Autor Tema: BON ROTLLO AL VESTIDOR?  (Llegit 5006 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: BON ROTLLO AL VESTIDOR?
« Respondre #20 el: 12 de Novembre de 2009, 08:23:59 am »
Si no recordo malament, a l'estiu es va dir, entre d'altres Xavi Roca (QUE NO HAURIA DE TENIR CAP TIPUS DE PAPER DINS EL CLUB), que aquesta temporada amb la renovació del bloc de la temporada anterior es portarien fitxatges que a més de ser professionals dins el camp, també ho eren fora en tots els sentits. A més dels jugadors que ja teniem, que evidentment ja deurien tenir aquests condicionants sinó suposo que no sel's hagués renovat.

I ara Ramón Moya parla de males actituds i d'ovelles negres?? Em tornat a fallar en la planificació??

Sens dubte a final de temporada espero que la directiva fagi exàmen de cosnciència i de forma seriosa i una mica professional fagi fora qui no té aptituds per ser dins un club de futbol. I no em refereixo als jugadors.

A lo mejor Moya se referia, y mas escuchandolo ayer en las dos emisoras, a jugadores que ya seguian del año pasado ...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 12 de Novembre de 2009, 08:26:11 am »
Si no recordo malament, a l'estiu es va dir, entre d'altres Xavi Roca (QUE NO HAURIA DE TENIR CAP TIPUS DE PAPER DINS EL CLUB), que aquesta temporada amb la renovació del bloc de la temporada anterior es portarien fitxatges que a més de ser professionals dins el camp, també ho eren fora en tots els sentits. A més dels jugadors que ja teniem, que evidentment ja deurien tenir aquests condicionants sinó suposo que no sel's hagués renovat.

I ara Ramón Moya parla de males actituds i d'ovelles negres?? Em tornat a fallar en la planificació??

Sens dubte a final de temporada espero que la directiva fagi exàmen de cosnciència i de forma seriosa i una mica professional fagi fora qui no té aptituds per ser dins un club de futbol. I no em refereixo als jugadors.

A lo mejor Moya se referia, y mas escuchandolo ayer en las dos emisoras, a jugadores que ya seguian del año pasado ...

Pues el tema inlcuso sería más grave..... porque en teoría eran ya personas conocidas........ Y además se les renueva (y algunos jugadores inlcuso por 2 años).....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #22 el: 12 de Novembre de 2009, 08:48:44 am »

Crec que el secret de tot no ve de la planificació de la temporada segons quins jugadors es fitxaven, sino en quants es fitxaven.

Enguany, és molt fàcil ser ovella negre. De tots és imaginable que un planter sense competència és un mal planter, es tingui els jugadors que es tingui.

Nosaltres tenim un bon equipet, peró els nostres jugadors la majoria no ténen competència i ho saben. No s'han de guanyar les garrofes per que si no juguen ells pràcticament no hi ha recanvi.

És per aixó que no vaig celebrar la no renovació del Rifle, que crea competència. O el no fitxar depen qui i què, que crea competència. I la competència es bona en tots els llocs i en tots els sentits, ja que millora les aptituts dels jugadors. Aquesta temporada ni tenim competència, i això crea mediocritat i encara pitjor, dependre de les actituts de 'veinteañeros'.

Als vint i pico anys si tens competència no arrisques, vols jugar diumenge i que la propera temporada et renovin o es fixi en tu un bon equip.
Peró si no la tens, vols surtir de marxa i anar al teu rotllo, per que jugaràs igual i són quatre dies.

Senyors de la directiva, aquest any no s'ha encertat en la gestió. Acabem el millor possible la temporada, sense ensurts i salvant la permanència, i planifiquem des de ja la 2010-11. Peró planifiquem-la bé, mirant l'ascens peti qui peti. Tenim deu mesos per treballar bé tot, sobretot apartat d'ingressos.

Crec plenament que ho podeu fer, i si us cal un cop de ma a mi ja sabeu on em podeu trobar.

Peró una cosa: sense por. No podem seguir venent por, em de vendre il·lusió i lluitar per l'ascens des de la jornada número 1.

A MÉS, SURT GRATIS!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 12 de Novembre de 2009, 09:00:32 am »

Enguany, és molt fàcil ser ovella negre. De tots és imaginable que un planter sense competència és un mal planter, es tingui els jugadors que es tingui.

De veritat creus això ? Tu creus que encara que no hi hagi competència (que és veritat que no n'hi ha), ja és prou motiu per ser "ovella negra" ? Tan mal professionals són alguns? No ho sabien això ja abans de fitxar o abans de renovar? S'ha de menjar les seves paraules Xavi Roca?
Jo quan sortia a jugar (sense cobrar ni 1 euro) em menjava la pista i em deixava la pell per intentar fer bé les coses. Com a mínim intentar-ho. I al dia següent m'aixecava per anar a treballar.

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #24 el: 12 de Novembre de 2009, 09:05:16 am »
Pues yo voy a dar nombres.

Agustin y juvenal.

El primero s una SOMBRA de lo que era el año pasao y el segundo lleva partidos sin ser titular.

Morales simplemente no da para mas, pero yo creo que se esfuerza todo lo que puede.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #25 el: 12 de Novembre de 2009, 10:33:30 am »

De veritat creus això ? Tu creus que encara que no hi hagi competència (que és veritat que no n'hi ha), ja és prou motiu per ser "ovella negra" ? Tan mal professionals són alguns? No ho sabien això ja abans de fitxar o abans de renovar? S'ha de menjar les seves paraules Xavi Roca?
Jo quan sortia a jugar (sense cobrar ni 1 euro) em menjava la pista i em deixava la pell per intentar fer bé les coses. Com a mínim intentar-ho. I al dia següent m'aixecava per anar a treballar.

Tu, quan anaves a jugar, ho feies per que volies. Voler és poder.

Ells ho fan per guanyar-se el pa. I de tots és sabut que en les professions i empreses sense competència sempre s'és al bar esmorzant.

Com en tot hi ha excepcions, peró sol ser norma general funcionaris, determinat tipus d'empreses, polítics,...).

creus que si una persona (polític) que sent passió per bé comú, que cobra bé i té bones condicions... Creus que si se'l podès expulsar per baix rendiment aquest faltaria a l'hemicicle?

Hi han coses Mutio que són de sentit comú i que passa en tot a la vida, no només al Sabadell.

PD: També hi han polítics que com tu juguen per que volen, per passió i il·lusió. I voler és poder, encara que et volguin tallar les ales.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 12 de Novembre de 2009, 10:42:43 am »
.

Ells ho fan per guanyar-se el pa.

Juguen a futbol per guanyar-se el pa i perque volen. Jugar (que no treballar) és molt diferent a d'altres sectors professionals. Has de tenir una mica d'amor propi i esforçar-te al màxim perque ets un privilegiat de la vida.

Si coneixien de possibles males actituds, perque van fitxar o renovar a certs jugadors?

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #27 el: 12 de Novembre de 2009, 11:03:17 am »
.

Ells ho fan per guanyar-se el pa.

Juguen a futbol per guanyar-se el pa i perque volen. Jugar (que no treballar) és molt diferent a d'altres sectors professionals. Has de tenir una mica d'amor propi i esforçar-te al màxim perque ets un privilegiat de la vida.

Si coneixien de possibles males actituds, perque van fitxar o renovar a certs jugadors?

Suposo que si aquests dos jugadors ja estaven l'any passat, que jo crec que sí, l'actitud dels mencionats jugadors la temporada passada deuria ser normal, perquè si ja tenien aquesta actitud fa un any i se'ls ha renova es per penjar al que els hi va oferir la renovació.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #28 el: 12 de Novembre de 2009, 14:38:29 pm »

Agustin y juvenal.

El primero s una SOMBRA de lo que era el año pasao y el segundo lleva partidos sin ser titular.

Morales simplemente no da para mas, pero yo creo que se esfuerza todo lo que puede.

i tu com ho saps?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #29 el: 12 de Novembre de 2009, 14:49:25 pm »

Agustin y juvenal.

i tu com ho saps?

m'imagino que son 2 jugadors que jugaven poc, Juvenal es posible perquè ha passat de ser titular indiscutible a suplent pero Agustin sempre que esta bé juga, aixi que no crec .. i la rajada crec que no es pel mal joc sino per coses extraesportives, aixi que Fran i Blas tenen mes números que Agustin.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat N´Kono

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #30 el: 17 de Novembre de 2009, 21:14:27 pm »
Si supuestamente habían jugadores que se habían tirado del carro supongo que ahora que han conseguido lo que querían volverán a subirse, no? o que pretenden, bajarnos? estaban peleados con el entrenador o con la plantilla? pq si han echado al mister será para ir a mejor,no? la verdad es que algunos jugadores no merecen ponerse esa camiseta.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #31 el: 17 de Novembre de 2009, 21:31:12 pm »
Las ovejas negras alfinal eran Agustín y Pelegrí? Yo no me lo imaginaba así :mmmm

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #32 el: 17 de Novembre de 2009, 21:34:22 pm »
no se quien eran pero en el diari de Sabadell de hoy ponia que jugaron los 2 de titulares el domingo, yo dudo que Pelegri sea uno  :beer2 :beer2
visca el sabadell