Autor Tema: A QUINS 2 GRUPS DE DIRECTIUS ES REFEREIX MOYA??  (Llegit 2072 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
A QUINS 2 GRUPS DE DIRECTIUS ES REFEREIX MOYA??
« el: 12 de Novembre de 2009, 08:35:51 am »
A la roda de premsa de despedida, Ramón Moya, va referir-se a que hi ha 2 bàndols de directius que volen entrar dins al club. I va dir que l'alcalde és qui posa pau entremig.

Potser per la meva condició de no sabadellenc se m'escapen moltes coses i no acabo d'entendre el perque d'aquests interessos en gobernar el club de futbol de la ciutat. Quin benefici s'hi pot treure d'això, si és que el que es busca és això, treure'n algún benefici.

També em sorpren que la gent no entengui que sent un club humil com és el Sabadell, si no es rema en una mateixa direcció i TOTS a una, encara es fa més difícil intentar arribar a un objectiu final.

I sobretot m'agradaria saber de quins 2 grups parlava Moya. Els que hi són ara, serien el 3r grup?

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
Re: A QUINS 2 GRUPS DE DIRECTIUS ES REFEREIX MOYA??
« Respondre #1 el: 12 de Novembre de 2009, 08:55:09 am »

Si tots remesin cap al mateix lloc, un altre gall cantaria.

De vegades m'estranya que hi hagi una aferrisada lluita pel control del club. I un és malpensat i pensa 'què en deuen treure?'
Dubto que sigui prestigi per que el Sabadell que en fa d'anys que no té prestigi. A més són molts maldecaps.
Peró sent malpensat un creu que si cada any es remouen uns 200 kilos, potser és que algun cau dins la butxaca? Comisions de fitxatges, etc...  Per que sinó no m'ho explico, igual que no m'explico moltes altres coses.

Sigui el que sigui espero que aquest 'incident' no destorbi la gran feina que ha fet en el fons aquesta directiva, am tres anys i pico d'estabilitat total, i que la propera temporada facin un gran equip, se la juguin i tinguin com a objectiu únic l'ascens.

I quan dic l'ascens ho dic estant amunt des de la 1a jornada i amb Suquias i Diego Torres, no amb figures de segona. A MÉS SURT A COMPTE, per que la gent si vas amunt i jugues a futbol va al camp sempre.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 12 de Novembre de 2009, 09:03:54 am »
Jo també estic d'acord que la directiva actual, fent errades, com és normal que s'en fagin quan es prenen decisions, està fent bé la seva feina. Tot és millorable, i han de millorar, però vist el que s'ha vist durant molts anys són del millor que hi ha hagut.

Però, ALGÚ PODRIA POSAR NOMS I COGNOMS als dos grups dels que parla Moya ??
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2009, 09:43:00 am per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #3 el: 12 de Novembre de 2009, 09:44:13 am »
Ahir, al programa Qué has dinat? de COM RADIO, Moya també es va referir a aquests dos grups i crec entendre que es referia a que en la directiva hi havia una mena de "tira i arronsa" entre Soteras i Arroyos, venia a dir que ara mateix hi ha el Soteras com a cap visible però que els Arroyos també són importants dins del Sabadell.

Per tant, no serien dos grups que volen entrar a la directiva si no que serien dos grups que hi són dins de la directiva.

Suposo que el podcast del programa d'ahir es pot descarregar de la web de COM RADIO i és l'últim quart d'hora de programa.
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2009, 09:49:23 am per J.R.G. »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 12 de Novembre de 2009, 10:28:49 am »
Ahir, al programa Qué has dinat? de COM RADIO, Moya també es va referir a aquests dos grups i crec entendre que es referia a que en la directiva hi havia una mena de "tira i arronsa" entre Soteras i Arroyos, venia a dir que ara mateix hi ha el Soteras com a cap visible però que els Arroyos també són importants dins del Sabadell.

Per tant, no serien dos grups que volen entrar a la directiva si no que serien dos grups que hi són dins de la directiva.

Suposo que el podcast del programa d'ahir es pot descarregar de la web de COM RADIO i és l'últim quart d'hora de programa.

Jo crec que si és així malament rai, ja que tots haurien de mirar el bé del club i buscar finançament, ja que ténen contactes i molts.
Peró el problema ve quan em dona la sensació que l'Arroyos ja se'ns ha passat com l'arròs i el millor que podria fer seria una retiradeta, i deixar treballar a noves generacions que n'hi han i amb calers.
Només falta oferir-lis el que se'ls ha d'oferir, i limitar-se a donar un cop de ma i donar consell. Punt.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #5 el: 12 de Novembre de 2009, 10:38:15 am »
Home, suposo que es referirà als Arroyos i als que recolzen a Soteras. No crec que les hermanísimos Cano  hi estiguin gaire interessats actualment.

Cal sàvia nova també a la directiva!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 12 de Novembre de 2009, 10:44:16 am »
I si dins la mateixa dirctiva hi ha persones que porten mala maror o busquen un interès personal.... I quin interès podria ser? Perque no sel's fan fora? No crec que sigui una majoria les que porten o puguin portar el mal rollo.

www.miequipo.es

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 12 de Novembre de 2009, 20:14:09 pm »
Aquesta historia es tan antiga...i que aquestes alçades tingui que marxar un entrenador queixantse del mateix de fa tants anys i de que si no fos per l'alcalde...Pobre Sabadell, quina pena.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #8 el: 12 de Novembre de 2009, 20:43:29 pm »
A veure si acabem jà d´una punyetera vegada amb els diferents bàndols enfrontats que l´únic que aporten al nostre club es inestabilitat i mal rotllo.Senyors,que estem a segona b i l´únic que ens ha d´importar A TOTS, es treure el nostre club d´aquest pou miserable,TOTS HEM D´ANAR EN LA MATEIXA DIRECCIÓ !!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 12 de Novembre de 2009, 21:15:02 pm »
Jo no sé si en son conscients tots aquests que diuen estimar tan al Sabadell de l'imatge que es projecte a l'exterior, de club ficat en un etern conflicte per veure qui s'endú la poca carn que li queda a l'esquelet. Tot-hom que passa per aquí ha de marxar parlant d'enfrontaments, de divisions, de dos grups, total per a qué? per l'ego personal? per fer-li la punyeta a l'altre? qué n'ha tret de bó el Sabadell de tot aixó durant tots aquest anys?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 12 de Novembre de 2009, 21:36:44 pm »
I segueixo preguntant... quins són aquests 2 grups? Quines persones els conformen?

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 12 de Novembre de 2009, 23:41:38 pm »
I segueixo preguntant... quins són aquests 2 grups? Quines persones els conformen?

aquesta maleïda pregunteta...

per cert, també comentar que la directiva hauria de fer menys cas d'aquest forum, al qual de vegades l'hi dona massa importància.
per que una cosa és el que pensem els qui estem fora, i una altre el que ells viuen a dins.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 13 de Novembre de 2009, 08:20:57 am »

aquesta maleïda pregunteta...

Bé si, però ningú la contesta, o ningú la sap contestar...... És això el que em sorpren, que sempre es parla d'aquest tema, però mai surten els noms i cognoms dels implicats.

www.miequipo.es

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #13 el: 13 de Novembre de 2009, 09:30:17 am »
Insisteixo en que crec que Moya es referia al grup Soteras i al grup Arroyos, i com a mediador d'aquests grups l'alcalde Bustos. No crec que Moya es referís a cap altre grup de fora del Sabadell perque, entre d'altres motius, l'entorn ha estat molt tranquil aquests anys en que Moya ha estat entrenador.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 13 de Novembre de 2009, 14:18:09 pm »
A vore, MUTIO, jo també soc de fora de Sabadell, i per lo que sé, i m'agradaria que altres me corregissiu si vaig mal, famílies arlequinades hi han Arroyos, Besonies, Soteras, Xipell, Burrull, Borgunyó i Llonch. Pero sempre unes han estat més per el club i altres més per el poder, però açò passa ací i a qualsevol empresa. Ells tenen accions cedides o donades a la fundació, que reuneix entre un 65 i 78% dels titols del club.
Supose que el Moya haurà vist fum algun colp i pensa que s'ha fumat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #15 el: 13 de Novembre de 2009, 20:45:54 pm »
A aquestes famímies les hauríem de donar unes samarretes: arlequinades blaves a uns, i arlequinades vermelles als altres. Fer-los jugar un partit reglamentari i qui guanyi, s'emporti el control del club per quatre anys.