 11 de Novembre de 2009, 15:41:12 pm »
segun he leido hoy en el mundo deportivo Soteras dijo que la baja de Moya no seria la unica y que en diciembre se iria algun jugador  :beer2 :beer2
visca el sabadell

friend

• Visitant
« Respondre #5 el: 11 de Novembre de 2009, 15:45:37 pm »
Em sembla lamentable que el Moya vulgui sancionar a dos jugadors i la directiva s'hi negui i faci pagar els plats a l'entrenador. Vingui l'entrenador que vingui els problemes es quedaran dins del vestidor... no pinta be aixo!!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #6 el: 11 de Novembre de 2009, 15:55:19 pm »
Segons Moya hi havia 2 jugadors q li feien la vida imposible dintre del vestidor... haurien de ser els dos primers jugadors q marxesin si aixo es cert, i mes igual com es diguin i si es sabadellenc o no es sabadellenc, en akest ekip no volem jugadors poc compromesos en l'equip.

Eso dónde ha salido?  :blink

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 11 de Novembre de 2009, 16:05:45 pm »
segun he leido hoy en el mundo deportivo Soteras dijo que la baja de Moya no seria la unica y que en diciembre se iria algun jugador  :beer2 :beer2

Bueno, en el MD y lo que dijo ayer mismo Soteras, es que no se toleraría ninguna actitud poco profesional de ningún jugador. Pero no dijo de forma segura que algun componente de la plantilla se fuera a ir. "Simplemente" fue un aviso para que todo el mundo intente ponerse las pilas.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #8 el: 11 de Novembre de 2009, 16:10:51 pm »
Avui ha sortit en Ramon Moya al programa Qué has dinat? de Sergi Mas a COM RADIO i ha insinuat que alguns jugadors li han fet el llit i que algun fitxatge no ha rendit i gairebé s'ha auto-apartat de l'equip quan més se'l necessitava. Per la descripció, crec que el que més se li acosta és el Fran Arévalo, però també poden ser Puigdollers o Blas Vilchez. També ha comentat que aquests problemes tot just començaven a sol·lucionar-se.

També ha comentat que els sub-23 d'aquest any eren pitjors que els de l'any passat, que la plantilla era més curta i que aquesta no pot aspirar a més de la desena o novena posició.

Desitja que el Sabadell aconsegueixi la permanència i que ara estarà dividit perque també vol que l'Espanyol B i el Lleida es salvin.

Personalment no m'ha agradat el que ha deixat entreveure amb mitjes afirmacions (ell no ha asumit cap tipus de responsabilitat sobre la situació de l'equip) i crec que podia haver estat més diplomàtic, però en fi...
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2009, 16:14:25 pm per J.R.G. »

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #9 el: 11 de Novembre de 2009, 16:11:12 pm »

Bueno, en el MD y lo que dijo ayer mismo Soteras, es que no se toleraría ninguna actitud poco profesional de ningún jugador. Pero no dijo de forma segura que algun componente de la plantilla se fuera a ir. "Simplemente" fue un aviso para que todo el mundo intente ponerse las pilas.

a yo lo leido hoy y ponia algo de eso de que en diciembre se podria ir algun jugador  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 11 de Novembre de 2009, 16:16:21 pm »

També ha comentat que els sub-23 d'aquest any eren pitjors que els de l'any passat, que la plantilla era més curta i que aquesta no pot aspirar a més de la desena o novena posició.

Els sub-23 de l'any passat eren fluixos, igual que els d'aquest any...... Però qui permet això? Ramón Moya sabent el que se li exigiria aquesta temporada no es va queixar? Qui és resposable de portar als sub-23? No van dir que la plantilla havia estat confeccionada pel responsable dels fitxatges i amb el consentiment total de Moya?? No em quedren algunes coses.
I que no accepti algunes de les coses estranyes que havia fet últimament tampoc em sembla del tot correcte.

I això que diu que estarà dividit..... jejejej ja està allargant la mà per entrenar a casa seva la temporada vinent.
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2009, 16:19:41 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #11 el: 11 de Novembre de 2009, 16:18:20 pm »
Avui ha sortit en Ramon Moya al programa Qué has dinat? de Sergi Mas a COM RADIO i ha insinuat que alguns jugadors li han fet el llit i que algun fitxatge no ha rendit i gairebé s'ha auto-apartat de l'equip quan més se'l necessitava. Per la descripció, crec que el que més se li acosta és el Fran Arévalo, però també poden ser Puigdollers o Blas Vilchez. També ha comentat que aquests problemes tot just començaven a sol·lucionar-se.

Desitja que el Sabadell aconsegueixi la permanència i que ara estarà dividit perque també vol que l'Espanyol B i el Lleida es salvin.

Personalment no m'ha agradat el que ha deixat entreveure amb mitjes afirmacions (ell no ha asumit cap tipus de responsabilitat sobre la situació de l'equip) i crec que podia haver estat més diplomàtic, però en fi...

Aquesta era una de les coses que més em desagradaven de Moya: la seva falta de "mea culpa". No sé com s'ho feia, però el "marrón" sempre era pels altres, mai per ell... :sleep:

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #12 el: 11 de Novembre de 2009, 16:22:53 pm »

Els sub-23 de l'any passat eren fluixos, igual que els d'aquest any...... Però qui permet això? Ramón Moya saben els que se li exigiria aquesta temporada no es va queixar? No em quadren algunes coses.

I això que diu que estarà dividit..... jejejej ja està allargant la mà per entrenar a casa seva la temporada vinent.

Exactament això és el que ha semblat, i el Sergi Mas que també ho ha captat li ha dit rient "Que gran ets Ramon", perque ell li havia preguntat sobre la situació de l'Espanyol de primera i el Moya li ha sortit amb la salvació del Sabadell, l'Espanyol B i el Lleida.  :laugh2:

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #13 el: 11 de Novembre de 2009, 18:03:29 pm »
Ramon Moya s'acomiada de la plantilla assenyalant a dos jugadors com les ovelles negres del vestidor

Adrián Arroyo / Ramon Moya ha passat avui per última vegada per la Nova Creu Alta. El lleidatà s'ha acomiadat aquest matí dels que fins dilluns eren els seus jugadors i també de la premsa just abans del primer entrenament amb David Pirri al capdavant del grup. Una trobada on, sobretot, ha sorprès que el fins ara tècnic del Centre d'Esports Sabadell assenyalés a dos jugadors en concret com les ovelles negres del grup: "Jo hauria pres algunes mesures disciplinàries fortes amb dos jugadors que s'han tirat del vaixell. Ja ho vaig parlar amb la directiva com havia passat en d'altres ocasions, encara que ara han preferit la tranquil·litat de la plantilla".

Unes mesures que, tot i que Moya no ho ha confirmat, sonen a les que ja va prendre en el cas Manel Martínez: "Les mesures serien com les del primer any, quan vaig haver de prendre-les amb alguns jugadors a Tercera. Al gener hauria vist si entraven en vigor o no perquè s'han aprofitat de tenir un bloc amb només 10 o 12 jugadors disponibles i no han tingut professionalitat. De totes maneres, no diré noms perquè tenen famílies, han de continuar jugant a futbol i pel bé del club i de l'equip ara mateix necessiten el suport de tothom".

De fet, el de Castellnou de Seana ha dit que tenen una part important de culpa de l'actual situació del Sabadell, i també ha explicat per què no ha actuat abans: "Ja no sóc entrenador i per això no es portaran a terme. Les mesures s'haurien pres ara perquè és quan tinc a tota la plantilla disponible. En moments difícils aquests jugadors no han ajudat a res i no han col·laborat per mantenir una línia i arribar als 25 punts que jo pensava tenir al final de la primera volta".

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 11 de Novembre de 2009, 18:09:38 pm »
Doncs estes ovelles negres, o se posen les piles o que vajan fent la maleta.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #15 el: 11 de Novembre de 2009, 19:16:39 pm »

No sé, tot plegat no ajuda massa a la estabilitat en els moments dificils. Crec que en Ramon Moya s'ha equivocat assenyalant - sense assenyalar (no diu noms, i per tant, cadascú farà les seves travesses, i per tant, qualsevol de la plantilla pot ser sospitós).
 Potser el millor hauria estat que la Junta Directiva intentés solucionar aquest tema i valorés pendre les mesures oportunes en el moment oportú, sense que en Moya hagués realitzat aquestes declaracions.
En fi, suposo que tothom està massa nerviós. !!!!!  :o
« Darrera modificació: 14 de Novembre de 2009, 00:43:38 am per X-Men Aigua »

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #16 el: 11 de Novembre de 2009, 19:35:42 pm »
yo tampoco daria nombresy a pesar que imagino que dos jugadores son no voy a decir nada porque solo es una imaginacion, pero sean cuales sean los dos jugadores se les tendrian que caer la cara de verguenza  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #17 el: 11 de Novembre de 2009, 20:16:15 pm »
Lo peor que puede haber en un vestuario es esto.. genera malestar general a todos los jugadores. :confused:
Si es cierto que estos dos jugadores le hacian la vida imposible al entrenador deberian ser expulsados inmediatamente!!!!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #18 el: 11 de Novembre de 2009, 20:57:47 pm »
Ahora si que cada vez se parece más a hace 4 temporadas con jugadores que no están por la labor. Como no se ataje esto ya, sufriremos!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 12 de Novembre de 2009, 08:20:10 am »
Si no recordo malament, a l'estiu es va dir, entre d'altres Xavi Roca (QUE NO HAURIA DE TENIR CAP TIPUS DE PAPER DINS EL CLUB), que aquesta temporada amb la renovació del bloc de la temporada anterior es portarien fitxatges que a més de ser professionals dins el camp, també ho eren fora en tots els sentits. A més dels jugadors que ja teniem, que evidentment ja deurien tenir aquests condicionants sinó suposo que no sel's hagués renovat.

I ara Ramón Moya parla de males actituds i d'ovelles negres?? Em tornat a fallar en la planificació??

Sens dubte a final de temporada espero que la directiva fagi exàmen de cosnciència i de forma seriosa i una mica professional fagi fora qui no té aptituds per ser dins un club de futbol. I no em refereixo als jugadors.

www.miequipo.es