Autor Tema: Jornada 15 Sabadell - SP mahones  (Llegit 16018 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Jornada 15 Sabadell - SP mahones
« Respondre #120 el: 29 de Novembre de 2009, 22:52:44 pm »
per cert avui n'hi havia algun q al minut 10 ja cridava: PIRRI ESPAVIIIIIIIILA!!!!

Doncs si, això és lamentable. Però si ens hi fixem, són LES MATEIXES veus que sempre criden el mateix. Abans era amb Moya i ara amb Pirri. Veure per creure i de veritat que no s'entén.

En quan a si són bandes o no, tot són opinions, i per mi el Mahonès (que evidentment no arriba al nivell de Gavà o Terrassa), és un equip limitadíssim (i l'he vist jugar molts cops aquest any), poc millor que els últims classicats. Si que és cert que al seu camp es fan un equip una mica millor on aprofiten les petites dimensions del terreny de joc i hi posen moltes ganes. El que és més trist potser, és que amb "el poc nivell" que existeix aquest any dins el grup, ja estiguem amb l'únic objectiu de no baixar.
I que consti que no estic treient mèrits als nostres jugadors que avui s'ho han merescut i han fet tot per acabar guanyant còmodament. Si avui haguéssim quedat 3 o 4 a 0 no hagués passat res i hagués estat el més just.
« Darrera modificació: 29 de Novembre de 2009, 23:21:19 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat N´Kono

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #121 el: 30 de Novembre de 2009, 00:56:22 am »
Han jugado por fin a fútbol, que es de lo que se trata, me gusta la defensa mas avanzada. Al menos en casa se tiene que ir a por el partido desde el principio, Preocupante la falta de gol, ya que el que hemos metido ha sido en propia puerta. A ver si estos delanteros espavilan de una vez. A sumar de tres en tres y a ver hasta donde podemos llegar. :botador

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #122 el: 30 de Novembre de 2009, 09:32:27 am »
Banda? home no crec q el Sp.Mahonés sigui cap banda. Banda seria el Gavà però l'Sporting Mahonés és un equip de mitja taula. El q si és cert és q han vingut a buscar l'empat descaradament i de perill n'han creat ben poc, pero vaja, no es poden treure mèrits a la feina q em fet ja q jugant com avui tota la temporada segurament que portaríem uns 6-9 puntets més.

La meva pregunta és: on són tots aquells nous nicks q criticaven tan a l'equip ?  Moltes ganes de crítica barata tenen alguns tan aquí com al camp, q per cert avui n'hi havia algun q al minut 10 ja cridava: PIRRI ESPAVIIIIIIIILA!!!!
Realment lamentable el comportament d'alguns energumens...

Hi ha un personatge que es posa per on hi ha la penya 4 gats, que esta tot el partit criticant, avans hera el moya i avui se les a agafat amb el Pirri i el Arnal. Soposso que f*lla poc i es te que desfogar d'alguna manera.

Avui he vist el millor partit de la temporada, presionan sense perdre pilotes inutilment. i tocant la pilota.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #123 el: 30 de Novembre de 2009, 10:08:23 am »
  Moltes ganes de crítica barata tenen alguns tan aquí com al camp, q per cert avui n'hi havia algun q al minut 10 ja cridava: PIRRI ESPAVIIIIIIIILA!!!!

Jo sempre he dit que hi ha gent que sempre critica, sigui l'entrenador que sigui i si es juga bé o malament, sempre tenen que dir la seva paraula que devegades (per no dir sempre) no es la correcta ni la millor, es lamentable i després diuen que son més del CES que ningú.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #124 el: 30 de Novembre de 2009, 10:20:43 am »
Bueno finalment ahir vaig poder anar.

Tenia la opcio de c ambiar d'horari per poder veure el barça madrid, pero vaig preferir veure el sabadell.... els meus amics diuen que estic malalt, que sabran ells... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Ahir com ja heu dit tots, el millor partit de la temporada. Vam jugar be i vam dominar per endurnos com a minim un 2-0 al marcador. Be en defensa ( aviam si es consolida ) i be a dalt. Blas vilchez m'agrada molt i se li ha de donar minuts, perque desborda com i quant vol i hem d' aprofitar. Axel vizuete al meu parer hauria dejugar també. Puigdollers una mica imprecís. Arnal no rasca bola, que hem perdonin però va ser el pitjor ahir amb diferencia. Bé joel tampoc la va rascar gaire... Morales una mica imprecís també, pero el vaig veure millor que fa partits. Robles pìt i collons, com ha de ser.

No patirem gens per salvar la categoria. Això si, hem guanyat NOMES un partit o sigui que no comencem a marcar-nos fites que ara mateix son utopiques. Els de dal punxaran, segurisim i tot s' equilibrará molt més. Hi ha 3 places de descens clarisimes i al lleida el veig MOLT fluix... De moment a seguir jugant be i a guanyar a la grama al seu camp. Si fesim un 6 de 6, tenint en ompte que després venen a casa espanyol B i Vilajoyosa, perfectament guanyables.... podriem acabar la temporada per sobre dels 25 punts, sense cap problema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #125 el: 30 de Novembre de 2009, 11:07:14 am »
  Moltes ganes de crítica barata tenen alguns tan aquí com al camp, q per cert avui n'hi havia algun q al minut 10 ja cridava: PIRRI ESPAVIIIIIIIILA!!!!

Jo sempre he dit que hi ha gent que sempre critica, sigui l'entrenador que sigui i si es juga bé o malament, sempre tenen que dir la seva paraula que devegades (per no dir sempre) no es la correcta ni la millor, es lamentable i després diuen que son més del CES que ningú.

Jo ahir al minut 5 de partit, sí sí al minut 5, i en el millor inici de partit de la temporada, vaig sentir un: "¡Pirri espavila!". Lamentable.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #126 el: 30 de Novembre de 2009, 11:32:55 am »

Jo ahir al minut 5 de partit, sí sí al minut 5, i en el millor inici de partit de la temporada, vaig sentir un: "¡Pirri espavila!". Lamentable.

Aquest " Pirri espavila " es va dir per les mateixes persones cada cop que el Sp.Mahonés treia un corner, els hi molestava lo que porta dient el Birrero fa 3 setmanes, és a dir, que els 10 jugadors de camp defensen les jugades a pilota parada dins l'area i no es queda ningú a dalt ni a la frontal de l'area.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #127 el: 30 de Novembre de 2009, 11:34:41 am »

Aquest " Pirri espavila " es va dir per les mateixes persones cada cop que el Sp.Mahonés treia un corner, els hi molestava lo que porta dient el Birrero fa 3 setmanes, és a dir, que els 10 jugadors de camp defensen les jugades a pilota parada dins l'area i no es queda ningú a dalt ni a la frontal de l'area.

Si, es una cosa a mejorar sin duda. Y encima los 10 defendiendo dentro del área y dejando a un par de jugadores visitantes en la frontal solos esperando el rechace.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #128 el: 30 de Novembre de 2009, 17:26:49 pm »
Ayer vi a un buen Sabadell; y al menos sali contento de la Nova Creu Alta; lo unico que me preocupa es la falta de gol... el juego fluido y constante del equipo me gusto mucho... creo que jugando asi y si pudieran incorporar a un buen delantero rematador, tendriamos mucho ganado!!! Si no iremos bastante justitos a la hora de marcar!!! :ike:

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #129 el: 30 de Novembre de 2009, 17:30:30 pm »
Yo me he divertido hoy viendo el partido, con muchas ocasiones y buen juego. Por poner una pega, seria que en algunas jugadas hemos tenido ocasion de chutar a puerta y hemos querido entrar hasta dentro, perdiendo la pelota o no pudiendo ya chutar.

En general buen partido.
Yo destacaria a chapi. Se merecia un gol por las jugadas que ha hecho.  :clap

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #130 el: 01 de Desembre de 2009, 14:54:27 pm »
no se si heu vist el mundo deportivo futbol cat, el porter de l'equip de la jornada han posat a Moso porter del sporting mahones, perque despres més d'un critiqui al nostre equip

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #131 el: 01 de Desembre de 2009, 18:03:25 pm »
Per fi futbol a la nova Creu Alta. Gran partit, amb un penal que ens van aturar, dos gols que mos van anular, el golet, un pal. podíem quedar o 1-0 o 5-0, i mira, mos vam quedar en lo curt. Potser vaig patir el les jugades a pilota aturada, però amb els partits, açò crec que ho corregiran.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #132 el: 01 de Desembre de 2009, 21:06:16 pm »
Les coses clares, jo ja sabeu q sóc dels q quan critico em quedo de gust però el q fan algunes persones ara mateix no considero q beneficiin gens a l'equip, i em demostren tenir un criteri una mica "extrany" del que és la 2ª B i el Sabadell.
Tot això ho dic per gent com la senyora d'ahir que va trucar a l'Arlekinat dient que les coses no han millorat per a res, i que sí q havíem marcat el diumenge però un gol i en propia porta, q no l'havíem marcat ni nosaltres. A veure, q més dona si es guanya amb gol en propia porta o gol normal?  S'ha guanyat, s'ha millorat la imatge i s'ha sapigut mantenir la porteria a zero, q vol més la gent? Q en 3 setmanes de fer fora al Moya juguem de maravella i guanyem 3-0 tots els partits?Em sembla bastant lamentable q la gent despreci d'aquesta manera a l'equip quan s'intenta fer un canvi hi existeix un canvi d'actitud evident en tota la plantilla. Perquè s'escridassa a PIRRI als 5 minuts de joc dient "PIRRI ESPAVIIIIIIIIILA"?  Q volem haver xutat a porta 5 vegades en 5 minuts?  No entenc massa la mentalitat d'algunes persones.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #133 el: 01 de Desembre de 2009, 21:29:18 pm »
Les coses clares, jo ja sabeu q sóc dels q quan critico em quedo de gust però el q fan algunes persones ara mateix no considero q beneficiin gens a l'equip, i em demostren tenir un criteri una mica "extrany" del que és la 2ª B i el Sabadell.
Tot això ho dic per gent com la senyora d'ahir que va trucar a l'Arlekinat dient que les coses no han millorat per a res, i que sí q havíem marcat el diumenge però un gol i en propia porta, q no l'havíem marcat ni nosaltres. A veure, q més dona si es guanya amb gol en propia porta o gol normal?  S'ha guanyat, s'ha millorat la imatge i s'ha sapigut mantenir la porteria a zero, q vol més la gent? Q en 3 setmanes de fer fora al Moya juguem de maravella i guanyem 3-0 tots els partits?Em sembla bastant lamentable q la gent despreci d'aquesta manera a l'equip quan s'intenta fer un canvi hi existeix un canvi d'actitud evident en tota la plantilla. Perquè s'escridassa a PIRRI als 5 minuts de joc dient "PIRRI ESPAVIIIIIIIIILA"?  Q volem haver xutat a porta 5 vegades en 5 minuts?  No entenc massa la mentalitat d'algunes persones.

Totalmente de acuerdo

Muchos, son los primeros en criticar cuando el equipo juega mal, pierde.... Creo que tmb deberían reconocer cuando se hacen las cosas bien, como es el caso del domingo y no quedarse nada mas con lo negativo ( por ejemplo lo que se ha dicho: ganemos sí, pero con un gol en propia puerta).
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #134 el: 01 de Desembre de 2009, 22:11:56 pm »

La senyora que va trucar ahir a l'arlequinat tenia bona part de raó....Estem valorant molt al Pirri, però mai es pot fer menyspreant el treball fet i contrastat per altres professionals que han estat al nostre Club...

Molt bona la sorpresa rebuda pel nostre entrenador en el penúltim programa, però se l'hi havia fet alguna cosa similar al Moya després de 3 temporades al Club i amb els objectius de sobres acomplerts (ascens, Play Off d'ascens a 2ªA)....

Ho vaig dir en un altre post...ara a MORT AMB EL PIRRI, ell és el nostre entrenador, però no hem de menysprear la tasca feta pel seu predecesor...

Em molesten comentaris que vaig sentir diumenge com: Ara juguem a futbol, abans guanyavem de sort i amb un gol a l'´´ultim minut....Recordeu els partits de la segona volta amb equips punters i els seus resultats...? ex. Gavà, LLeida, Gavà....5-2, 4-1. 3-0...etc...?

Crec que amb aquesta línia anava avui l'altre crònica publicada pel Diari de SAbadell i signada pel Mario Patinyo....

Hem millorat ?....Quin equip teníem davant.?. Pot ser en Juvenal un comparsa del nostre equip ?...més quan hi ha altres jugadors intocables que poc de moment han demostrat ? ex: Arnal...que ho ha jugat tot....i perquè Fran a la graderia ?.

Compte no rasquem massa perquè si volem hi ha molt i molt encara per millorar....i potser criticar...i qun parlo de crítica sempre em referiré a que sigui constructiva.

Per acabar...A MORT AMB EL PIRRI...la nostra Directiva ha decidit finalment que ell sigui el noste entrenador...I per tant tots em d'estar al seu costat en benefici del nostre Club,...però no podem oblidar els bons moments que ens han donat altres professionals...

Ah...pel que sembla Pirri és l'entrenador perquè els jugadors ho van demanar perquè amb ell s'hi trobaven molt bé....I això no us diu res ?....Els jugadors han mostrat la mateixa actitud en tots els partits...?

El Moya havia acabat el seu cicle ...hi estic d'acord, però ja ho vaig esmentar anteriorment...ell no era l'únic responsable de l'actual situació...

Ho sento, però un entrenador com el Moya va deixar petjada...agradi o no...

Ara, bé esperem que a partir d'ara en aquest nou "projecte" ? podem assolir el millor del millor ....l'entitat....EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL S'HO MEREIX I LA SEVA AFICIÓ TAMBÉ... :bandera

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #135 el: 01 de Desembre de 2009, 22:39:26 pm »
Tot això ho dic per gent com la senyora d'ahir que va trucar a l'Arlekinat dient que les coses no han millorat per a res, i que sí q havíem marcat el diumenge però un gol i en propia porta, q no l'havíem marcat ni nosaltres. A veure, q més dona si es guanya amb gol en propia porta o gol normal?  S'ha guanyat, s'ha millorat la imatge i s'ha sapigut mantenir la porteria a zero, q vol més la gent? Q en 3 setmanes de fer fora al Moya juguem de maravella i guanyem 3-0 tots els partits?Em sembla bastant lamentable q la gent despreci d'aquesta manera a l'equip quan s'intenta fer un canvi hi existeix un canvi d'actitud evident en tota la plantilla. Perquè s'escridassa a PIRRI als 5 minuts de joc dient "PIRRI ESPAVIIIIIIIIILA"?  Q volem haver xutat a porta 5 vegades en 5 minuts?  No entenc massa la mentalitat d'algunes persones.

La senyora que va trucar ahir a l'arlequinat tenia bona part de raó....Estem valorant molt al Pirri, però mai es pot fer menyspreant el treball fet i contrastat per altres professionals que han estat al nostre Club...

Molt bona la sorpresa rebuda pel nostre entrenador en el penúltim programa, però se l'hi havia fet alguna cosa similar al Moya després de 3 temporades al Club i amb els objectius de sobres acomplerts (ascens, Play Off d'ascens a 2ªA)....

Ho vaig dir en un altre post...ara a MORT AMB EL PIRRI, ell és el nostre entrenador, però no hem de menysprear la tasca feta pel seu predecesor...

Em molesten comentaris que vaig sentir diumenge com: Ara juguem a futbol, abans guanyavem de sort i amb un gol a l'´´ultim minut....Recordeu els partits de la segona volta amb equips punters i els seus resultats...? ex. Gavà, LLeida, Gavà....5-2, 4-1. 3-0...etc...?

Crec que amb aquesta línia anava avui l'altre crònica publicada pel Diari de SAbadell i signada pel Mario Patinyo....

Hem millorat ?....Quin equip teníem davant.?. Pot ser en Juvenal un comparsa del nostre equip ?...més quan hi ha altres jugadors intocables que poc de moment han demostrat ? ex: Arnal...que ho ha jugat tot....i perquè Fran a la graderia ?.

Compte no rasquem massa perquè si volem hi ha molt i molt encara per millorar....i potser criticar...i qun parlo de crítica sempre em referiré a que sigui constructiva.

Per acabar...A MORT AMB EL PIRRI...la nostra Directiva ha decidit finalment que ell sigui el noste entrenador...I per tant tots em d'estar al seu costat en benefici del nostre Club,...però no podem oblidar els bons moments que ens han donat altres professionals...

Ah...pel que sembla Pirri és l'entrenador perquè els jugadors ho van demanar perquè amb ell s'hi trobaven molt bé....I això no us diu res ?....Els jugadors han mostrat la mateixa actitud en tots els partits...?

El Moya havia acabat el seu cicle ...hi estic d'acord, però ja ho vaig esmentar anteriorment...ell no era l'únic responsable de l'actual situació...

Ho sento, però un entrenador com el Moya va deixar petjada...agradi o no...

Ara, bé esperem que a partir d'ara en aquest nou "projecte" ? podem assolir el millor del millor ....l'entitat....EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL S'HO MEREIX I LA SEVA AFICIÓ TAMBÉ... :bandera

Estic prou d'acord amb tu i està clar que Moya a deixat petjada aquí. Pero tampoc és normal q critiquin per criticar + estiguin bojos per a dir que estem pitjor que quan hi havia el sr. Moya.
Jo no sé com aniran les coses pèro el q sí q sé és que amb Moya a la banqueta ni hauríem remontat al Collao ni crec q hauríem guanyat el diumenge contra el Sp. Mahonés. Perquè dic això? Perq aquest equip fa un mes era incapaç totalment de remontar cap partit q s'ens possés en contra i perquè diumenge amb ell a la banqueta i amb l'1-0 hauríem plantat l'autobús a darrere i podria ben ser que ens haguessin empatat.
Ja et dic q potser d'aquí uns messos m'estiraré els cavells i pensaré, perq carai el vam tenir q fer fora, però de moment els números juguen a favor de David Pirri : 2 gols encaixats en 3 partits i 5 pts de 9 aconseguits. No són grans números però si suficients com per a veure q els resultats han millorat ni que sigui una miqueta.