Autor Tema: JORNADA 14 ALCOYANO - SABADELL  (Llegit 17890 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Re: JORNADA 14 ALCOYANO - SABADELL
« Respondre #140 el: 22 de Novembre de 2009, 20:21:46 pm »
Collons, però si jo he tancat la ràdio quan ens han fotut el segon!! I quan mhe fotut a la pàgina oficial del club i he vist que hem empatat a 2, no mho he pogut creure!! Juvenal al 89' i Blas al 93' han fet callar de cop el Callao vull dir el Collao jajjaaja! Vinga va, a veure si contra l'Sporting mahones ens retrobem amb la victòria!! :scut :scut :beer2 :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #141 el: 22 de Novembre de 2009, 20:24:55 pm »
segueixo sense creurem-ho  :smart:

Jo fa estona que mho he cregut...mhe punxat, mhe despertat i al veure el resultat per internet 8745723861 vegades, mho he cregut  finalment :grin2: :grin2:

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
« Respondre #142 el: 22 de Novembre de 2009, 20:26:53 pm »
són capaç del millor, i del pitjor...

Punt psicològic per rebre amb més moral al SPM i guanyar els 3 punts!!!!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #143 el: 22 de Novembre de 2009, 20:28:10 pm »
Collons, però si jo he tancat la ràdio quan ens han fotut el segon!! I quan mhe fotut a la pàgina oficial del club i he vist que hem empatat a 2, no mho he pogut creure!! Juvenal al 89' i Blas al 93' han fet callar de cop el Callao vull dir el Collao jajjaaja! Vinga va, a veure si contra l'Sporting mahones ens retrobem amb la victòria!! :scut :scut :beer2 :beer2

Això em recorda aquell partit de Copa del Rey davant al R. Madrid...a la mitja part el Sabadell perdia per 0-2 i plovent a bots i barrals força gent va decidir abandonar la NCA

L'endemà per la premsa s'assabentaven del resultat de 3-2 favorable al  :bandera ...i s'estiraven de les orelles  ;D

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #144 el: 22 de Novembre de 2009, 20:28:52 pm »
Del que no mhe pogut creure és de la primera victoria dels cagarencs  ???... clar que contra el valencia B guanya qualsevol. Res, que no té mèrit. :malament

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #145 el: 22 de Novembre de 2009, 20:32:09 pm »

Això em recorda aquell partit de Copa del Rey davant al R. Madrid...a la mitja part el Sabadell perdia per 0-2 i plovent a bots i barrals força gent va decidir abandonar la NCA

L'endemà per la premsa s'assabentaven del resultat de 3-2 favorable al  :bandera ...i s'estiraven de les orelles  ;D

Quins temps aquells, company... Jo tinc a casa una fotocòpia de l'article de la Vanguàrdia que parla de la crònica de l'endemà d'aquell partit, amb el títol "Noche de ensueño arlequinada" o algo així! :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #146 el: 22 de Novembre de 2009, 20:33:57 pm »

L'endemà per la premsa s'assabentaven del resultat de 3-2 favorable al  :bandera ...i s'estiraven de les orelles  ;D

Quins records, i quin gripàs els dies següents...  :balla
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #147 el: 22 de Novembre de 2009, 20:36:48 pm »

L'endemà per la premsa s'assabentaven del resultat de 3-2 favorable al  :bandera ...i s'estiraven de les orelles  ;D

Quins records, i quin gripàs els dies següents...  :balla

Aquell dia els que van agafar la grip, en lloc d'aspirines la gent es devia fotre cava jajajaja!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #148 el: 22 de Novembre de 2009, 21:17:51 pm »
Que no nos engañe el punto. Evidentemente, mejor sacar un punto que ninguno, pero jugando contra 10 NOS HAN METIDO EL 2º. No sé que le pasa al Sabadell cuando juega con superioridad numérica, pero siempre las pasa putas... :ostres

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #149 el: 22 de Novembre de 2009, 21:22:10 pm »
Que no nos engañe el punto. Evidentemente, mejor sacar un punto que ninguno, pero jugando contra 10 NOS HAN METIDO EL 2º. No sé que le pasa al Sabadell cuando juega con superioridad numérica, pero siempre las pasa putas... :ostres

al menos ahora tenemos la puteria de hacer que al rival le expulsen a 2 tios que antes ni eso, en muchos partidos acabava el rival con 7 o 8 tios con tarjeta amarilla y ninguno repetia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #150 el: 22 de Novembre de 2009, 21:47:29 pm »
Lectura positiva: Que podem marcar 2 gols a camp contrari i remontar un resultat en  contra a un equip com l'Alcoià.
La resta, que queda moltíssima feina per fer i que l'equip ha de millorar moltíssim si volem treure resultats positius i sortir endavant en la classificació.

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 905
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #151 el: 22 de Novembre de 2009, 23:42:01 pm »
 :scut :bandera Aún no me lo creo, estaba en casa de un familiar con toda la familia escuchando a mi equipo en la radio, y lo que nunca habia echo antes, me quité la radio con el segundo gol del alcoi y ahora hace un ratillo llego a casa, pongo el teletexto para ver k el lleida no hubiera ganado para no entrar en descenso y que sorpresa la mia cuando veo el resultado, he alucinado, pero hay que seguir adelante y esperar que este sea el famoso punto de inflexión que tanto nos hace falta, así que el domingo todos a apoyar a nuestro equipo a la nova creu alta, VAMOS SABADELL!!!! :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #152 el: 23 de Novembre de 2009, 08:20:14 am »

Felicitar a jugadors i cós tècnic per que sembla ser que es torna a tenir ganes.
Ganes per que empatar un partit a Alcoi no és gens fàcil, sobretot si es va 2-0.

Ara ojalà continuem sense perdre, com passava l'any passat. O s'empatava o es guanyava, peró sempre es sumava.

Ai, si encara tindrem el que buscavem a casa, com una vegada l'hi va passat al Real Madrid i van i guanyen la Xampions.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #153 el: 23 de Novembre de 2009, 08:34:33 am »
A mi el que em preocupa és que en 88 minuts fem ben poca cosa i siguem "capaços" d'encaixar gols jugant amb un de més. I que tampoc aprofitem aquesta circumstància per crear veritable perill.

En canvi vam tenir la sort de fer 2 gols en 4 minuts, cosa que fa pensar, que si s'intenta tot és possible. I em dóna "bon rollo" la celebració de l'empat per part de tot l'equip, els del camp i també els de la banqueta. De totes maneres aquesta circumstància de fer 2 gols en tan poc temps, pocs cops més passarà. Aquest cartutx ja l'hem gastat i em d'espavilar abans.

Em de guanyar diumenge al Mahonès a casa, COM SIGUI  :ok

Felicitats a tot l'equip pel bon punt aconseguit  :clap
« Darrera modificació: 23 de Novembre de 2009, 08:37:52 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #154 el: 23 de Novembre de 2009, 09:43:43 am »
Habría que hacerle un homenaje al tal Dávalos Sánchez-Pedreño este porque en dos partidos ha expulsado a 4 jugadores rivales (At. Baleares y Alcoyano), eso sí solo hemos sacado 2 puntos.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #155 el: 23 de Novembre de 2009, 10:40:03 am »
Ojo a los golazos del Alcoyano y al de Juvenal!!! Eso sí, me quedo con el de Blas... :visca

(Videos a la seccio GALERIA D'ART)
« Darrera modificació: 23 de Novembre de 2009, 17:55:24 pm per WebTeam SBD »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #156 el: 23 de Novembre de 2009, 12:00:21 pm »
Ojo a los golazos del Alcoyano y al de Juvenal!!! Eso sí, me quedo con el de Blas... :visca

j14 Alcoyano 2 - Sabadell 2.mpg

el mas guapo el de Juvenal y el mas valioso el de Blas, gracias por ponerlo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #157 el: 23 de Novembre de 2009, 12:15:33 pm »
Per mi el més important és la injecció de moral que suposarà haver empatat en 3 minuts el Collao. Tant de bo sigui l'inici d'una recuperació. :visca
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5778
« Respondre #158 el: 23 de Novembre de 2009, 13:27:26 pm »
A mi el que em preocupa és que en 88 minuts fem ben poca cosa i siguem "capaços" d'encaixar gols jugant amb un de més. I que tampoc aprofitem aquesta circumstància per crear veritable perill.

En canvi vam tenir la sort de fer 2 gols en 4 minuts, cosa que fa pensar, que si s'intenta tot és possible. I em dóna "bon rollo" la celebració de l'empat per part de tot l'equip, els del camp i també els de la banqueta. De totes maneres aquesta circumstància de fer 2 gols en tan poc temps, pocs cops més passarà. Aquest cartutx ja l'hem gastat i em d'espavilar abans.

Estic amb tu. M' ha agradat molt la celebracio per part de TOTS els jugadors. Al menys es veu implicació, o ho ha semblat.

I em quedo també amb que hem tingut ocasions de sobres per haber fet algun gol abans del 1-0...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #159 el: 23 de Novembre de 2009, 13:37:21 pm »

Estic amb tu. M' ha agradat molt la celebracio per part de TOTS els jugadors. Al menys es veu implicació, o ho ha semblat.

I em quedo també amb que hem tingut ocasions de sobres per haber fet algun gol abans del 1-0...

I si hi ha un canvi de tendència...?