Ramon Moya s'acomiada de la plantilla assenyalant a dos jugadors com les ovelles negres del vestidor
Adrián Arroyo / Ramon Moya ha passat avui per última vegada per la Nova Creu Alta. El lleidatà s'ha acomiadat aquest matí dels que fins dilluns eren els seus jugadors i també de la premsa just abans del primer entrenament amb David Pirri al capdavant del grup. Una trobada on, sobretot, ha sorprès que el fins ara tècnic del Centre d'Esports Sabadell assenyalés a dos jugadors en concret com les ovelles negres del grup: "Jo hauria pres algunes mesures disciplinàries fortes amb dos jugadors que s'han tirat del vaixell. Ja ho vaig parlar amb la directiva com havia passat en d'altres ocasions, encara que ara han preferit la tranquil·litat de la plantilla".
Unes mesures que, tot i que Moya no ho ha confirmat, sonen a les que ja va prendre en el cas Manel Martínez: "Les mesures serien com les del primer any, quan vaig haver de prendre-les amb alguns jugadors a Tercera. Al gener hauria vist si entraven en vigor o no perquè s'han aprofitat de tenir un bloc amb només 10 o 12 jugadors disponibles i no han tingut professionalitat. De totes maneres, no diré noms perquè tenen famílies, han de continuar jugant a futbol i pel bé del club i de l'equip ara mateix necessiten el suport de tothom".
De fet, el de Castellnou de Seana ha dit que tenen una part important de culpa de l'actual situació del Sabadell, i també ha explicat per què no ha actuat abans: "Ja no sóc entrenador i per això no es portaran a terme. Les mesures s'haurien pres ara perquè és quan tinc a tota la plantilla disponible. En moments difícils aquests jugadors no han ajudat a res i no han col·laborat per mantenir una línia i arribar als 25 punts que jo pensava tenir al final de la primera volta".
© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.