Va per davant i crec que és públicament sabut que jo sóc del Sabadell i només del Sabadell.
Tanmateix veig que aquí es continua fent molta demagògia i un es comença a cansar de sentir sempre les mateixes cançons. Algú sap què cobra o quant cobra en Genís García del C.E. Sabadell? Us ho diré clar i català: ni un sol Euro.
En Genís cobra del Col·legi Berbran on dóna classes d'anglès, aquesta és la seva feina retribuida.
Tema canal Far$a, efectivament està substituint al seu germà, reconegut culé (què hi farem). Qui tingui algún germà podrà entendre -o potser no- que el substitueixi.
Veig per aquí moltes ganes de cremar-ho tot i moltes vegades ho veig de gent que ni tant sols te la dignitat de ser sòcia del club. És cert que es pot opinar sobre el club, la directiva, l'entrenador, els jugadors i Deu i sa mare, però què voleu que us digui, veient dia sí dia també a la mateixa gent preparant els canons quan les coses van mal dades, ho veig d'una baixesa molt considerable. Podeu dir que no per ser soci tinc més dret a dir més que altres. Cert. Però us ho poso al revés: per no ser socis del Sabadell es te més dret a criticar-ho tot?
Ja m'agradaria a mi veure a més d'un com portaria un club de futbol. Tot i que evidentment no al C.E. Sabadell. Espero que alguns us adoneu, algun dia ho fareu, que amb aquestes crítiques sempre destructives no ajudeu en res.
Per cert, quan tingueu un projecte de club, presenteu-me'l, m'agradarà veure del que són capaços alguns.