Crec que el secret de tot no ve de la planificació de la temporada segons quins jugadors es fitxaven, sino en quants es fitxaven.
Enguany, és molt fàcil ser ovella negre. De tots és imaginable que un planter sense competència és un mal planter, es tingui els jugadors que es tingui.
Nosaltres tenim un bon equipet, peró els nostres jugadors la majoria no ténen competència i ho saben. No s'han de guanyar les garrofes per que si no juguen ells pràcticament no hi ha recanvi.
És per aixó que no vaig celebrar la no renovació del Rifle, que crea competència. O el no fitxar depen qui i què, que crea competència. I la competència es bona en tots els llocs i en tots els sentits, ja que millora les aptituts dels jugadors. Aquesta temporada ni tenim competència, i això crea mediocritat i encara pitjor, dependre de les actituts de 'veinteañeros'.
Als vint i pico anys si tens competència no arrisques, vols jugar diumenge i que la propera temporada et renovin o es fixi en tu un bon equip.
Peró si no la tens, vols surtir de marxa i anar al teu rotllo, per que jugaràs igual i són quatre dies.
Senyors de la directiva, aquest any no s'ha encertat en la gestió. Acabem el millor possible la temporada, sense ensurts i salvant la permanència, i planifiquem des de ja la 2010-11. Peró planifiquem-la bé, mirant l'ascens peti qui peti. Tenim deu mesos per treballar bé tot, sobretot apartat d'ingressos.
Crec plenament que ho podeu fer, i si us cal un cop de ma a mi ja sabeu on em podeu trobar.
Peró una cosa: sense por. No podem seguir venent por, em de vendre il·lusió i lluitar per l'ascens des de la jornada número 1.
A MÉS, SURT GRATIS!