Autor Tema: Actualment es pot ser del Sabadell i només del Sabadell ???  (Llegit 4289 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Actualment es pot ser del Sabadell i només del Sabadell ???
« el: 10 de Novembre de 2009, 22:41:44 pm »

Obro aquest tema perquè per mí és molt important captar si en aquest forum d'arlequinats estem en sintonia respecte als sentiments més purs cap al nostre club.
Estic veient que últimament s'està parlant molt sobre la destitució de Moya, sobre si ha sigut correcte, si s'havia de fer ó no, si era el moment o no, també si Benavente té les seves responsabilitats sobre alguns fitxatges o haver deixat escapar d'altres i sobre la Junta Directiva tant escrupulosa amb el pressupost. Però no entenc com gairebé ningú parla d'altres responsables, ó més aviat irresponsables, membres de l'organigrama tècnic esportiu (que és on ara mateix estem en crisi perquè economicament no).
I la meva pregunta que dóna titol al tema que he obert ve donat per la indiferéncia, la ineficàcia, la falta de transparéncia i sobretot la falta d'ética de Genís i Xavi Roca.
Tothom ja sap que Genís està treballant a Barça TV (canal de televisió del FC Barcelona).
Tothom sap que Xavi Roca treballa des de l'inici de temporada al CE Europa.

Algú entén que Genís parli en primera persona quan narra partits al canal del FC Barcelona??
Els que som del Sabadell necessitem ser d'un altre equip com ja ho practiquen el Genís i el Xavi Roca???
Tenen prou temps lliure per tenir 2 feines?? Potser, com el CES funciona tant bé, no cal fer res. Total ja culparem a Moya i Benavente.

Potser sóc dels pocs que queden al món que pensen que es pot ser només del Sabadell.

Per mí és molt trist tot això. Gairebé ningú veig que es senti insultat per aquests personatges.

Espero que almenys els que penjen la pancarta del "Barça is not Catalonia" demostrin tenir una mica de coheréncia.

I per cert, si Roger era un ajudant de Ramon Moya, potser seria llógic que també marxés.
Honor al Sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re: Actualment es pot ser del Sabadell i només del Sabadell ???
« Respondre #1 el: 10 de Novembre de 2009, 23:16:32 pm »
A mi em sembla que en aquest club hi ha molta gent "xupant del bote".  Suposso que deu passar en tots els clubs, només cal veure la figura de Valdano en el Reial Madrid. La qüestió està en que hi ha molta gent k em sembla que només es dedica al Sabadell en les seves estones lliures, i lo pitjor, són gent que quan les coses van malament es desvinculen totalment del club i quan les coses van bé surten en totes les fotos possibles.

Si la pregunta és si trobo normal que Genís Garcia treballi d'amés a més a Barça TV, doncs particularment et diria que no, ara bé, algú realment sap quina és la tasca d'aquest home en el CE Sabadell? Perq jo mai l'ha he sapiguda.

En fi... em sembla bé aquest tipus de preguntes però q ara mateix tmp crec q vinguin al cas. Que més dona on treballi Genís Garcia ara mateix? Si total ell no juga no pren cap tipus de decissió en aquest club, donar-li cap culpa a ell és igual q donar-li a l'utiller del club. Si volem buscar culpables directes mirem primer de tot els capdavanters de la Directiva.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #2 el: 10 de Novembre de 2009, 23:25:41 pm »
A mi em sembla que en aquest club hi ha molta gent "xupant del bote".  Suposso que deu passar en tots els clubs, només cal veure la figura de Valdano en el Reial Madrid. La qüestió està en que hi ha molta gent k em sembla que només es dedica al Sabadell en les seves estones lliures, i lo pitjor, són gent que quan les coses van malament es desvinculen totalment del club i quan les coses van bé surten en totes les fotos possibles.

Si la pregunta és si trobo normal que Genís Garcia treballi d'amés a més a Barça TV, doncs particularment et diria que no, ara bé, algú realment sap quina és la tasca d'aquest home en el CE Sabadell? Perq jo mai l'ha he sapiguda.

En fi... em sembla bé aquest tipus de preguntes però q ara mateix tmp crec q vinguin al cas. Que més dona on treballi Genís Garcia ara mateix? Si total ell no juga no pren cap tipus de decissió en aquest club, donar-li cap culpa a ell és igual q donar-li a l'utiller del club. Si volem buscar culpables directes mirem primer de tot els capdavanters de la Directiva.

Precissament crec que és per aquí per on tothom hauria de demanar la dimissió de Genís.
Mira a la Web Oficial del Club - apartat "Organigrama i Junta Directiva"    http://www.cesabadell.cat/organigrama.asp    i veuràs que apareix el primer en l'Area Esportiva. El Benavente simplement és "Adjunts Àrea Esportiva". Per tant, el JEFE del Benavente ja saps qui és.
Honor al Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #3 el: 10 de Novembre de 2009, 23:31:51 pm »

Peró en Genís és un altre Tomàs donc?

Que hi ha molta gent xupant del bote ho sabem, ara també hi ha gent que s'esforça a canvi de res.
També es cert que el Barça no permet dobles militàncies als seus, sobretot depèn de quines en siguin aquestes.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #4 el: 11 de Novembre de 2009, 00:43:41 am »
Company Grimber,jó també coincideixo pràcticament amb tots els teus plantejaments,per cert,jó sóc el que penja la pancarta. :beer2 :beer2 :beer2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

friend

• Visitant
« Respondre #5 el: 11 de Novembre de 2009, 15:50:32 pm »
Pero el q comenta els partits no es l'Oscar i no el Genis??

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 11 de Novembre de 2009, 16:02:04 pm »
Pero el q comenta els partits no es l'Oscar i no el Genis??

Diria que Oscar (per cert, recentment nomenat 2n entrenador de Cruyff a la selecció catalana) és unes setmanes a Madrid treient-se el títol d'entrenador, i és el seu Germà Genís, que durant aquest temps el substitueix a les narracions de BarçaTv.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 11 de Novembre de 2009, 18:06:48 pm »
Poder, se pot ser del que se vulga.
Jo estime el Sabadell perque de petit vaig començar a patir-lo cada 15 dies, però també estimo al Llevant per que a casa meua mon pare era llevantinista, i conec bé el club. Però com los dos només me donaven disgustos, soc soci del Barça i m'alegre de les seues victòries i disfruto del bon joc culé.
Se pot estimar més d'una persona? És lo mateix.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #8 el: 12 de Novembre de 2009, 00:42:22 am »
Em sembla perfecte que el Genís faci de comentarista a BarçaTv, quin mal hi ha? Com si fes de comentarista de Perico Tv o Madrid Tv. No passa res.

Jo soc del Sabadell a mort, visc el Sabadell dia a dia i això no vol dir que no sigui també seguidor del Barça i disfruti amb les seves victòries. Per cert, amb tot el respecte i bon rotllo cap a uns seguidors com jo del nostre estimat equip, la pancarteta de "Barça is not Catalonia" ja cansa una mica. Canvieu-la per un "Terrassa is not Vallès" per exemple o "Real Madrid is not Spain".

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 12 de Novembre de 2009, 19:58:40 pm »
Tu pots ser simpatitzant del Barça o de qui vulguis igual que un del Salamanca  pot ser-ho del Madrid , això seria un altre llarg debat. El tema es , tu veus al director esportiu del Salamanca treballant a Real Madrid TV ?? Oi ke no?? doncs ja sta

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #10 el: 13 de Novembre de 2009, 11:30:53 am »
És moooolt curiós que el Mikimoto mostri a TV3 el seu arlequinadisme i el Director esportiu del seu equip mostri el seu barcelonisme a un canal de TDT obert.
Hi han coses que no em quadren. S'han perdut els valors, d'això no en tinc cap dubte.

:mmmm
Honor al Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #11 el: 13 de Novembre de 2009, 11:45:39 am »
Guus Hiddink va estar convinant el seu treball d'entrenador del PSV holandès amb el de seleccionador d'Austràlia, i més tard va compaginar la banqueta del Chelsea amb la de Rússia... On és el problema? És que no existeix la gent pluriempleada?

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #12 el: 13 de Novembre de 2009, 12:06:38 pm »
Guus Hiddink va estar convinant el seu treball d'entrenador del PSV holandès amb el de seleccionador d'Austràlia, i més tard va compaginar la banqueta del Chelsea amb la de Rússia... On és el problema? És que no existeix la gent pluriempleada?

Saps diferenciar Club de Selecció nacional??
Honor al Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #13 el: 13 de Novembre de 2009, 12:07:49 pm »

Saps diferenciar Club de Selecció nacional??

Si, però el cas és el mateix.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 13 de Novembre de 2009, 12:10:07 pm »
Va per davant i crec que és públicament sabut que jo sóc del Sabadell i només del Sabadell.
Tanmateix veig que aquí es continua fent molta demagògia i un es comença a cansar de sentir sempre les mateixes cançons. Algú sap què cobra o quant cobra en Genís García del C.E. Sabadell? Us ho diré clar i català: ni un sol Euro.
En Genís cobra del Col·legi Berbran on dóna classes d'anglès, aquesta és la seva feina retribuida.
Tema canal Far$a, efectivament està substituint al seu germà, reconegut culé (què hi farem). Qui tingui algún germà podrà entendre -o potser no- que el substitueixi.

Veig per aquí moltes ganes de cremar-ho tot i moltes vegades ho veig de gent que ni tant sols te la dignitat de ser sòcia del club. És cert que es pot opinar sobre el club, la directiva, l'entrenador, els jugadors i Deu i sa mare, però què voleu que us digui, veient dia sí dia també a la mateixa gent preparant els canons quan les coses van mal dades, ho veig d'una baixesa molt considerable. Podeu dir que no per ser soci tinc més dret a dir més que altres. Cert. Però us ho poso al revés: per no ser socis del Sabadell es te més dret a criticar-ho tot?
Ja m'agradaria a mi veure a més d'un com portaria un club de futbol. Tot i que evidentment no al C.E. Sabadell. Espero que alguns us adoneu, algun dia ho fareu, que amb aquestes crítiques sempre destructives no ajudeu en res.

Per cert, quan tingueu un projecte de club, presenteu-me'l, m'agradarà veure del que són capaços alguns.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #15 el: 13 de Novembre de 2009, 12:21:16 pm »
Alguien vió ayer al Bustos en Barça TV? O por lo menos me lo pareció a mi :grogi

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #16 el: 13 de Novembre de 2009, 12:33:55 pm »
Va per davant i crec que és públicament sabut que jo sóc del Sabadell i només del Sabadell.
Tanmateix veig que aquí es continua fent molta demagògia i un es comença a cansar de sentir sempre les mateixes cançons. Algú sap què cobra o quant cobra en Genís García del C.E. Sabadell? Us ho diré clar i català: ni un sol Euro.
En Genís cobra del Col·legi Berbran on dóna classes d'anglès, aquesta és la seva feina retribuida.
Tema canal Far$a, efectivament està substituint al seu germà, reconegut culé (què hi farem). Qui tingui algún germà podrà entendre -o potser no- que el substitueixi.

Veig per aquí moltes ganes de cremar-ho tot i moltes vegades ho veig de gent que ni tant sols te la dignitat de ser sòcia del club. És cert que es pot opinar sobre el club, la directiva, l'entrenador, els jugadors i Deu i sa mare, però què voleu que us digui, veient dia sí dia també a la mateixa gent preparant els canons quan les coses van mal dades, ho veig d'una baixesa molt considerable. Podeu dir que no per ser soci tinc més dret a dir més que altres. Cert. Però us ho poso al revés: per no ser socis del Sabadell es te més dret a criticar-ho tot?
Ja m'agradaria a mi veure a més d'un com portaria un club de futbol. Tot i que evidentment no al C.E. Sabadell. Espero que alguns us adoneu, algun dia ho fareu, que amb aquestes crítiques sempre destructives no ajudeu en res.

Per cert, quan tingueu un projecte de club, presenteu-me'l, m'agradarà veure del que són capaços alguns.

Demagogia, la justa, Manelinho. Primer de tot, CAP empresa obliga a fer substitucions a germans, sinó que busca professionals, i més si aquesta empresa és multimilionaria com és el FC Barcelona (sí, sona a demagogia barata però el que has dit de que no té culpa de ser el germà de l'Oscar és bastant patètic, tenint en compte que el Roger SÍ que ha jugat al primer equip blaugrana, cosa que Genís no).
Genís ha volgut anar allà perquè haurà volgut.
No vul ficar-me en si cobra o no, o si cobra en A o en B, però ell ha acceptat un càrrec de teòrica responsabilitat i ha d'aguantar les crítiques que siguin perquè estem a anys llum de l'objectiu esportiu (que és la seva àrea).
Manelinho, només faltaria que no hem pogués emprenyar amb la mala llet que m'agafa en veure l'equip com està. A tú ja et deixo la crítica constructiva si vols.
Honor al Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #17 el: 13 de Novembre de 2009, 12:51:52 pm »

Demagogia, la justa, Manelinho. Primer de tot, CAP empresa obliga a fer substitucions a germans, sinó que busca professionals, i més si aquesta empresa és multimilionaria com és el FC Barcelona (sí, sona a demagogia barata però el que has dit de que no té culpa de ser el germà de l'Oscar és bastant patètic, tenint en compte que el Roger SÍ que ha jugat al primer equip blaugrana, cosa que Genís no).
No vul ficar-me en si cobra o no, o si cobra en A o en B, però ell ha acceptat un càrrec de teòrica responsabilitat i ha d'aguantar les crítiques que siguin perquè estem a anys llum de l'objectiu esportiu (que és la seva àrea).
Manelinho, només faltaria que no hem pogués emprenyar amb la mala llet que m'agafa en veure l'equip com està. A tú ja et deixo la crítica constructiva si vols.

No et dic que no es pugui criticar, no sóc ningú per fer-ho, el que dic és que s'ha de fer sabent de què es parla. Tu mateix acabes d'apuntar que en Genís potser cobra en negre. Per tant, estàs parlant d'un delicte. Anem en compte, que ens posem en terreny molt i molt fangós.
Reitero que podem parlar de si ens agrada un jugador o bé un altre, de si faries jugar a Juvenal o Castell, per entendre'ns, perquè per a gustos hi ha els colors, però no entenc que fem suposicions gratuïtes i tirar m**** sense saber de què parlem. Això bé a ser la definició de demagògia aplicada al C.E. Sabadell.
Que en Genís va a Far$a tv? Ja m'agradaria comptar els jugadors de la nostra primera plantilla que estan al Camp Nou les nits de Xampinyons animant com a qualsevol altre seguidor culé... i què hi vols fer?
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #18 el: 13 de Novembre de 2009, 13:13:32 pm »

No et dic que no es pugui criticar, no sóc ningú per fer-ho, el que dic és que s'ha de fer sabent de què es parla. Tu mateix acabes d'apuntar que en Genís potser cobra en negre. Per tant, estàs parlant d'un delicte. Anem en compte, que ens posem en terreny molt i molt fangós.
Reitero que podem parlar de si ens agrada un jugador o bé un altre, de si faries jugar a Juvenal o Castell, per entendre'ns, perquè per a gustos hi ha els colors, però no entenc que fem suposicions gratuïtes i tirar m**** sense saber de què parlem. Això bé a ser la definició de demagògia aplicada al C.E. Sabadell.
Que en Genís va a Far$a tv? Ja m'agradaria comptar els jugadors de la nostra primera plantilla que estan al Camp Nou les nits de Xampinyons animant com a qualsevol altre seguidor culé... i què hi vols fer?

No m'agradaria entrar en un bucle. Simplement venia a dir que el fet que cobri ó no m'és igual, el que no m'és igual és que si ell ha acceptat un lloc de responsabilitat haurà d'entendre que se li qüestini la seva tasca en crisi esportiva. Si García Llamas ha rebut lo seu en aquest fórum (per mí, injustament) altres han de rebre el que els hi correspon. Ni més ni menys.
Oi que es critica quan un alt càrrec polític està uns dies a l'estranger quan hi ha un Prestige al seu País??
Doncs crec que això és el que passa amb el Genís quan està unes setmanes fóra de context quan s'està anant a norris casa seva.
Honor al Sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #19 el: 13 de Novembre de 2009, 14:22:42 pm »
És moooolt curiós que el Mikimoto mostri a TV3 el seu arlequinadisme i el Director esportiu del seu equip mostri el seu barcelonisme a un canal de TDT obert.
Hi han coses que no em quadren. S'han perdut els valors, d'això no en tinc cap dubte.

:mmmm

A més encara trobaràs algun fil criticant al Mikimoto, quan mos va fer propaganda gratuïta, en prime-time, en un programa d'alta audiència i de gratis.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!