No sé si tindrà explicació o no, però si en té alguna, a mi em sembla molt intel·ligent. I ni ovelles negres ni res com algú deia per aquí.
Ostres!!! no sabia que hagués entrat el Moya en el Fòrum.
Doncs amb la convocatòria contra el Mahonès, o Fran està lesionat... o deu ser la 3a ovella negra....
El més important, jugui qui jugui, és la victòria de l'equip. I sobretot també demostrar que som capaços de sumar 3 punts contra un equip que no està per sota nostre.
La meva opinió sobre aquest assumpte, encara no l'he dit en el Fòrum... només he dit les declaracions del Moya, de que hi ha
dues ovelles negres Adrián Arroyo / Ramon Moya ha passat avui per última vegada per la Nova Creu Alta. El lleidatà s'ha acomiadat aquest matí dels que fins dilluns eren els seus jugadors i també de la premsa just abans del primer entrenament amb David Pirri al capdavant del grup. Una trobada on, sobretot, ha sorprès que
el fins ara tècnic del Centre d'Esports Sabadell assenyalés a dos jugadors en concret com les ovelles negres del grup: "Jo hauria pres algunes mesures disciplinàries fortes amb dos jugadors que s'han tirat del vaixell. Ja ho vaig parlar amb la directiva com havia passat en d'altres ocasions, encara que ara han preferit la tranquil·litat de la plantilla".
Unes mesures que, tot i que Moya no ho ha confirmat, sonen a les que ja va prendre en el cas Manel Martínez: "Les mesures serien com les del primer any, quan vaig haver de prendre-les amb alguns jugadors a Tercera. Al gener hauria vist si entraven en vigor o no perquè s'han aprofitat de tenir un bloc amb només 10 o 12 jugadors disponibles i no han tingut professionalitat. De totes maneres, no diré noms perquè tenen famílies, han de continuar jugant a futbol i pel bé del club i de l'equip ara mateix necessiten el suport de tothom".
De fet, el de Castellnou de Seana ha dit que tenen una part important de culpa de l'actual situació del Sabadell, i també ha explicat per què no ha actuat abans: "Ja no sóc entrenador i per això no es portaran a terme. Les mesures s'haurien pres ara perquè és quan tinc a tota la plantilla disponible. En moments difícils aquests jugadors no han ajudat a res i no han col·laborat per mantenir una línia i arribar als 25 punts que jo pensava tenir al final de la primera volta".Dos bàndols
Ramon Moya també ha parlat del famós entorn de l'entitat. El tècnic ha criticat sobretot la mala maror que hi ha sempre que les coses no acaben de funcionar: "Hem tingut dificultats en quant a lesionats i indisciplina d'alguns jugadors i d'aquí els resultats. El Moya està massa vist i per això alguns jugadors han cregut més en el seu ego que en un entrenador que els podria portar a fer coses importants. A més, també hi ha pressió perquè hi ha dos grups que volen entrar a la directiva i sort que hi ha l'alcalde pel mig perquè sinó seria l'hòstia". El de la Terra Ferma ha parlat més al detall sobre el tema: "Això és un poble i no pot haver-hi tants enfrontaments a nivell de directius. Als que hi són els han de deixar treballar tranquils perquè sinó passa que quan alguna cosa falla ja es dubta de l'entrenador i els altres ja volen entrar a la directiva i fer fora als que estan. La figura més important de tot plegat és l'alcalde, perquè està fent tot el possible per fer un bon treball i que no hi hagi daltabaixos per interès. Hi ha condiments en aquest club que no són bons ni pels entrenadors, ni pels jugadors ni per la tranquil·litat del Sabadell".
Un 10 de directiva
Tot i això, Moya ha deixat clar que la seva relació amb la junta presidida per Joan Soteras és excel·lent tot i aquesta destitució: "He de dir molt clar que he tingut sempre una molt bona relació amb la directiva. A nivell personal li poso un deu perquè m'han tractat sempre molt bé. Simplement a nivell esportiu jo tinc unes idees i ells unes altres que a vegades no hem coincidit, encara que hem intentat treballar amb consens i tranquil·litat". A més, l'exentrenador sabadellenc també ha assegurat no sentir-se empenedit per haver continuat després del play-off tot i ser cessat només uns mesos després.
Missatge per l'afició
Lligat al tema directiva, Moya també ha tingut temps per recordar a l'afició: "Jo he acabat un cicle aquí però estic content i això no vol dir que no pugui tornar perquè m'han tractat molt bé. No he tingut cap problema amb la directiva ni a nivell econòmic ni social, i pel que fa als aficionats només puc dir que són de deu. Si torno és perquè el futbol dóna moltes voltes i perquè s'ho mereixen". El lleidatà també ha assegurat sentir-se estimat pels seguidors, i diu que mai s'ha sentit obligat per l'afició a presentar la seva dimissió: "El millor que m'emporto d'aquest club és l'afició. Alguns poden haver-me criticat perquè no els agrada el meu joc, però està clar que no hi ha hagut una graderia sencera en contra de l'entrenador ni tampoc he hagut de sortir dient que dimitia perquè no tenia el seu suport".
Objectiu: els 10 primers
Sobre el Sabadell que deixa, Moya creu que no haurà de patir per salvar-se i que ell també estava capacitat per tirar-ho endavant, encara que creu que no és un equip per jugar play-off: "Aquest equip ha de lluitar per la novena o la desena posició. Crec que aquest any el Sabadell no podrà passar d'aquí perquè les característiques del grup són difícils. Hi ha equips amb un gran pressupost i per això hem de lluitar per aquestes places del segon bloc d'equips. L'equip ho pot fer i jo crec que també ho podria haver fet sense cap problema. Aquest treball de menys a més es fa fàcil si hi ha tranquil·litat i crec que tothom ho sap". A més, l'exarlequinat creu que les condicions ara són idònies per començar a remuntar el vol: "La gent que va venir del play-off no han acabat d'agafar la forma però estan de camí. Els resultats fins ara no han estat bons, però tenim a tots els jugadors recuperats i d'altres com Arnal ja porten més d'un mes adaptant-se al grup".
Futur
De cara al futur, Moya ha parlat de buscar un nou cicle: "A partir de demà faré una vida diferent i pensaré en d'altres coses de la vida. Tot i això, buscaré un altre cicle com els que ja he fet. Sóc un home de cicles, ja vaig tenir dos de sis anys a l'Espanyol, un de set a L'Hospitalet i aquí un de quatre més. És la primera vegada que em destitueixen d'una banqueta". Tot i això, el fins ara tècnic arlequinat té clar que el Sabadell serà un altre dels equips que seguirà d'ara endavant: "En aquests moments patiré per tres equips que porto a l'ànima i que vull que facin una bona temporada. Són el Lleida, que té una situació complicada; el Sabadell, que crec que sortirà fàcil d'on està ara; i l'Espanyol B, perquè sempre he dit que sóc espanyolista fins la medul·la i per això vull que aquests colors vagin sempre bé". Sort míster!
© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.