Doncs mira , això que ha dit a Marca es lo més sensat que crec que ha dit desde que ha marxat. A veure si al final tindrem a tota la "lleva del Mini" colocats aqui!!Per lo demes , si que es cert , que fidel al seu estil , Moya no està admetent culpa de res , i novament utilitza akell discurs que a mi em cansa tant de en aquest club hi ha massa pressió per fer playoff e histories , doncs bé , després de tants i tants anys de penuries encara massa pokes presses em tingut!! A veure que pensaria ell si el seu estimat Espanyol s'estigues uns anyets a segona A , i veies com la seva massa social cada cop es menor fins que haurien d'acabar jugant a Sant Adrià , o sigui que no foti tant que amb tants anys ja hauria hagut de sensibilitzarse una mica amb el nostre problema. L'altre tema es el de queixar-se de pressupost baix , po ke es pensa que som tontos o ke??? que els calers no juguen sols , i amb poc o molt pressupost la questió es que segons tots els entesos tenim una de les tres millors plantilles home per home de la categoria , si ell no ha sigut capaç de fer-lo funcionar es un altre problema , po ke veient que la zona alta la tenim amb un Mallorca B que no cobra , un ontinyent on la seva estrella segueix sent Montava , un Denia amb Vinuesa de referent o un Alcoià amb una gran rebaixada de pressupost , doncs ja em diràs!! En fi , bon vent i barca nova Moya!!