Autor Tema: Actualment es pot ser del Sabadell i només del Sabadell ???  (Llegit 4285 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
  • Gènere: Masculí
Re: Actualment es pot ser del Sabadell i només del Sabadell ???
« Respondre #20 el: 13 de Novembre de 2009, 19:20:55 pm »
Esteu treient el tema de mare. El Genís que faci el que vulgui, faltaria més.
O algún espanyolista critica el Xavi Andreu per que surt algun dia per algun mitjà de Sabadell o presenta actes per Sabadell per exemple?
Crec que lo del canal Barça és completament compatible amb lo que fa al club.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #21 el: 13 de Novembre de 2009, 21:59:25 pm »
Por supuesto que no! Para mi el Sabadell es lo primero, pero luego soy seguidor incondicional del Real Madrid y simpatizo con el Betis porque toda mi familia es bética! Y por el hecho de no tener al Sabadell como único referente os aseguro que no creo que haya nadie más del Sabadell que yo, igual que yo, y por suerte, muchos de los que escribimos aquí y vamos al campo.
Y creo que todo el mundo tiene un segundo equipo con el que simpatiza, todos los que dicen ser únicamente del Sabadell los admiro pero estoy seguro que el que no simpatiza con alguien desea siempre que pierdan determinados equipos, así que como mínimo simpatizas cada semana con diferentes equipos.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #22 el: 13 de Novembre de 2009, 22:20:08 pm »
Por supuesto que no! Para mi el Sabadell es lo primero, pero luego soy seguidor incondicional del Real Madrid y simpatizo con el Betis porque toda mi familia es bética! Y por el hecho de no tener al Sabadell como único referente os aseguro que no creo que haya nadie más del Sabadell que yo, igual que yo, y por suerte, muchos de los que escribimos aquí y vamos al campo.
Y creo que todo el mundo tiene un segundo equipo con el que simpatiza, todos los que dicen ser únicamente del Sabadell los admiro pero estoy seguro que el que no simpatiza con alguien desea siempre que pierdan determinados equipos, así que como mínimo simpatizas cada semana con diferentes equipos.

Segurament no he escollit el millor títol al tema i crec que s'ha anat distorsionant tot, però clar que tothom simpatitzo amb desenes de clubs de futbol i d'altres esports. Jo mateix veig partits del Cerdanyola d'hoquei patints (el degà d'Espanya), de tant en tant algun partit del Manresa de bàsquet, he vist el Liverpool a Anfield Road i el Bristol Rovers, etc, etc  i ja no et dic els partits que veig per la tele...

El tema real és evident que en Clubs professionals no permeten que determinats responsables d'àrea estiguin fent funcions en altres Clubs.
I em volia centrar en 2 casos (Genís i Xavi Roca).

Però bueno, també s'ha de dir que una cosa és "ser" i una altra és "simpatitzar" ó "disfrutar dels esports".
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #23 el: 13 de Novembre de 2009, 22:23:01 pm »
O algún espanyolista critica el Xavi Andreu per que surt algun dia per algun mitjà de Sabadell o presenta actes per Sabadell per exemple?

Jo sería el primer crític si tingués algun càrrec en el Club, però em sembla que no és el cas.
Honor al Sabadell

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #24 el: 13 de Novembre de 2009, 23:01:09 pm »
Company Grimber,jó també coincideixo pràcticament amb tots els teus plantejaments,per cert,jó sóc el que penja la pancarta. :beer2 :beer2 :beer2 :scut :bandera

Es una tradición ya ver esa pancarta en su respectivo porche cada partido. Lo raro será cuando no este xd

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #25 el: 13 de Novembre de 2009, 23:24:08 pm »

Jo sería el primer crític si tingués algun càrrec en el Club, però em sembla que no és el cas.

El principal problema és que crec que ni el Genís ni el Xavi Roca son professionals del Sabadell, per lo que no se'ls pot exigir que facin el que vulguin a la seva vida privada. Potser el Genís s'està obrint camp al món de la tele i s'hi vol dedicar com el seu germà (també hem d'entendre que s'ha passat molts anys al Barça). Per una altre banda, aquesta falta de professionalitat crec que ha estat contraproduent pels interesos del Sabadell i així ens ha anat.

Visca el Sabadell !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 13 de Novembre de 2009, 23:41:27 pm »
Personalment, ja sabeu que soc només del CE Sabadell FC. Cuido el CE Llorençà equip del meu poble, això si.

Tinc simpaties per altres equips, però no és comparable a la emoció que sento quan el CE Sabadell marca un gol. Només sento aquests colors. M'agraden altres esports i com no hi tenim equip, disfruto amb la USAP i els Harlequins de rugbi, el Vilafranca o el Vic d'hoquei patins, el Puigcerdà d'hoquei gel, el CN Sabadell i el Catalunya de waterpolo o el Joventut de bàsquet, per posar uns exemples.

En l'altre aspecte, tant Genís, com Roca, no son professionals del club, no reben (que jo tingui entès) un sou del club, per tant, que facin el que puguin per guanyar-se les garrofes, però la directiva ha de valorar si aquesta ajuda gratuïta és possitiva i necessària per el club o totalment prescindible.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 14 de Novembre de 2009, 00:18:38 am »

En l'altre aspecte, tant Genís, com Roca, no son professionals del club, no reben (que jo tingui entès) un sou del club, per tant, que facin el que puguin per guanyar-se les garrofes, però la directiva ha de valorar si aquesta ajuda gratuïta és possitiva i necessària per el club o totalment prescindible.

Estic molt d'acord.

Però de Genís jo penso que és una persona molt i molt vàlida per ser dins el club i sent molt els colors.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 14 de Novembre de 2009, 11:09:29 am »
MUTIO, jo també ho penso, però també penso que quan es fan masses coses al mateix temps, pots caure en l'error de no arribar a fer-les totes bé. Per això crec que la directiva és la que ha de valorar la feina que fa en aquests moments i també valorar si és necessària o no la seva aportació al club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #29 el: 15 de Novembre de 2009, 06:54:44 am »
 :bandera :bandera

Mireu, tinc la sensacio que hem de queixar-nos d'alguna cosa sino no estem contens, un foro es per opinar i que cada un digui la seva i en dona la sensació de que a vegades es tingui el "sindrome de la gata Flora"

Jo soc del Sabadell perquè nomes puc ser del Sabadell,
tambè amb pot agradar que el Gratallops guanyi o el Terrassa perdi però això no te res a veure amb el Sabadell
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡