Jo suposo que em puc considerar un veterà del fòrum, i també vinc del melodysoft. Al contrari que altres usuaris, jo porto un fotimer de missatges, però no per això les meves paraules tenen més o menys valor que un que porti 10 missatges. Acostumo a escriure sovint i més que tot deixo anar informació que crec que pot interessar a altre gent i m'agrada debatre i discutir amb altres usuaris de diversos temes que es toquen al fòrum, siguin del primer equip o del waterpolo.
El que si m'agrada, és que les informacions que alguns aporten, siguin novells o veterans, siguin contrastades. És molt fàcil deixar anar que X jugador del club s'ha embolicat amb una rossa hores abans d'un partit si no hi han més testimonis (i no dels m'han dit...), o almenys que aportin fotografies o fotocòpies de la seva notícia. Desgraciadament, som 2000, i molt tiren cap a la seva parceleta, i així, estan matant el club. També n'he vist de tots els colors, gent que ha intentat utilitzar el fòrum amb fins personals, polítics, d'afinitat amb algun jugador, etc... això ha passat sempre i sempre passarà. Potser ara és més notori per la crisi que passa el club, simplement.
Que hi han usuaris que no fan servir ara tant el fòrum com abans? Potser si, però tindran les seves raons, uns laborals, altres per obligacions familiars, o altres perque ha canviat el seu estatus respecte al club i no volen ficar-se en merders, però també al contrari, ara hi han nous usuaris o usuaris més actius per les mateixes causes.