Autor Tema: Com cansa llegir aquest fòrum últimament...  (Llegit 4086 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Com cansa llegir aquest fòrum últimament...
« Respondre #20 el: 13 de Novembre de 2009, 23:34:04 pm »
Jo suposo que em puc considerar un veterà del fòrum, i també vinc del melodysoft. Al contrari que altres usuaris, jo porto un fotimer de missatges, però no per això les meves paraules tenen més o menys valor que un que porti 10 missatges. Acostumo a escriure sovint i més que tot deixo anar informació que crec que pot interessar a altre gent i m'agrada debatre i discutir amb altres usuaris de diversos temes que es toquen al fòrum, siguin del primer equip o del waterpolo.

El que si m'agrada, és que les informacions que alguns aporten, siguin novells o veterans, siguin contrastades. És molt fàcil deixar anar que X jugador del club s'ha embolicat amb una rossa hores abans d'un partit si no hi han més testimonis (i no dels m'han dit...), o almenys que aportin fotografies o fotocòpies de la seva notícia. Desgraciadament, som 2000, i molt tiren cap a la seva parceleta, i així, estan matant el club. També n'he vist de tots els colors, gent que ha intentat utilitzar el fòrum amb fins personals, polítics, d'afinitat amb algun jugador, etc... això ha passat sempre i sempre passarà. Potser ara és més notori per la crisi que passa el club, simplement.

Que hi han usuaris que no fan servir ara tant el fòrum com abans? Potser si, però tindran les seves raons, uns laborals, altres per obligacions familiars, o altres perque ha canviat el seu estatus respecte al club i no volen ficar-se en merders, però també al contrari, ara hi han nous usuaris o usuaris més actius per les mateixes causes.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #21 el: 14 de Novembre de 2009, 09:15:22 am »
Sóc també un dels veteranos del Fòrum, vinc també de melodysoft (el famós Foro-Chat "color sepia), i escric amb una freqüència podriem dir que mitjana.  Pot abans escribia una miqueta més, però això també és perquè disposo de menys temps i en alguns moments per decepció respecte a alguns aspectes de club, que provoca a vegades que t´engresquis menys segons quins des.   També sóc jugador actiu del Trivial des de 2.007, l que em fa augmentar el nivell de participació.

En aquest sentit, diria que el Fòrum compleix un funció importantíssima en quant a pulsar l´opinió de l´afició, conèixer detalls que d´altra manera s´escaparien i sobretot en quant a la condició d´instrument de contacte amb persones amb una sensibilitat futbolística similar a la nostra, vist que el mercat de la ciutat és limitat en aquest sentit....  en aquest sentit, moltes aficions voldrien tindre aquest Fòrum.

Dit això, crec que aquí s´ha de poder expresar qualsevol opinió, sempre que les formes siguin correctes i no es falti al respecte.  Un fòrum ha de tenr pluralitat i això l´enriqueix i enriqueix al club.  Això en general s´ha complert i la tasca dels moderadors ha estat molt positiva en aquest sentit.  Tot i així he detectat un cert to de més crispació entre alguns foreros durant els últims temps. Les coses són com són, però la nostra massa social no és tant gran com per barallar-nos entre nosaltres (repeteixo; Sí, per polemitzar ordenadament).

Pot cansar (o no) el Fòrum com tot el que es perllonga en el temps però el funcionament global d´aquest (sempre i quan es cuidi l´aspecte apuntat anteriorment), el qualficaria positivament abans iara.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 14 de Novembre de 2009, 14:29:15 pm »
Jo no estic cansat del fòrum. El que em convé o llegeixo i el que no em convè no ho llegeixo. Abans m'ho llegia tot i també és cert que participava molt més, però al final tot en abundància acaba cansant com és normal, però no perquè hi hagi millor ni pitjors foreros que abans.

El q si és cert és q hi ha molta gent q es pren massa seriosament el fòrum o bé es pensa que qui porta més anys o escriu més és més del Sabadell o està més implicat i això de certa manera també em fa gracia.

En fi, q en un fòrum pots llegir coses que t'agradin més o t'agradin menys però el q no s'han de perdre mai són els modals.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 18 de Novembre de 2009, 18:20:51 pm »
Ké aburridos son esos mensajes de 200 lineas. Para ké leerlos?
Suposo que açò va en part per mi. Jo amb qui parlo del Sabadell? Amb algun amic quan pujo a vore un partit, però si no, només tinc este medi per llegir i parlar sobre el meu equip. I si no t'agraden els missatges llargs, ho sent, però a vegades tinc ganes de parlar del Sabadell i de compartir a vore si lo que veig des de 500 kilòmetres és lo que veu tothom.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #24 el: 19 de Novembre de 2009, 09:26:59 am »
Ké aburridos son esos mensajes de 200 lineas. Para ké leerlos?
Suposo que açò va en part per mi. Jo amb qui parlo del Sabadell? Amb algun amic quan pujo a vore un partit, però si no, només tinc este medi per llegir i parlar sobre el meu equip. I si no t'agraden els missatges llargs, ho sent, però a vegades tinc ganes de parlar del Sabadell i de compartir a vore si lo que veig des de 500 kilòmetres és lo que veu tothom.

No te preocupes que para eso se inventó la lectura en vertical (cada día más de moda)

Salud y suerte

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #25 el: 19 de Novembre de 2009, 17:57:22 pm »
A mi m'hes igual ser mes veterà que si menys veterà!!! Que mes en dona això!!! Jo el que si sóc veterà es de seguir al C.E SABADELL F.C que tinc més anys que alguns que estan aqui  opinant i respecto a tots, encara que no ho comparteixo tot, l'he seguit de ben petit l'he vist a segona A, a primera, a tercera, a segona B; i la veritat  qui vulgui opinar que opini i qui no vulgui opinar que no opini!!! Llibertat per a tots. Jo suposo que la majoria quant opinem o fem amb l'esperança de quant veiem alguna cosa que no ens agrada dir-la per a veure si tant que s'ho miran o puguin sol-lucionar!!! No tots tenim que dir el mateix!! A AIXÒ SE L'HI POT DIR LLIBERTAT D'EXPRESIO!!! I escolta a qui li cansi mirar el forum sencillament: que no ho miri!! SAL-LUTACIONS!!! :scut

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #26 el: 19 de Novembre de 2009, 19:56:46 pm »
A mi el que em cansa realment són els dies que portem sense una trista alegria.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #27 el: 19 de Novembre de 2009, 21:49:09 pm »
A mi el que em cansa realment són els dies que portem sense una trista alegria.

A mi també...i molt !!!!!!!

Visca el Sabadell  :bandera