PARTIT MOLT IMPORTANTCrec que ens juguem molt aquest diumenge
Primer de tot el veure si realment el punt aconseguit de forma miraculosa a Alcoi ha servit com a revulsiu, o per al contrari seguim igual.
Després, perque només hem guanyat 3 partits de 14, i MAI encara a un equip que estigui per sobre nostre. Ens em de demostrar que davant equips inferiors (teòricament) com és el Mahonès s'ha de guanyar. I dic inferiors si juguem nosaltres amb intensitat màxima. Si juguem "al trote" som el pitjor equip de la lliga.
Per això m'agradaria que els jugadors prenguéssin consciència que són 3 punts vitals, que a més ens aproparien a 3 punts de la zona mitjana de la taula, i que avançariem segur posicions veient els altres partits de la jornada: Badalona-Lleida, Benidorm-Villajoyosa o Denia-Espanyol B per exemple.
Segurament ens enfrontem a un dels equips amb menys recurssos i més fluixets de la lliga, però que per contra saben a que han de jugar i tots donen el 1000% sobre el camp. A més tenen un bon entrenador com és Joan Esteva i que fins fa res era entrenant al St. Cugat a 1a regional. Com és normal en aquests equips, molt "amarrateguis" quan juguen fora de casa i on Mourad si té el dia i sobretot Reynés per banda dreta (tot i ser esquerrà) són el veritable perill. Els davanters són força "menys perillosos", tan Trujillo, Sala o Mario Mora són força troncs i potser Guillem si que és un a mica més perillós. Si sel's vigila bé no haurien de donar massa problemes però si en jugades aeries.
En defensa són forts, però dolents en treure el joc en llarg. Li deixen molta part d'aquesta responsabilitat a Raúl Capó, conegut aquí, ja que fa anys va sonar pel Sabadell quan era al Terrassa, i la veritat és que el desplaçament llarg de pilota no és el seu fort. Pressionar fort a dalt serà molt important diumenge.
Capítol apart hauria de ser el nom de
IRAY, que a pesar que també sigui un dels seus bons jugadors al centre del camp, jo personalment el recordo com un molt mal professional quan era al Figueres (en un Figueres - Sabadell), fent i tinguent un dels gestos més lletjos que he vist mai damunt un camp de futbol. Lamentable personatge .......
ÀNIMS als jugadors perque és vital guanyar