El partit es dolent dolent dolent.
La Grama no juga a res, pero nosaltres em anat amb un plantejament per no jugar a res. Acumular jugador al mig del camp, embarullar el joc i tallar tallar tallar... o sigui, futbol zero. Tot i així estem dominant a la part final de la primera part i si no hagués sigut per la linier i Robles crec que ha sigut que ha fallat un 1x1 amb el porter de la Grama podriem anar guanyant i tot.
Home q vols q et digui amic Fum, crec q estem portant la iniciativa del partit i si algú ara mateix es mereix marcar un gol sóm nosaltres, sense ser res de l'altre món no et sembla q em plantejat el partit bastant millor del que plantejàvem abans els partits fora de casa?
Si seguim així marcarem i possiblement ens emportem els 3 punts, falta veure com sortim en aquesta segona part.
Referent al tema de l'arbitratge un autèntica vergonya q s'ens anuli aquest gol. Estava l'àrbitre als morros de la jugada hi ha vist d sobres que no hi podia haver fora de joc ni res q s'hi assemblés, perq ens han de fotre això a nosaltres?
.
Realment estic agafant bastanta fòbia a aquesta gent que es vesteix de groc un diumenge, es fot un pito a la boca i es dedica a putejar a qui li sembla ( q em perdoni el forero que es dediqui a això però és q d cada 10 partits q vec de fútbol en 7 o 8 l'arbitratge deixa bastant q dessitjar...)