Autor Tema: Jornada 15 Sabadell - SP mahones  (Llegit 16016 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 15 Sabadell - SP mahones
« Respondre #100 el: 29 de Novembre de 2009, 14:32:00 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera
Doncs si avui a sigut el millor partit d'aquesta temporada al estadi per entrega i ganas encara que tenim un deute pendent el Gol esperem que això millori a partir d'ara  :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #101 el: 29 de Novembre de 2009, 14:33:17 pm »
Por fin Goooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ooooooooooooooool en propia puerta pero gol que puede valer tres puntos.

CE SABADELL FC  1  -  0 SPORTING MAHONÉS

ha sido en propia puerta? en el campo me pareció que habia marcado Robles.

Buen partido del Sabadell, lástima que nos cueste tanto materializar las ocasiones, el resultado justo hubiese sido un 2 o 3-0  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #102 el: 29 de Novembre de 2009, 14:36:56 pm »
Por fin Goooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ooooooooooooooool en propia puerta pero gol que puede valer tres puntos.

CE SABADELL FC  1  -  0 SPORTING MAHONÉS

ha sido en propia puerta? en el campo me pareció que habia marcado Robles.

Buen partido del Sabadell, lástima que nos cueste tanto materializar las ocasiones, el resultado justo hubiese sido un 2 o 3-0  :ok

segun radio Sabadell se lo han dado al 21 de ellos capo el que estaba en el Terrassa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #103 el: 29 de Novembre de 2009, 14:38:31 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Jo ho he vist en directe i si a marcat el Capo en propia porta, aixì cada setmana  :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #104 el: 29 de Novembre de 2009, 14:45:15 pm »
Muy buen partido el de esta mañana,un partido que podría aver quedado 3-0 sin ir mas lejos..pero bueno,lo importante son estos 3 puntitos que nos dan confianza para comenzar a mirar hacia arriba  :trebol

Desctacar el partidazo de Chapi Arnau y sobretodo de Julián Robles   :clap

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #106 el: 29 de Novembre de 2009, 15:06:51 pm »
Por lo oído y leído, el partido de hoy fue un buen partido de los jugadores arlequinados pero hay una circunstancia que hay que solucionar rápidamente, "EL GOL",  no se como lo podrá solucionar David Pirri pero una vez resulto este tema no habrá "miedo" a ningún adversario de la categoría, lástima que este cambio haya llegado un poco tarde, aunque queda campeonato para al menos intentarlo, la próxima estación es en Santa Coloma, vamos a por el Atlc. Gramanet.

:anims    :trebol     :scut     :bandera     :scut     :trebol     :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #107 el: 29 de Novembre de 2009, 15:35:37 pm »
Buen partido del equipo, y como se dijo en twitter, SI, fue con diferencia la primera mejor parte de la temporada. Se domino, llego a porteria y esta vez entre el palo, el penalty y dos grandes intervenciones del portero de ellos evitaron una victoria por mas goles.

Antes no se creaban ocasiones, al menos ahora las tenemos...y palos llevamos ya unos cuantos esta temporada. A ver si sigue esta actitud y seguro que los goles y mas victorias llegaran, porque no tenemos equipo (por mas que algun que otro que siempre lo pueda ver todo siempre negativo) para ir ahi abajo. El partido de hoy y la reaccion de Alcoy es el camino a seguir.

Ahora a por la grama y despues a ganar a un rival de abajo como el Espanyol B.

Por cierto, impresionante el partido de Robles, aunque el gol no sea suyo se lo podriamos dar igual  :Paletas:
« Darrera modificació: 29 de Novembre de 2009, 15:57:05 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #108 el: 29 de Novembre de 2009, 15:52:24 pm »
Bon partit del Sabadell.
La imatge de l'equip durant els 90 min. a sigut molt millor que durant la resta de partits d'aquesta temporada. Molt més ordenats en defensa, aprofitant molt més les bandes a la hora de buscar la porteria contraria i el que més m'ha agradat és que tan al començar el partit com anant 1-0 em seguit buscant el gol. La millor defensa és un bon atac i avui l'equip a sapigut tancar al rival i anular-lo ofensivament en la major part de partit.

En fi... q Pirri està sapiguent portar millor l'equip q no pas el Moya és una evidència. Ara faltarà veure fins a quin punt pot arrivar aquesta progressió, i si sóm capaços de mantenir una constancia en quan a la millora del nostre joc. Tal com es diu per aquí, gran partit de Robles.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #109 el: 29 de Novembre de 2009, 15:53:31 pm »
Muy buen partido en el que, por juego y ocasiones, podíamos haber ganado por algunos goles más de diferencia. Hoy, por fin, he visto una clara mejoría respecto a los partidos anteriores, aunque me surgen las dudas viendo el rival que hemos tenido en frente, que creo que no ha tenido su día para nada. Veremos contra la Grama como sigue esta pequeña reacción; no perder ya sería bueno y ganar sería enorme. Veremos.  :clap

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #110 el: 29 de Novembre de 2009, 16:21:35 pm »

Morales pel teu bé i el de tots, ni tiris mes penals siusplau, segurament d´aquesta manera com a mínim et recuperarem anímicament :wall: :anims
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #111 el: 29 de Novembre de 2009, 16:29:07 pm »
Doncs jo també he vist el millor partit d'aquesta temporada.. Almenys s'ha vist entrega, i moltes ocasions. Ens han anulat dos gols, em fallat un penal, un pal d'Arnal.

Roberto ha fet bon partit, m'ha agradat. Però que els penals els xuti un altre, siusplau.
Robles i Chapi inmens! :ok

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #112 el: 29 de Novembre de 2009, 16:38:42 pm »
Avui hem jugat, en definitiva, el millor partit en el que portem de temporada. A poc que a la primera part haguessin entrat alguna de les ocasions que hem tingut, el rival s'hagués emportat cinc gols cap a Maó. Ja només veient el primer remat d'Arnal de cap al minut 2 o les pujades d'Arnau o la intensitat, recuperacions, força, ganes i collons de Robles o simplement la contundència d'Agustín o Pelegrí l'equip ha transmès il·lusió i esperança de que estem al principi de la recuperació que necessitàvem. El partit m'ha recordat a la primera part contra el Sant Andreu la temporada passada.

El gol tenia que arribar, i quan Joel la busca, la baixa, Arnal remata o xuta de lluny i no entren, per això estan els mitjos per clavar una i obrir la llauna. La llàstima, és que li han anul·lat el gol a Arnal per fora de joc, però ha sigut una barretina monumental i un bon toc de qualitat.

L'únic defecte que seguim tenint, és no deixar a un parell de jugadors tapant els xuts exteriors des de la frontal en les jugades a pilota parada en contra.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #113 el: 29 de Novembre de 2009, 17:34:05 pm »
Bon partit.  Millor solidesa defensiva, més acció per les bandes, una mica més de tot i millor actitud en general.   L´assignatura que falta per aprovar i en la que falta encara un bon tros, és el gol....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #114 el: 29 de Novembre de 2009, 17:34:48 pm »
Acabo d'arribar a casa i no he pogut presenciar el partit, pel que vaig llegint, m'he perdut el millor partit de la temporada,  i s'acabat guanyant, començo a pensar que soc gafe, m'estic plantejant de quedarme a casa i seguir els partits des de la radio  ;D  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #115 el: 29 de Novembre de 2009, 18:42:57 pm »
Coincido con la mayoría, hoy me ha gustado mucho el equipo, aparte de la actitud que la hemos tenido los 90 minutos, he visto ratos de buen futbol, en especial en la primera parte. He visto también falta de gol, pero pienso que es cuestión de suerte, el otro dia en 3 minutos hicimos dos goles de la nada! y hoy elaborando y tocando hemos tenido más ocasiones que en 3 partidos juntos y no nos ha entrado. A mi me ha gustado un monton Robles, Blas y también me quedo con Arnal.
Me gusta mucho más este planteamiento más ofensivo para casa que el que teniamos hasta ahora. Dos extremos claros y dos puntas. Lástima el penalty de Roberto, le hubiera ido muy bien marcarlo y a los aficionados más todavía!!!, igual habria que darle un descansito , porque Axel tiene que coger la forma jugando y luego tenemos dos chicos (Fito y Milan) que pueden jugar en esa posición, creo que a Roberto todos lo queremos mucho pero si no está no hay que quemarlo y que salga desde el banquillo o que descanse un par de semanas a ver si vuelve a ser el que todos esperamos. Me ha gustado también el hecho de que Juvenal ha salido con muchas ganas pese a haber perdido la titularidad al menos en los últimos partidos de casa, con lo cual se le ve con actitud para volver a ser el cerebro del equipo.

Si el equipo está unido, hay compañerismo, buen rollo y creen en Pirri, tenemos que ir sumando poco a poco y alejarnos de los puestos de peligro. Felicidades a todos los arlequinados!!!  :beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #116 el: 29 de Novembre de 2009, 21:44:08 pm »
Molt bon partit del Sabadell, de TOTS, que sens dubte no mereixia arribar patint al minut 90. Un resultat just hagués estat un 3 a 0. Cert que davant hi havia una autèntica banda, però les ganes i actitud mostrades des del minut 1, on ja hem marcat, feien preveure que avui per fi guanyariem.

Felicitats a tot l'equip, perque s'ho ha mrescut. De fet l'únic que podem exigir els aficionats són ganes i entrega, i avui ho hem vist  :clap  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #117 el: 29 de Novembre de 2009, 21:54:56 pm »
Per fi tres punts a casa altra vegada!  :yes :thumbsup: :scut :scut :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #118 el: 29 de Novembre de 2009, 22:39:53 pm »
Banda? home no crec q el Sp.Mahonés sigui cap banda. Banda seria el Gavà però l'Sporting Mahonés és un equip de mitja taula. El q si és cert és q han vingut a buscar l'empat descaradament i de perill n'han creat ben poc, pero vaja, no es poden treure mèrits a la feina q em fet ja q jugant com avui tota la temporada segurament que portaríem uns 6-9 puntets més.

La meva pregunta és: on són tots aquells nous nicks q criticaven tan a l'equip ?  Moltes ganes de crítica barata tenen alguns tan aquí com al camp, q per cert avui n'hi havia algun q al minut 10 ja cridava: PIRRI ESPAVIIIIIIIILA!!!!
Realment lamentable el comportament d'alguns energumens...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #119 el: 29 de Novembre de 2009, 22:48:16 pm »
Banda? home no crec q el Sp.Mahonés sigui cap banda. Banda seria el Gavà però l'Sporting Mahonés és un equip de mitja taula. El q si és cert és q han vingut a buscar l'empat descaradament i de perill n'han creat ben poc, pero vaja, no es poden treure mèrits a la feina q em fet ja q jugant com avui tota la temporada segurament que portaríem uns 6-9 puntets més.

La meva pregunta és: on són tots aquells nous nicks q criticaven tan a l'equip ?  Moltes ganes de crítica barata tenen alguns tan aquí com al camp, q per cert avui n'hi havia algun q al minut 10 ja cridava: PIRRI ESPAVIIIIIIIILA!!!!
Realment lamentable el comportament d'alguns energumens...

Totalment d'acord...d'aquests tenim molts i van surtint cada vegada mes... :no:

L'unic equip que ha sigut capaç de guanyar al Sant Andreu en 15 jornades em sembla una mica fort en tot cas anomenar-la banda...tambe ha sigut merit nostre, la veritat. Tambe estic d'acord amb tu en aquest sentit.
Twitter: @Gerard_sbd